Gå till innehåll

Poker, sprit och badbeats

P_kungen

Recommended Posts

Hej!, Jag ( P_kungen (Jonas)), Claes (Jessica), Dapine (jimmie)... (inte wizhnak för att han är en förlorande spelare som har ev- på nl25 n-tabling).

Vi är på en fest nu i fylleryd (ghetto) och har beslutatat att starta en dagbok där vi berättar om (läs rubrik). vi super lite nu och vi skall till platå sen och flrhoppningsvius träffa djens som jag glömde ringa idqag angående förfesten..

vi har pårecis shotat tequila och är på glatthumör och hånar wizhnak!!

Vi höres senmarehejdå..

/ Claes, Backe (p-kungen) och DaPine87 (jimmie)

denna dagbok gör vi tillsammans föresten oich vi skall posta trevliga hh's och därmed bli denbästa mutuela dagboken på pf..

hejdå igen

:spade:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 95
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Dagboken börjar jue bra iaf.

BOTTEN UPP

Ja jävlar!!!

Vi har kommit fram till att hjort är jävligt dryg.. Men han får fan va dryg för han har aldrig haft ett enda fel.. Alltså helst seriöst killen är ju sjuk.

Rilleg sthal och che är hatade av p_kungen, jessica och dapine87.. Bara för att dom tror att dom öär så jävla bra och säkert är dom det.. Men kommer inte med nå vettigt som bevisar det..

Vi vill inte bli bannade förm vi har bevisen på vår sida.. ( en varsin 7a på vår sidaaaaaaaa) fishmeister på pf kan alla huvudstäder i värlöden . han saknar liv så han kan alla.. skriv det sjukgaste landet i världen så skall han säga huvudstaden.. pervest..

tilt djens har mobilsvar på

Länk till kommentar

Hahahha lite info från idag..

Vi börjar förfesta i ryd hos en polare där pkungen och jag o dapine panikdricker en tequila iochj ökl o jävla hemgjort fulvin.

Sen så beställer vi 3 taxis och drar ner till stan. Vi börjar med att stå i kö i BK sen ädnrar vi oss och står i kö på guilahuset men då s er vi att det är ingen kö till plaza så vi drog dit men det var så fula brudar där och många criminals ;)

Jag går ut och möter djens o några fler, vi drar till Maxim och där är vi.. Saken är den så att våran polare "wizhnak" aka skåne som är våran motsvarighet mot parre äger typ 2100 kr i hela världen.. vi lurar hgnom att beställa in ett helrör.. grahn betalar, jessica skall betala men djens och hans polare hustlar wizhanak hahahahahahhahahahaha. En snygg bryud uppträder och skahgakr sen så dansar vi och då erbjuder pkungen öl och dylikt för att dapine skall hångla upp den fulaste bruden på hela stället vilket han gör.. jag o pkungen dör av skratt medan dapine kladdar på dvärgasiasttjejen.. samtidigt håller wizhnak, på att ragga upp en turkirsktjej som han strular med men får dissan angående hegmgång.. Vi drar ut från stället kl är 3 och min polare som har nyckeln till min lägenhet har typ däckat och drsgit åt helvete så jag är småtiltad.. wizhnak står och försöker få pengar av djens, wizhnak säger typ " du sa juh att du skulle få pengarna" Djens svararar ungefär " det är såhär vi gör, jag vill inte bråka, jag tycker du är söt".. vi tiltar och fixar en svarttazi och springer irån wixhnak så att han boomar den lolololololooooooooooooooooool. han rä 6km från där han skall bo, utan mobil och helt wasted.. så jävla fucked är ha,, dapine kom på denna elaka ide jag tycker det inte är så roligti.....

Dapine hånade sönder dealarn på bj så d blev lite pinsamt men han lyckades nästan ioxå strarta bråk men hanb vann jag o p-kungen torskade som faan med dapine vann massa.. jag speklade en jävla horspel med.. 3 cardpoker helvete som jag torksad massor på..

OBS just nu skall dapine gå o throatfucka sig själv med ginfrarna för att spy på toaletten.. bt whan sover på min matta..ahhaha.. En annan polare fishmesiter skall upp 06.30 för han skall till borås och kolla på fotboll.. det är om 2 timmar drygt helt sjukt f ucked är han med..

dagens roligasre är dock att djens hustlar wixhnak på 500kr.. dvs 25% av alla pengar han ägde i hela världen innan han köpte helröret.. Undra vad wizhnak gör nu.

tilt jag hör hur dapine hulkar i badrummet

Dagens tiltare = Dapine

Dagens torsk = Wizhnak

Dagens hustlare = Djens

Dagens fisk = Claes

Dagens idiot = wizhnak

Dagens mest fuckade = Wizhnak

ko,m o hälsa på alla gill linköping om ni vill.. det är en fin stad att supa i.. tilt imorrn sjakk jag okugga neb by sjakk jag grudba kute först

hej svejs

Jessica (aka claes)

Länk till kommentar

Players:

Nevermind$ (EUR 964,00 in seat 1)

Illuminee (EUR 1 864,75 in seat 2)

mrbiceps1 (EUR 1 150,25 in seat 4)

KaizerSoze (EUR 1 830,00 in seat 5)

KARNAK (EUR 2 302,75 in seat 6)

Dealer: Nevermind$

Small Blind: Illuminee (5,00)

Big Blind: mrbiceps1 (10,00)

KARNAK was dealt: Ad - Jc

KaizerSoze Fold

KARNAK Raise (34,00)

Nevermind$ Fold

Illuminee Call (29,00)

mrbiceps1 Call (24,00)

Flop 2d - 8d - 6d

Illuminee Check

mrbiceps1 Check

KARNAK Bet (90,00)

Illuminee Call (90,00)

mrbiceps1 Fold

Turn 2d - 8d - 6d - As

Illuminee Check

KARNAK Check

River 2d - 8d - 6d - As - 7d

Illuminee Bet (220,00)

KARNAK Raise (625,00)

Illuminee All-In (1 520,75)

KARNAK Fold

Illuminee Payback (1 115,75)

Illuminee didn't show hand

Illuminee wins: EUR 1 530,00

Rake: EUR 2,00

en polare foldar denna sick alltså, den andra visade sig ha SF

Länk till kommentar

Meen snälla nån`?? Fjortisar som varit ute och supit.....

Tycker att det ar klockrent! Brat-maffian i en salig blandning av riktiga poker-brats, gula wannabies, spelmissbrukare och som gradde pa moset det oskuldsfulla, omogna beteendet som man bara hittar hos folk som nyss gatt ut gymnasiet! :lol:

Man kan ju alltid forfasas och sedan garva at det patetiska i den har dagboken. ;)

Länk till kommentar