The_Vampire Postad 2 November , 2006 Rapport Postad 2 November , 2006 Hej alla pokerfanatiker:) Ja spelade mycket poker innan när ja gick i skolan.Ligger bra plus med.sedan fick ja jobb och märkte direkt att ja inte hade samma respekt för pengarna å började genast förlora lite,så ja la av helt och lovade mig själv att inte spela förrän ja va arbetslös igen. å nu så blir ja nog snart av me jobbet pga av företaget ska flyttas.Nu till frågan,var ska ja börja lira igen?spelade på Heypoker innan. Det ska helst finnas på svenska och ha mycket spelare,bra bonus.Och gärna många fiskar. vad rekomenderar ni? Mvh vampyren! Citera
eurythmech Postad 2 November , 2006 Rapport Postad 2 November , 2006 Du har alltså gått ut skolan? Citera
PrisonX Postad 2 November , 2006 Rapport Postad 2 November , 2006 många frågor "vart ska jag spela" frågan besvaras med lika många svar som det finns pokersajter, fråga istället vart bör jag inte spela och varför? du säger varken något om nivå eller annat.. då säger jag, spela inte på b2b för att det är allmänt tight och slynit och har aldrig gillat klienten Citera
bulten08 Postad 2 November , 2006 Rapport Postad 2 November , 2006 och akta dig för unibet...värdelös säkerhet och kass support Citera
The_Vampire Postad 2 November , 2006 Författare Rapport Postad 2 November , 2006 Jag menade relativt låga nivåer. NL upp till 100euro/dollar.Nja ja hade 1år kvar på skolan men hoppa typ av,låg bra på mina betyg,men nu får ja nog snart hopppa tebax:P ja är 18 fyllda om de va de du syfta på. Citera
eurythmech Postad 2 November , 2006 Rapport Postad 2 November , 2006 Nej jag syftar på att du knappt kan göra dig förstådd i skrift. Citera
gdaily Postad 2 November , 2006 Rapport Postad 2 November , 2006 Det är ju liksom ingen ödesfråga. Regga dig på några sajter, plocka några bonusar och stanna kvar på det nätet där du trivs. Citera
-Ziggy- Postad 2 November , 2006 Rapport Postad 2 November , 2006 hehehehehheh samma svar i 2 trådar på 2 min,,,, najs gdaily Citera
Recommended Posts