lappen Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 Sitter och går igenom min PO statistik och ser att jag ligger plus på all positioner på ett bord. Är det normalt eller är det omöjligt att vinna på alla positioner i längden? Statistiken grundar sig på 20000 händer på Noble Poker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
illerrre Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 varför skulle det vara omöjligt?! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sansrom Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 Ligger du plus i SB och BB blir jag imponerad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nidson Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 Är det inte bara så att mörkarna inte räknas med i resultaträkningen för sb och bb? De övriga positionerna "ska" ge plusresultat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aglo Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 Är det inte bara så att mörkarna inte räknas med i resultaträkningen för sb och bb? De övriga positionerna "ska" ge plusresultat. Nej, mörkarna räknas i PO. Hoppas jag iaf, annars är det illa! För att svara på frågan får du nog svårt att hålla gröna siffror på mörkarna Hur många händer har du reggat? EDIT: Såg att det var 20k händer nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lappen Postad 1 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 1 November , 2006 Nu är det inte mycket plus på Sb men ändå ett plus En länk till statsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
y0 Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 Att ligga plus i blindsen är min våta dröm. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 Att ligga plus i blindsen är min våta dröm. Spela enbart HU. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 Ok, annan möjlighet. Det visar bara händer du faktiskt valt att spela vidare från mörkarna. Eller så har du helt enkelt för litet urval. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lappen Postad 1 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 1 November , 2006 Ok, annan möjlighet. Det visar bara händer du faktiskt valt att spela vidare från mörkarna. Eller så har du helt enkelt för litet urval. Statistiken visar alla händer jag spelat från mörkarna...inget filter är använt. Jag är själv förvånad att det är gröna siffror på mörkarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FiSherman63 Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 Jag kommer ihåg att jag själv hade gröna siffror på blindsen förvånansvärt länge i början av min PT-statistik. Men oroa dig inte, det vänder. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 Måste vara NL? Finns väl ingen som kan gå + på blindarna i FL? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lappen Postad 1 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 1 November , 2006 Jag kommer ihåg att jag själv hade gröna siffror på blindsen förvånansvärt länge i början av min PT-statistik. Men oroa dig inte, det vänder. Det får vi verkligen inte hoppas Vid ungefär 10000 händer ligger jag back på både SB och BB med ungefär 100$ var. Så det nog en nog bara en topp som ni säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jackbalsam Postad 2 November , 2006 Rapport Share Postad 2 November , 2006 Du är ju jättemycket plus i BB. Om du verkligen inte har räknat bort postade mörkar så har du ju absolut rushat ur en position. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EL_FishkO Postad 2 November , 2006 Rapport Share Postad 2 November , 2006 du kanske har spelat olika nivåer? går det inte att få bb i stället för $? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lappen Postad 2 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 2 November , 2006 du kanske har spelat olika nivåer? Aha....det kanske beror på det.Lägger upp bilder hur det ser ut från dom två olika nivåerna. Bra att det är fler som tycker det verkar konstigt med siffrorna för jag är då förvånad.Men dom kommer säkert ändra sig om 20000 händer till. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lappen Postad 2 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 2 November , 2006 Men om det någon som inte tror på siffrorna kan jag maila över databasen så får ni själv undersöka. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 2 November , 2006 Rapport Share Postad 2 November , 2006 När jag spelade PLO25 (way back in time) var SB och BB positionerna jag vann mest på. Floppa set, checkraisa in 75% av kvarvarande stack och få syn av hela bordet är vägen till framgång där. Så det går nog. Men börjar du spela mot lite bättre spelare så kan det givetvis bli svårt/snudd på omöjligt att hålla i längden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lappen Postad 2 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 2 November , 2006 Men börjar du spela mot lite bättre spelare så kan det givetvis bli svårt/snudd på omöjligt att hålla i längden. Det är jag helt med på..Jag är inte speciellt bra men tydligen är mina motståndare sämre *ler* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts