niiccoi Postad 5 November , 2006 Rapport Share Postad 5 November , 2006 jag är med, nån mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 5 November , 2006 Rapport Share Postad 5 November , 2006 jag är med, nån mer? Tilta sönder mig!!!! Jag missade denna trodde den började 19.00!!! Faaaaan oxå kände mig stark!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
STO Postad 5 November , 2006 Rapport Share Postad 5 November , 2006 aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Fan, jag missade den också!!! Tiltad innan man ens börjar lira, fy fan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nickefik Postad 5 November , 2006 Rapport Share Postad 5 November , 2006 Tilta sönder mig!!!! Jag missade denna trodde den började 19.00!!! Faaaaan oxå kände mig stark!!! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Fan, jag missade den också!!! Tiltad innan man ens börjar lira, fy fan Jag missade den också, så ni hade er chans där... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseEric Postad 6 November , 2006 Rapport Share Postad 6 November , 2006 Fina svenska placeringar i gårdagens 100K Guaranteed! Grattis till några fina prestationer av våra svenska spelare igår: 2. Feriz2 - $15500 26. DuHörde - $550 27. D´Hoffryn - $550 51. 89e - $250 Bra jobbat och extra stort grattis till Feriz2 som knep andraplatsen! Mvh SportingbetEric Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heddy Postad 6 November , 2006 Rapport Share Postad 6 November , 2006 Kul att Feriz2 förlora med KK mot K5 som får 4vägsfärg. De hade likadana stackar och hamnade all-in preflop, vad nu än fi gör med K5... Sjukt! gg! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseEric Postad 7 November , 2006 Rapport Share Postad 7 November , 2006 $100 000 Guaranteed - 10 december! Nu laddar vi inför nästa $100 000 Guaranteed turnering som går söndagen den 10 december. Redan nu går satelliter varje dag från så lite som $7! Visst ska vi ha en svensk vinnare den 10 december? Mvh SportingbetEric Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts