bandini Postad 16 November , 2006 Rapport Postad 16 November , 2006 "För Fisken en vecka med optimistiska förtecken, då ditt humör övergår från en viss oro och nervositet till glad förväntan! Om du kört fast i något sammanhang, är tidpunkten nu väl vald för ett nytt försök. Lyckofärg svart; lyckotal 6." Se upp med spaderdrag och triss i sexor alltså. Citera
okocha Postad 16 November , 2006 Rapport Postad 16 November , 2006 Då kanske jag kan vinna några $ denna vecka svarta färger och sexor kommer spelas hårt! Citera
illerrre Postad 16 November , 2006 Rapport Postad 16 November , 2006 Eller sälj huset och satsa allt på svart 6 på roulette? edit: är 6an svart föresten? Citera
Goose_strike Postad 17 November , 2006 Rapport Postad 17 November , 2006 edit: är 6an svart föresten? JA Citera
Loveless Postad 17 November , 2006 Rapport Postad 17 November , 2006 Satt med två sexor i går när jag spelade omaha, floppen kommer AA6. Är jag en fisk? Citera
blackseal Postad 17 November , 2006 Rapport Postad 17 November , 2006 Satt med två sexor i går när jag spelade omaha, floppen kommer AA6. Är jag en fisk? åååh jävla fisk, jag blir så trött... Citera
bossbaver Postad 17 November , 2006 Rapport Postad 17 November , 2006 "För Fisken en vecka med optimistiska förtecken, då ditt humör övergår från en viss oro och nervositet till glad förväntan! Om du kört fast i något sammanhang, är tidpunkten nu väl vald för ett nytt försök. Lyckofärg svart; lyckotal 6." Se upp med spaderdrag och triss i sexor alltså. lol dagens roligaste tråd, men borde den inte ligga under Allmän Pokerteori??? Citera
Recommended Posts