beidegard Postad 1 November , 2006 Rapport Postad 1 November , 2006 Nån som kan länka eller pm tips på gratis virusprogram som funkar ok. Är ingen stor hacker och har heller inga pengar på pokersidor heller så det behövs inga proffsgrejer. Helst längre än 30 dagar tryout är önskvärt Tackar på förhand Tobbe Citera
chapman Postad 1 November , 2006 Rapport Postad 1 November , 2006 avast tycker många är bra och det är gratis. Själv tycker jag att det segar ner datorn lite. Nämns bl.a i aftonbladet Citera
beidegard Postad 1 November , 2006 Författare Rapport Postad 1 November , 2006 tackar fyll gärna på grisoft är bara 30 dagar men jag tyckte det var stabilt Keep em coming boys Citera
fredyr Postad 1 November , 2006 Rapport Postad 1 November , 2006 beidegard säger: tackar fyll gärna på grisoft är bara 30 dagar men jag tyckte det var stabilt Keep em coming boys Då har du valt fel alternativ när du laddat ner. Grisofts AVG finns i en version som är helt gratis för privat hemmabruk. Citera
bossbaver Postad 1 November , 2006 Rapport Postad 1 November , 2006 avast vet jag min nämsta hackermentor oxå rekommenderar... men å andra sidan kallar han sig gudovsky så vetefan om det är att lita på Citera
Saint_Bjorn Postad 1 November , 2006 Rapport Postad 1 November , 2006 Ville minnas att Expressen.se hade en schysst länksamling och jag hittade den http://expressen.se/index.jsp?a=55715 Citera
beidegard Postad 1 November , 2006 Författare Rapport Postad 1 November , 2006 Sjyrrans nu blir det hem och hacka lite Tackar Citera
Plala Postad 1 November , 2006 Rapport Postad 1 November , 2006 Jag kör Avast och Keiro Personal Firewall. Citera
Perli Postad 1 November , 2006 Rapport Postad 1 November , 2006 Jag har kört AVG Free Edition rätt länge nu och är mycket nöjd med den. Citera
jezaja Postad 2 November , 2006 Rapport Postad 2 November , 2006 Perli säger: Jag har kört AVG Free Edition rätt länge nu och är mycket nöjd med den. Jag med, den slöar inte ner på samma vis som vissa kan göra. Det enda som är lite jobbigt är att uppdateringsfönstrena ska behöva poppa upp istället för att sköta allt automagiskt i bakgrunden. Citera
ea_0707 Postad 17 April , 2007 Rapport Postad 17 April , 2007 Tänkte kan ju bumpa den här tråden istället för att starta en ny.. Fick meddelandet att jag drabbats av en trojansk häst för nån dag sen, så tänker ta tag i det här med virusskydd/brandvägg nu ordentligt. Har tänkt köra AVG Free version (antivirus) och Zonealarm free version (brandvägg), räcker det ? Följer ju tex inte med något Spyware skydd i Free version av AVG... Aja jag är inte så kunnig så svar uppskattas Citera
fredyr Postad 17 April , 2007 Rapport Postad 17 April , 2007 AVG plus ZoneAlarm är väl en schysst kombo. För Spyware så kan du köra AdAware som också är gratis. Det är det som jag kör. Jag tror det borde räcka iaf, annars säger väl nån till här i tråden Citera
ea_0707 Postad 17 April , 2007 Rapport Postad 17 April , 2007 tack fredyr, ingen verkar ha några invändningar så jag kör på det Citera
Recommended Posts