ulaf Postad 8 November , 2006 Rapport Postad 8 November , 2006 Tar väl ut ett bord jag med Nalle Hedlund Phil Ivey Gus Hansen Daniel Negreanu Josephine Sundström Mike Matusow Erik Friberg Mena Suvari Per "Bollen" Warrén wtf? Gamla Voxpop-Jossan? Citera
PeO Postad 8 November , 2006 Rapport Postad 8 November , 2006 wtf? Gamla Voxpop-Jossan? Jepp, hon var med i Pokermiljonen. Var grym ju..... Citera
Bluwajt Postad 8 November , 2006 Rapport Postad 8 November , 2006 1. Doyle Brunson 2. Phil Ivey 3. Johan Storåkers 4. Daniel Negreanu 5. Allen Cunningham 6. Mike Matusow 7. Humberto Brenes 8. Phil Hellmuth Jr. 9. Ken Lennaárd Skulle Stuey levt skulle han tagit vilken plats som helst av 3-9. Citera
Karl_Rove Postad 8 November , 2006 Rapport Postad 8 November , 2006 1. Doyle Brunson2. Phil Ivey 3. Johan Storåkers 4. Daniel Negreanu 5. Allen Cunningham 6. Mike Matusow 7. Humberto Brenes 8. Phil Hellmuth Jr. 9. Ken Lennaárd Skulle Stuey levt skulle han tagit vilken plats som helst av 3-9. Storåkers slänger du in för att de andra ska få lite lätta pengar eller vad fan är tanken? Tråkig personlighet, tråkig spelstil och kass CG-spelare. Citera
Bluwajt Postad 8 November , 2006 Rapport Postad 8 November , 2006 1. Doyle Brunson2. Phil Ivey 3. Johan Storåkers 4. Daniel Negreanu 5. Allen Cunningham 6. Mike Matusow 7. Humberto Brenes 8. Phil Hellmuth Jr. 9. Ken Lennaárd Skulle Stuey levt skulle han tagit vilken plats som helst av 3-9. Storåkers slänger du in för att de andra ska få lite lätta pengar eller vad fan är tanken? Tråkig personlighet, tråkig spelstil och kass CG-spelare. Tycker inte alls hans personlighet är tråkig, verkar vara en riktigt skarp kille som har koll på vad han gör. Vet att han främst är turneringspelare, men skulle tycka att det var mycket intressant att se hur han skulle klara av att spela CG med dom riktigt stora namnen (undantag Ken). För övrigt valde jag inte dom "bästa CG-spelarna" utan jag valde profiler jag personligen tycker om (sisådär med Ken efter Ken-gate), och skulle uppskatta att se. Citera
nicksson Postad 8 November , 2006 Rapport Postad 8 November , 2006 Ivey Aba20 Mike Matusow Ozzy_87 Mahatma Phil Hellmuth Sam Farha Durrrr Negreanu Doyle Brunson Citera
PaleRider Postad 8 November , 2006 Rapport Postad 8 November , 2006 * Daniel Negreanu - älskar hur han floppar nötterna om och om och om igen och blir utdragen * Barry Greenstein - gillar clashen mellan hans nedtonade framtoning och hur han samtidigt ser sig som överlägsen i princip alla andra * Ted Forrest - hans totaldominans vid finalbordet mot Jesus vid NBC HU Championship var grym * Mike Matusow eller Phil Helmuth - de andra måste ju ha någon att plocka pengar från * Erik Sagström - vill se honom spela på riktigt någon gång * Phil Ivey - någon måste ju muntra upp bordet med massa trashtalk... ...eller nåt * Ola Brandborn - varför inte? * Dan Glimne - bara för att * Mig själv stejkad av Myssion - dags för en gentjänst! Citera
jm_j Postad 8 November , 2006 Rapport Postad 8 November , 2006 Gäller FL blandspel: Phil Ivey Ted Forrest Chip Reese Lyle Berman Daniel Neagreanu Patrik Antonius Thor Hansen Gus Hansen TexasLimitKing Barry Greenstein TLK & Barry faller bort om bara 8 får plats på bordet. +Gus faller också bort om jag är stejkat för att lira Citera
me_too Postad 14 November , 2006 Rapport Postad 14 November , 2006 Två bord - när 3 bustat per bord slås d ihop.. Bord 1 (onliners) M. Kowssarie Johnny Lodden Bengt Sonnert Tobias Persson Prahlad Friedman Durrr (vet ej vem han är) Ozzy_87(vet ej vem han är) Bord 2 (livers) David Benyamine Patrick Antonius Daniel Negreanu Phil Ivey Phil Laak Sam Farha Gus Hansen Citera
IsacOut Postad 15 November , 2006 Rapport Postad 15 November , 2006 shorthanded: 1. Jessica Alba 2. Scarlett Johansen 3. Carmen Elektra 4. Alexis Bledel 5. Kristin Kreuk 6. Michelle Trachtenberg Spelet är NL klädpoker. Det finns mjukporr med handling som alternativ. Citera
carl_nica Postad 15 November , 2006 Rapport Postad 15 November , 2006 Två bord - när 3 bustat per bord slås d ihop.. Bord 1 (onliners) M. Kowssarie Johnny Lodden Bengt Sonnert Tobias Persson Prahlad Friedman Mahatma (vet ej vem han är) Durrr eller Ozzy_87(vet ej vilka de är) Bord 2 (livers) David Benyamine Patrick Antonius Daniel Negreanu Phil Ivey Phil Laak Sam Farha Gus Hansen Mahatma är Prahlad Friedman aka Spririt Rock och Zweig. Citera
ea_0707 Postad 15 November , 2006 Rapport Postad 15 November , 2006 Jag skulle vilja spela 3-handat med Darin och Fader Forah. Citera
maxinhoe Postad 15 November , 2006 Rapport Postad 15 November , 2006 1. Mike Matusow (ordgräl mellan honom och Tony G) 2. Tony G (ordgräl mellan honom och The Mouth) 3. Sam Farha (för att få det mer chillat) 4. Tomas Brolin (tjöta dammsugare?) 5. Jessica Alba (något måste man ju titta på) 6. Doyle Brunson (punkt) 7. Phil Hellmuth (skadeglädje) 8. Daniel Negreanu (han verkar lättsam) 9. Maxinhoe (någon måste ju plussa) Citera
Recommended Posts