Gå till innehåll

Fairpoker.com - Reload, 50% upp till $500, 50x?

dannnne88

Recommended Posts

Fick ett mail från Fairpoker att dom har en reload på 500$ men jag hittar inte exakt villkoren för bonusen bara att man 10$ för varje 500poäng man tjänar in men hur får man ihop poängen och är den här bonusen nåt att ha?

Någon som orkar räkna ut ungefär hur bra den är om man jämför med en 10x bonus på prima om man spelar nl50

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag håller med med playgates bonus, precis samma, $10/500p. Tjänar ca 250p/h (när jag spelar 4st NL50 bord)

Så här belönas poängen:

$0.25 to $0.50 1 Poker Point

$0.51 to $1.00 2 Poker Points

$1.01 to $1.50 4 Poker Points

$1.51 to $2.00 6 Poker Points

$2.01 to $3.00 8 Poker Points

$1 of Tournament Fees 20 Poker Points

Lyckas du skrapa ihop 3500p(?) under en månad blir du VIP nästa månad, då får du aningen mer poäng.

För övrigt har andra ipoker sidor $10/1000p. Tycker bonusen är helt ok om du hittar bananer.

Länk till kommentar

Jag håller med med playgates bonus, precis samma, $10/500p. Tjänar ca 250p/h (när jag spelar 4st NL50 bord)

Så här belönas poängen:

$0.25 to $0.50 1 Poker Point

$0.51 to $1.00 2 Poker Points

$1.01 to $1.50 4 Poker Points

$1.51 to $2.00 6 Poker Points

$2.01 to $3.00 8 Poker Points

$1 of Tournament Fees 20 Poker Points

Lyckas du skrapa ihop 3500p(?) under en månad blir du VIP nästa månad, då får du aningen mer poäng.

För övrigt har andra ipoker sidor $10/1000p. Tycker bonusen är helt ok om du hittar bananer.

Hur tycker du den är i jämförelse med en 10x bonus på prima om du nu spelat någon sån

Länk till kommentar

Hur tycker du den är i jämförelse med en 10x bonus på prima om du nu spelat någon sån

Måste nog säga att en 10x prima är aningen bättre. Tråkigt med ipoker bonusarna att dom släpps $10 i taget, skulle heldre ta $500 efter 25000p. Dock så tycker jag att det finns mer fisk på ipoker.

Länk till kommentar

Måste nog säga att en 10x prima är aningen bättre. Tråkigt med ipoker bonusarna att dom släpps $10 i taget, skulle heldre ta $500 efter 25000p. Dock så tycker jag att det finns mer fisk på ipoker.

låter bra ska nog ta och spela den här när jag är klar med pokershare

Länk till kommentar

• 3 weeks later...
Är klar med playgatespoker bonus nu, har rejkat ca $900(15000 points) och fått $300 i bonus. Får också 35% RB på $600. Har spelat NL50 och NL100.

Hur många timmar / dagar tog det? Är den värd att ta eller får man nöta en hel månad?

Jag höll på med bonusen i 10 dagar och spelade 11000 händer. Jag spelade minst 4 bord hela tiden och det tog runt 40 timmar och spela ihop 15k points.

Enligt siffrorna från pokeroffice spelade jag 72.65 händer/timme, dock så har jag blandat allt från HU till FL.

Länk till kommentar