Gå till innehåll

Leva på SnG's?


MaybePirog

Recommended Posts

Själv försörjer jag mig på att spela sng på heltid, 8 timmar om dagen, måndag till fredag. Funkar utmärkt. Dessutom tar jag mitt pick och pack och flyttar till Litauen i januari för att sänka levnadskostnaderna och bygga rulle.

 

Vilken nivå spelar du på och vad har du för stats?

 

Skulle tippa på NL10 med 0.5 bb/100 om han måste flytta till Litauen (=

 

Ganska smart faktiskt.

Jag levde på pokern i 1,5 år och funderade på vietnamn då en kompis och hans sambo flyttade av samma anledning.

 

Han snittade vid den tidpunkten 20 000 skr / månaden och deras levnadskostnad inkl. ALLT var 3000, och då levde dom hyffsat lyxigt.

 

Allt r inte för evigt och du kan själv räkna ut att man kan spara sej till ett gott liv med dessa pengar.

 

Idag snittar han runt 35k räkna på att han kanske placerar 30 K /månaden = ca 350 / året som växer med 25-30 % hos mäklare....

 

Hyffsat smart kille....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

8 timmar om dagen och bara 1000 sngs i månaden :shock: Öka på antalet bord!

 

 

8 timmar om dagen skulle bli ca 2500st,,,,,

 

då spelar vi inte alla dagar.

 

Borde ge en 900 dollars mer i bananer

 

Måndag till fredag, ca 21 dagar i månaden, 8 timmar. Han spelar 4-5 st samtidigt. Snittantal ca 7 st i timman, vissa tar längre tid, andra åker man ut snabbt. Det blir 1176st, han spelar 1000 i månaden. Hur fick du det till 2500 st?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Själv försörjer jag mig på att spela sng på heltid, 8 timmar om dagen, måndag till fredag. Funkar utmärkt. Dessutom tar jag mitt pick och pack och flyttar till Litauen i januari för att sänka levnadskostnaderna och bygga rulle.

 

 

Lycka till förresten. 8-)

Kul grej, men kanske lite tråkigt land.

 

Jag vet inte exakt hur det är i Litauen men både Prag och Budapest är städer som jag absolut skulle kunna bo i. Man ska absolut inte underskatta östeuropa. Dessutom är ju inte Sverige jättekul heller och bor man i Litauen är det väl hyfsat snabbt och enkelt att ta sig hem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För övrigt hoppas jag kunna åka till Spanien och grinda nästa höst/vinter. :) Min tjej ska bli spanskalärare och jag funderar på att ta tjänstledigt ett halvår så att vi kan bo i Spanien ett tag innan hon börjar jobba.

 

Bara att hitta ett cosy place. Hur fixar man bostad i typ Barcelona?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
Själv försörjer jag mig på att spela sng på heltid, 8 timmar om dagen, måndag till fredag. Funkar utmärkt. Dessutom tar jag mitt pick och pack och flyttar till Litauen i januari för att sänka levnadskostnaderna och bygga rulle.

 

Vilken nivå spelar du på och vad har du för stats?

 

Skulle tippa på NL10 med 0.5 bb/100 om han måste flytta till Litauen (=

 

Ganska smart faktiskt.

Jag levde på pokern i 1,5 år och funderade på vietnamn då en kompis och hans sambo flyttade av samma anledning.

 

Han snittade vid den tidpunkten 20 000 skr / månaden och deras levnadskostnad inkl. ALLT var 3000, och då levde dom hyffsat lyxigt.

 

Allt r inte för evigt och du kan själv räkna ut att man kan spara sej till ett gott liv med dessa pengar.

 

Idag snittar han runt 35k räkna på att han kanske placerar 30 K /månaden = ca 350 / året som växer med 25-30 % hos mäklare....

 

Hyffsat smart kille....

 

Ursäkta, men vilken mäklare använder man för att få tillväxt med

25-30% (de e väl årligen va)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...