mrdawwe Postad 15 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 15 Februari , 2007 De sista inäggen borde fler läsa! Eller nej borde dom ju inte, då blir ju många fler bra.... QFT Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tamtaram Postad 15 Februari , 2007 Rapport Share Postad 15 Februari , 2007 Kom precis hem från en tur på bl.a.Orchad. Har fortf. bra uppfattning om Singapore måste jag säga. Ok, natur och natur Var nod träden jag syftade på mest. Sen såg öarna runt om ganska trevliga ut från planet. Letar inte så mycket efter uteliv direkt. Har inte sett nån prostution och trodde knappt det fanns men om du säger det så Visst är Thailändarna trevligare men dom är långt ifrån otrevliga här. Skulle man åka från Sverige direkt hit skulle man ju tycka att dom var övertrevliga, iaf. dom flesta jag mött. Ska bli intressant att höra om du har samma åsikter om prostitutionens vara eller inte vara efter att besökt Orchard Towers Jag kan rekommendera Chimes. Ett område byggt kring en kyrka som har ett rikt uteliv. Sen ska ju självklart en Singapore Sling imundigas på Raffles, självklart tillsammans med jordnötter vars skal slängs på golvet. Verkar vara västerlänningarnas sätt att kunna skräpa ner utan att bli arkebuserade Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
draft Postad 15 Februari , 2007 Rapport Share Postad 15 Februari , 2007 Kul läsning och jag kan inte undvika att berätta om hur poker är för mig, dock kortfattat hehe! Även jag är 23 år och bor f.n. i en håla i norra småland. Började spela 20:e januari 2006, satte in $300 och lirade NL $10. Nu har rullen växt till ~$18.5k och jag spelar NL $200. Dock har jag spelat NL $200 sedan jag hade ~$3k i rullen. Ska försöka kliva upp till NL $400 när rullen är $20k. Har grindat ihop min rulle, inga turreklonkar eller lyckohanser. Jag har höga rullekrav nu då jag sa upp mig vid nyår och ska försöka leva på pokern. Hitintills har det gått bra. 6:e mars drar jag och flickvännen ut i världen, blir först australien ~6 månader sedan vidare, nya zeeland, thailand etc. Hoppas pokern går fortsatt bra både för mig och dig dawwe och alla andra med för den delen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Grymme Postad 15 Februari , 2007 Rapport Share Postad 15 Februari , 2007 Tackar för det! Tror också att det ofta stämmer att man borde lyssna mer på de som säger det man inte vill höra. Jag mår dock bra av att höra saker som keep going osv. så det stärker mig ju också.. Jag spelar som sagt mycket mer safe än vad dom flesta har uppfattningen om tror jag så keep going betyder faktiskt inte samma sak som gulning. Det betyder att jag kommer att fortsätta bygga upp rullen helt enkelt. Du säger att du mår bra med ditt pokerliv. Lycka till och keep going om det känns rätt. Jag mår hur också hur bra som helst med mitt pokerliv och skulle ha ganska svårt att byta med nån annan, inte för att jag på nåt sätt skulle byta ner mig utan för att det är denna stilen som passar mig. Jag känner att jag lever livet... Hehehe...va trevligt att alla trivs. Har avslutat en grymm session där jag undvek att bli stackad när jag borde blivit det och lyckades med några riktigt fina spel så jag är rätt nöjd. Sen tror jag som sagt att man har mkt att vinna på att bokföra sina sessioner i ett exceldokument eller nåt (utöver PT då) I ett egenhändigt dokument kan man ju få med sådana saker som RB, bonusar, uttag mm... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 15 Februari , 2007 Rapport Share Postad 15 Februari , 2007 Hehe... jag har också jobbat på McDoanld's under sista året i gymnasiet. Var där fick kläder och shit och gjorde kanske 15 Big Macs. Sedan gick jag aldrig dit något mer. Lycka till med grinden! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 17 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 Februari , 2007 Kul läsning och jag kan inte undvika att berätta om hur poker är för mig, dock kortfattat hehe! Även jag är 23 år och bor f.n. i en håla i norra småland. Började spela 20:e januari 2006, satte in $300 och lirade NL $10. Nu har rullen växt till ~$18.5k och jag spelar NL $200. Dock har jag spelat NL $200 sedan jag hade ~$3k i rullen. Ska försöka kliva upp till NL $400 när rullen är $20k. Har grindat ihop min rulle, inga turreklonkar eller lyckohanser. Jag har höga rullekrav nu då jag sa upp mig vid nyår och ska försöka leva på pokern. Hitintills har det gått bra. 6:e mars drar jag och flickvännen ut i världen, blir först australien ~6 månader sedan vidare, nya zeeland, thailand etc. Hoppas pokern går fortsatt bra både för mig och dig dawwe och alla andra med för den delen! Det var en trevlig berättelse! Ser inte hur det skulle kunna gå fel i forts. när du har byggt upp det hela på det sättet. Lycka till du också! Finns ju inget bättre än att resa! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 17 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 Februari , 2007 Hehehe...va trevligt att alla trivs. Har avslutat en grymm session där jag undvek att bli stackad när jag borde blivit det och lyckades med några riktigt fina spel så jag är rätt nöjd. Sen tror jag som sagt att man har mkt att vinna på att bokföra sina sessioner i ett exceldokument eller nåt (utöver PT då) I ett egenhändigt dokument kan man ju få med sådana saker som RB, bonusar, uttag mm... Eller hur! Alltid skönt efter en skön session! Jag skriver upp i ett Wordpaddokument varje dag hur mycket jag plussar/backar och jag tror iofs. jag har skrivit varje uttag på sistone, vet dock inte hur lång tid det sträcker sig. Kanske räknar lite på det nån dag ändå och får ett hmm om det hela iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 17 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 Februari , 2007 Hehe... jag har också jobbat på McDoanld's under sista året i gymnasiet. Var där fick kläder och shit och gjorde kanske 15 Big Macs. Sedan gick jag aldrig dit något mer. Lycka till med grinden! Bra jobbat! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 17 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 Februari , 2007 Förrgårdagens resultat: -$4300 Gårdagens resultat: +$8000 BR Party: $2250 Prima: $41150 Pokerstars: $2000 Fulltilt: $7450 =$52850 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 17 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 Februari , 2007 Dagsresultat: +$500 BR Party: $2250 Prima: $42150 Pokerstars: $1500 Fulltilt: $7450 =$53350 Sömn nu, åker tillbaka till Phuket imorn kl 16.00. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 17 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 Februari , 2007 Ångrade mig visst. Kunde inte sova så jag börjar "söndagens" grind nu ist.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pangela Postad 17 Februari , 2007 Rapport Share Postad 17 Februari , 2007 Fyra snabba inköp på Somebody Needs You bordet och sju snabba på Against All Odds? lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 17 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 Februari , 2007 Haft lite halvsjukt flyt nu. +$10k på 1 1/h varav $1,5k på 10/20 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pangela Postad 17 Februari , 2007 Rapport Share Postad 17 Februari , 2007 Railen är ju igång med en PL 5CD freeroll samtidigt... haha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 17 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 Februari , 2007 Nice nice! Dags för en rökpaus nu (tyvärr har inte det vadet gått så jättebra, men men) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 17 Februari , 2007 Rapport Share Postad 17 Februari , 2007 sick Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chrille87 Postad 17 Februari , 2007 Rapport Share Postad 17 Februari , 2007 sjukt bra, förutom det där med röken då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stoffe83 Postad 17 Februari , 2007 Rapport Share Postad 17 Februari , 2007 Sjukt bra jobbat Davve! Se till att fortsätta plussa nu och gör inga dumma moves och tro att du är odödlig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 17 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 Februari , 2007 Laggar så mkt så jag tiltar, lägger ner nu +$8000 slutade jag på Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen Postad 18 Februari , 2007 Rapport Share Postad 18 Februari , 2007 Laggar så mkt så jag tiltar, lägger ner nu +$8000 slutade jag på multilol Laggar det eftet 56k svenska på en semsterö så får det fan vara nog! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 18 Februari , 2007 Rapport Share Postad 18 Februari , 2007 Sjukt bra jobbat Davve! Se till att fortsätta plussa nu och gör inga dumma moves och tro att du är odödlig dawwe ÄR odödlig, hur kan han annars vinna 10 inköp per dag på NL1k+? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Schermanator Postad 18 Februari , 2007 Rapport Share Postad 18 Februari , 2007 Fan va grym du är Dawwe!!! Älskar o saknar dig hur mycket sm helst! Hälsa punkis o hans bror! PUSS Love / Peter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiltkorven Postad 18 Februari , 2007 Rapport Share Postad 18 Februari , 2007 Nice nice! Dags för en rökpaus nu (tyvärr har inte det vadet gått så jättebra, men men) Jahappp... fiisk.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Njursparven Postad 18 Februari , 2007 Rapport Share Postad 18 Februari , 2007 Ville bara säja att detta är en av de få dagböckerna jag följer, härligt att det går bra för dig. Är det nån på forumet som sitter och lirar high stakes poker med Ivey och grabbarna om ett år så tror jag fan att det är du. Lycka till med liret. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 18 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 18 Februari , 2007 Det värmer att höra såna inlägg som dom senaste. Love right back at yall Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts