AAisking Postad 3 November , 2006 Rapport Postad 3 November , 2006 William Thorsson verkar inte ha lärt sig att bete sig som folk, eller... http://www.aftonbladet.se/vss/poker/story/0,2789,923707,00.html Citera
Myssion Postad 3 November , 2006 Rapport Postad 3 November , 2006 Ja, till skillnad från Ken... Citera
Karl_Rove Postad 3 November , 2006 Rapport Postad 3 November , 2006 Hur nyrikt vulgärt är inte Thorssons beteende på planet då? Citera
LillAdolf Postad 3 November , 2006 Rapport Postad 3 November , 2006 Tycker det låter mycket kryddat. William är sjukt skön. Citera
gdaily Postad 3 November , 2006 Rapport Postad 3 November , 2006 Jag gillar William stort, men Ken har rätt i att William har ett attitydproblem mot vissa personer. Citera
majorj Postad 3 November , 2006 Rapport Postad 3 November , 2006 Det intressanta är att aftonbladet upplåter plats åt dyngsnackares dyngsnack om andra dyngsnackare. Är det inte sånt man har pokerforum till? Citera
Stinkbock Postad 3 November , 2006 Rapport Postad 3 November , 2006 Ken verkar ha något emot de yngre pokerstjärnorna som äger honom ^^ OT: När kommer http://theterrorist.org/ vara färdig??? Vill se del två av den där klockrent roliga videon. Citera
Plimpton Postad 3 November , 2006 Rapport Postad 3 November , 2006 Tycker det är underbart med en kille som Thorsson som kör lite rocknroll. Så jäkla trött på alla mysplågare såsom Iremmats vars höjdpunkt på dagen är när dom beställt på roomservice. Nä fram med lite fler divor! Citera
Karl_Rove Postad 3 November , 2006 Rapport Postad 3 November , 2006 Så jäkla trött på alla mysplågare såsom Iremmats vars höjdpunkt på dagen är när dom beställt på roomservice. LOL. Du är min andra nya idol idag. Vem kunde tro att livet skulle bli så här underhållande på ålderns höst? Citera
Snabelguy Postad 3 November , 2006 Rapport Postad 3 November , 2006 Känns inte så seriöst av Ken att skriva en artikel där han kastar dynga på en framgångsrik "kollega". Känns bara som dålig avundsjuka. Citera
Karl_Rove Postad 3 November , 2006 Rapport Postad 3 November , 2006 Känns inte så seriöst av Ken att skriva en artikel där han kastar dynga på en framgångsrik "kollega". Känns bara som dålig avundsjuka. Varför utgår man alltid från att negativ kritik i grunden är ett uttryck för avundsjuka? Kan inte "psykologen" förklara. Citera
Snabelguy Postad 3 November , 2006 Rapport Postad 3 November , 2006 Känns inte så seriöst av Ken att skriva en artikel där han kastar dynga på en framgångsrik "kollega". Känns bara som dålig avundsjuka. Varför utgår man alltid från att negativ kritik i grunden är ett uttryck för avundsjuka? Kan inte "psykologen" förklara. Skriver man artiklar i en kvällstidning (även om det är Aftonbladet) så borde man åtminstone försöka hålla sig ifrån personangrepp. Vill han ta upp fenomenet med nyrika, framgångsrika, unga pokerspelares beteende så finns det bättre sätt att göra det på än att gå på en speciell person. Som det är skrivet nu så känns det mer som ett personangrepp än en diskussion om ett fenomen. Citera
Kape Postad 3 November , 2006 Rapport Postad 3 November , 2006 Känns inte så seriöst av Ken att skriva en artikel där han kastar dynga på en framgångsrik "kollega". Känns bara som dålig avundsjuka. Varför utgår man alltid från att negativ kritik i grunden är ett uttryck för avundsjuka? Kan inte "psykologen" förklara. Skriver man artiklar i en kvällstidning (även om det är Aftonbladet) så borde man åtminstone försöka hålla sig ifrån personangrepp. Vill han ta upp fenomenet med nyrika, framgångsrika, unga pokerspelares beteende så finns det bättre sätt att göra det på än att gå på en speciell person. Som det är skrivet nu så känns det mer som ett personangrepp än en diskussion om ett fenomen. Stämmer bra! Jag lägger inte någon egen värdering kring om Ken är avundsjuk på William men jag håller med om att det hade varit mer seriöst att ta upp fenomenet nyrika pokerspelare. Kanske med något exempel på händelser som han sett/upplevt. Sen får man ta i beaktande att Ken inte är någon journalist utan han skriver krönikor i Aftonbladet och då SKA man provocera ibland. I detta fall tycker jag att det är Kens eget val om han vill "hänga ut" William eller beskriva ett fenomen. Citera
Jennez Postad 3 November , 2006 Rapport Postad 3 November , 2006 Skriver man artiklar i en kvällstidning (även om det är Aftonbladet) så borde man åtminstone försöka hålla sig ifrån personangrepp. Vill han ta upp fenomenet med nyrika, framgångsrika, unga pokerspelares beteende så finns det bättre sätt att göra det på än att gå på en speciell person. Som det är skrivet nu så känns det mer som ett personangrepp än en diskussion om ett fenomen. Det handlar om både William och fenomenet i sig. Det är en krönika och Ken kan skriva vad han vill om vad han vill sa länge han inte gör sig skyldig till brott. Blev ju ett jävla liv i somras när jag skrev en krönika om en ung herre (som jag inte ens nämnde vid namn!) men som alla på pf visste vem det var. Se det som det är menat, oftast riktat mot personen i sig men med syfte att andra skall känna igen sig och tänka till. Det handlar inte om avundsjuka, det handlar om sunt förnuft och att man skall bruka detta sunda förnuft i alla situationer i livet. Det gäller Ken, det gäller Snabelguy, det gäller mig och det gäller William. Citera
Snabelguy Postad 3 November , 2006 Rapport Postad 3 November , 2006 Det handlar om både William och fenomenet i sig. Det är en krönika och Ken kan skriva vad han vill om vad han vill sa länge han inte gör sig skyldig till brott. Blev ju ett jävla liv i somras när jag skrev en krönika om en ung herre (som jag inte ens nämnde vid namn!) men som alla på pf visste vem det var. Se det som det är menat, oftast riktat mot personen i sig men med syfte att andra skall känna igen sig och tänka till. Det handlar inte om avundsjuka, det handlar om sunt förnuft och att man skall bruka detta sunda förnuft i alla situationer i livet. Det gäller Ken, det gäller Snabelguy, det gäller mig och det gäller William. Såklart Ken kan skriva vad han vill. Jag tycker bara det är ett mindre bra val att skriva om en speciell person om man vill belysa ett fenomen eller få folk att tänka till. Jag tror inte att det får den tänkta effekten då. Citera
F.Gump Postad 3 November , 2006 Rapport Postad 3 November , 2006 Sen Ken avgick (sparkades) från pokerförbundet är han lika bitter och gnällig i sina krönikor som en A-lagare innan han korkat upp sin Rosita. Citera
Jennez Postad 3 November , 2006 Rapport Postad 3 November , 2006 Det handlar om både William och fenomenet i sig. Det är en krönika och Ken kan skriva vad han vill om vad han vill sa länge han inte gör sig skyldig till brott. Blev ju ett jävla liv i somras när jag skrev en krönika om en ung herre (som jag inte ens nämnde vid namn!) men som alla på pf visste vem det var. Se det som det är menat, oftast riktat mot personen i sig men med syfte att andra skall känna igen sig och tänka till. Det handlar inte om avundsjuka, det handlar om sunt förnuft och att man skall bruka detta sunda förnuft i alla situationer i livet. Det gäller Ken, det gäller Snabelguy, det gäller mig och det gäller William. Såklart Ken kan skriva vad han vill. Jag tycker bara det är ett mindre bra val att skriva om en speciell person om man vill belysa ett fenomen eller få folk att tänka till. Jag tror inte att det får den tänkta effekten då. Helt uppenbarligen skapar det ju diskussion. Just nu diskuteras det om det är bra eller dåligt att skriva om en specifik person men vissa tänker förhoppningsvis till när det gäller brat-mentaliteten. Antagligen glider debatten in på det också. Citera
DNcrew Postad 3 November , 2006 Rapport Postad 3 November , 2006 Jag tycker visserligen Kent Lennart är ett svin, samt att han borde hålla sig ur rampljuset, MEN i egenskap av krönikör för aftonbladet så är det hans förbannade jobb att reflektera över, beskriva, kritisera och framhålla pokervärlden och människorna däri. Allt annat vore tjänstefel. Citera
Metaddict Postad 3 November , 2006 Rapport Postad 3 November , 2006 "När William är i harmoni spelar han som en gud" "Visst, det är bra att han spelar för vinst, men han måste kunna vara nöjd över de strålande resultaten han uppnår" "Jag gillar William skarpt. Han är en skön lirare" Ja usch så bitter Ken verkar vara Citera
kungarne19 Postad 3 November , 2006 Rapport Postad 3 November , 2006 Vad Ken har gjort är ju oförlåtligt, Men dock ser jag inget i denna artikeln som är annat än klockrent, tycker han har oftast bra artiklar på AF och håller fullständigt med när han säger att Wi... borde ta och mocka lite i pappas stall så han växer upp lite!!!! Citera
crillux Postad 3 November , 2006 Rapport Postad 3 November , 2006 Tjaa, man kan ju tycka vad man vill om att peka ut en speciell person. Men förhoppningsvis får det andra i samma situation och med samma typ av attitydsproblem att tänka till lite. Det finns lite för mycket risig attityd bland unga pokerspelare som snabbt skaffat sig bra med deg. Citera
baller Postad 3 November , 2006 Rapport Postad 3 November , 2006 Det var ett generöst erbjudande som många hade nappat på om erbjudandet inte hade inneburit att resa på sig och ta emot pengarna inför ögonen på resten av passagerarna. ja, huva mig, vilken förnedring... ärligt talat... Citera
Asjon78 Postad 4 November , 2006 Rapport Postad 4 November , 2006 OT: När kommer http://theterrorist.org/ vara färdig??? Vill se del två av den där klockrent roliga videon. Filmen verkar vara färdig, det gäller bara att hitta den På TheTerrorist sidan kom man för ett tag sedan bara till hästkraken, i länken nedan fortsätter filmen en bra bit. http://s93549175.onlinehome.us/movie.html Citera
Stinkbock Postad 4 November , 2006 Rapport Postad 4 November , 2006 OT: När kommer http://theterrorist.org/ vara färdig??? Vill se del två av den där klockrent roliga videon. Filmen verkar vara färdig, det gäller bara att hitta den På TheTerrorist sidan kom man för ett tag sedan bara till hästkraken, i länken nedan fortsätter filmen en bra bit. http://s93549175.onlinehome.us/movie.html Stort tack! Konstig film =O Citera
Recommended Posts