gdaily Postad 5 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 5 November , 2006 Klantade ur mig ur party 200k på plats 155, med 100 priser, och en medelstack. Sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Brumpa Postad 5 November , 2006 Rapport Share Postad 5 November , 2006 sitter med på partys $200k. ligger top 6 eller nåt i den stilen.. hejja några som är kvar i den? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kidder Postad 5 November , 2006 Rapport Share Postad 5 November , 2006 Klantade ur mig ur party 200k på plats 155, med 100 priser, och en medelstack. Sorry Jag lirade inte heller optimalt idag på Party, ute som 300 nåt. Men det tänkte jag ta igen på Pokerstars nu. Nick: biedermeier Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Coxxa Postad 5 November , 2006 Rapport Share Postad 5 November , 2006 Just nu: Big Money main event på Ladbrokes Senare blir det: * 35k garanti-20k added på Betfair 20.30 * 70k garanti på Ladbrokes 21.00 * 250k garanti på Prima 21.30 Läget: * Fyra med 37 kvar i big money eventet på Laddies med 49k, average 27k. * Dubblade just i Laddies 70k så har 4k där men väldigt kalla kort. * Dubblade med KK mot AA på Betfair 10k där. * Tog ett tag innan jag fattade att Prima var en freezeout...har iaf 3k där nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KiM05 Postad 5 November , 2006 Rapport Share Postad 5 November , 2006 lirar pokerstars million turnering. nick; tiltcall Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thorn- Postad 5 November , 2006 Rapport Share Postad 5 November , 2006 Jag har 870 i breaket nu i primas 250k, känns som att ja kommer ta detta!!!! Nej men anledningen till detta är väl att bästa handen jag haft är AJo och den autofoldades eftersom jag gick på toa när det blev "The hand is being saved". Har fått raisebara händer typ 2 ggr och båda under lvl 4 då jag raisade till 300 båda gångerna och båda gångerna gick en kille all-in... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 5 November , 2006 Rapport Share Postad 5 November , 2006 väldans dött va de här. 8k i stars turren 15k i prima turren edit: ute ur stars. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Brumpa Postad 5 November , 2006 Rapport Share Postad 5 November , 2006 gah.. Så fort man äär ITM synar idioterna med allt. Och klonkar rivern. Hade 150k med 100 kvar. åkte ut som 68a.. gah! fick $500 för besväret iaf. inte helt fel med tanke på jag vann en satelit för $26.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Coxxa Postad 5 November , 2006 Rapport Share Postad 5 November , 2006 Tungt nu, ute i laddies 70k, ute på prima (ställde in med QQ och fick syn av en hjälte med AQ so såklart träffar) och ute på Betfair. Kvar i Laddies big money main event dock men har inte haft en vettig hand på 1½ timma, 24 kvar...nere som 22 med 20k. Behöver dubbla!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KiM05 Postad 5 November , 2006 Rapport Share Postad 5 November , 2006 hade en fin stack på $24,000 och hittar KK självklart springer man in i AA och ist för att dubbla upp så ramlar man ner på $3000 .. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Coxxa Postad 5 November , 2006 Rapport Share Postad 5 November , 2006 Ute som 23:a, hittade äntligen en bra hand i AK och ställde in, fick svar av QQ men ingen hjälp. 6½ timma för ingenting... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jackbalsam Postad 5 November , 2006 Rapport Share Postad 5 November , 2006 Hur kan folk ha AA varje gång jag har AK? Hur många ess finns det i leken? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psykologen Postad 5 November , 2006 Rapport Share Postad 5 November , 2006 Förlorade med ett floppad tvåpar mot pockets i nordicbets 250k och två gånger med JJ mot underpar i Stars 1300k. Pokergudarna ler mor Psykologen. Börjar allvarligt fundera på att göra en regndans om det bara inte snöade så jävligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 5 November , 2006 Rapport Share Postad 5 November , 2006 Vad händer med Bodog? Har turneringen gått ner för er också? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 6 November , 2006 Rapport Share Postad 6 November , 2006 asså just nu vill jag verkligen slå sönder datorn, lägga alla delar i en påse. Ta med påsen och vandra till en väldigt hög bro som jag sedan hoppar ifrån EDIT: VARFÖÖÖÖÖÖÖÖÖRRRRRRRRRR FANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 6 November , 2006 Rapport Share Postad 6 November , 2006 asså just nu vill jag verkligen slå sönder datorn, lägga alla delar i en påse. Ta med påsen och vandra till en väldigt hög bro som jag sedan hoppar ifrån EDIT: VARFÖÖÖÖÖÖÖÖÖRRRRRRRRRR FANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNn Vad hände? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 6 November , 2006 Rapport Share Postad 6 November , 2006 asså just nu vill jag verkligen slå sönder datorn, lägga alla delar i en påse. Ta med påsen och vandra till en väldigt hög bro som jag sedan hoppar ifrån EDIT: VARFÖÖÖÖÖÖÖÖÖRRRRRRRRRR FANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNn Vad hände? Han vann hela skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 6 November , 2006 Rapport Share Postad 6 November , 2006 Hur ska 80/20 inte hålla efter floppen? fan skrattar åt skiten nu Har överpar, hur ska äcklig bigstack inte hitta 2 paret på river? edit: lycka till med att sova nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 6 November , 2006 Rapport Share Postad 6 November , 2006 Hur ska 80/20 inte hålla efter floppen? fan skrattar åt skiten nu Har överpar, hur ska äcklig bigstack inte hitta 2 paret på river? edit: lycka till med att sova nu I vilken turre? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bodinarn Postad 6 November , 2006 Rapport Share Postad 6 November , 2006 Nehe inget söndagsklonkade ikväll. Åkte tidigt ur stars med KK mot AA Åker innan ITM på prima efter att 44 hittar hjältesynen mot mina AK. Nya tag om en vecka... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 6 November , 2006 Rapport Share Postad 6 November , 2006 Hur ska 80/20 inte hålla efter floppen? fan skrattar åt skiten nu Har överpar, hur ska äcklig bigstack inte hitta 2 paret på river? edit: lycka till med att sova nu I vilken turre? Prima, 10-20 platser innan ITM(skiter jag väl i iofs), hade legat riktigt bra till om jag tagit potten de som är så förbannat störande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
P-O Postad 6 November , 2006 Rapport Share Postad 6 November , 2006 plr65 på stars har drygt avg med 450 kvar nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robster80 Postad 6 November , 2006 Rapport Share Postad 6 November , 2006 Leder Prima's 250k. 22 kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
svint0 Postad 6 November , 2006 Rapport Share Postad 6 November , 2006 Klonka nu robster (L) Jag och en polare speccar dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bodinarn Postad 6 November , 2006 Rapport Share Postad 6 November , 2006 kör över dem nu robster.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts