_slipknot1_ Postad 31 Oktober , 2006 Rapport Postad 31 Oktober , 2006 Skulle gärna se xbox 360 spel i vip shopen och även dvd-boxar! Citera
Robbie Postad 17 Maj , 2007 Rapport Postad 17 Maj , 2007 Jag skulle gärna se PS3an + spel och flera fotbollssko-modeller Citera
cab19 Postad 17 Maj , 2007 Rapport Postad 17 Maj , 2007 Skulle gärna se xbox 360 spel i vip shopen och även dvd-boxar! Håller med nu när min box är på ingående. Samtidigt vill jag for the love of god att ni byter ut boxhandskarna i whats new "flärpen". Tycker mig se mögel på dom ffs. Citera
Castro Postad 27 Juni , 2007 Rapport Postad 27 Juni , 2007 jag skulle gärna se ett par tennisracket i shoppen. Citera
Albert Postad 19 Juli , 2007 Rapport Postad 19 Juli , 2007 Någon som hittar de där Boda Nova-ölglasen? Månadens produkt:Till slutet av juli erbjuder 24hPoker dig ett presentpaket med 4 Boda Nova ölglas och glasunderlägg, en broschyr om öl, samt en guide och poängtavla för dina egna ölprovnings-kvällar. Ordinaire pris är 1170 VIP, men under juli månad kan du köpa detta presentpaket för endast 780 VIP! Så passa på att nyttja erbjudandet till ett kanonpris! *Erbjudandet gäller från 1:a juli till 31:a juli 2007 Besök VIP-shoppen här för att titta på resten av sortimentet!" Citera
Frenter Postad 19 Juli , 2007 Rapport Postad 19 Juli , 2007 men seriöst rakeback ilr bonusar är mycket bättre än vip shop, varför nöja sig med vip shop? det motsvarar rakeback på drygt 15-20% (produktvärde jämfört med genererad rake) och ofta är det bara produkter man egentligen inte vill ha. Citera
Albert Postad 19 Juli , 2007 Rapport Postad 19 Juli , 2007 men seriöst rakeback ilr bonusar är mycket bättre än vip shop, varför nöja sig med vip shop? det motsvarar rakeback på drygt 15-20% (produktvärde jämfört med genererad rake) och ofta är det bara produkter man egentligen inte vill ha. Eh, du vet väl att de har RB också. Citera
Frenter Postad 19 Juli , 2007 Rapport Postad 19 Juli , 2007 Eh, du vet väl att de har RB också. my bad trodde visste ej det, trodde vi talade om Bestpoker vilket inte har rakeback ifall man använder sig av vipshoppen:roll: Citera
Sherren Postad 19 Juli , 2007 Rapport Postad 19 Juli , 2007 Fick hem 2 st av porsche design köksknivarna för nån vecka sen och måste bara säga att dem e sjuuuuukt bra och snygga. Rekommenderas starkt om man är lite intresserad av matlagning och snygga design prylar. Citera
bongoBerra Postad 27 Juli , 2007 Rapport Postad 27 Juli , 2007 Är det någon som har koll på vad fraktkostnaderna går på när man beställer olika saker? Några exempel vore trevligt att få ta del av. Citera
Albert Postad 17 Augusti , 2007 Rapport Postad 17 Augusti , 2007 Så jävla kasst av dem att inte ha frakten inräknat eller för den delen att ens ta betalt för den. 16.7K VIP kostar en iPod sedan tillkommer 450 VIP i frakt. Citera
Jessica Postad 26 September , 2007 Rapport Postad 26 September , 2007 Ni borde strukturera om vipshopen - ta gärna in dvdboxar: scrubs, prisonbreak etc.. Bärbar dator? Fler ipodmodeller? Citera
Jessica Postad 30 September , 2007 Rapport Postad 30 September , 2007 Hallå? Forumets 24hsnubbe? Ni har nog den sämsta vipshopen av samtliga b2b sidor (och den dyraste). Göra uppdateringar, tar in nya coola grejer. Jag lirar på 24h nu men jag vet faktiskt inte varför. goldcashback kan man få på de andra också och dessutom en bättre shop. Om ni vill behålla spelare så måste ni börja att konkurrera även med vipshopen - ni lever i blind tro att ni har något slags monopol på b2bkunder och därför ej behöva erbjuda lika bra erbjudanden som de mindre skinsen. Visst ni har ett starkare varumärke och är mer kända men för att kunna bibehålla lite större spelare och mediumspelare så är en första bra åtgärd att skaffa en bättre vipshop. Jag har några tiotusentals poäng men finns absolut ingeting som passar mig. Citera
24hPoker Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Postad 1 Oktober , 2007 Hej Jessica. Det är förstås svårt att ha "allt" i vip-shoppen, men det går dock att ordna särskilda produkter manuellt, åtminstone för lite dyrare, inte alltför udda produkter som t.ex. ett annat tv-spel än xbox eller andra apple-produkter. Du får ett PM inom någon minut med instruktioner. Mvh, 24hPoker-teamet. Citera
*Hades* Postad 23 Oktober , 2007 Rapport Postad 23 Oktober , 2007 Vad gäller egentligen? Kan man handla på 24h:s vip shop för inarbetade vip från 24hnetwork och Cardroom2 trots att man får rake back? Citera
lalala Postad 14 December , 2007 Rapport Postad 14 December , 2007 lite presentkort skulle vara trevligt. typ på resor och elektronik. Citera
Albert Postad 21 December , 2007 Rapport Postad 21 December , 2007 Shopen är ett stort jävla skämt. Speciellt supporten på shopen är rena rama skämtet. Citera
Jessica Postad 22 December , 2007 Rapport Postad 22 December , 2007 Borde det inte bli billigare i shoppen nu iom att det har blivit tuffare o samla vip poäng? Citera
padrinosftw Postad 23 December , 2007 Rapport Postad 23 December , 2007 Beställde för ungefär två veckor sen en videokamera och en Ipod 4GB, båda skulle ges bort i julklapp. Idag kom paketet och tyvärr visade det sig endast innehålla videokameran utan förklaring till varför Ipoden saknades? VIP-poängen för ipoden har förövrigt dragits från kontot. Skumt och ganska illa tycker jag, ska dock maila supporten om jag inte kan få något svar här. Btw instämmer jag med Jessica, borde inte priserna justeras nu när det blivit svårare att skaffa vips? Iofs kanske en fördel för de som sparat på gamla vip-poäng men något bör ju göras. Citera
superlirarn Postad 1 Februari , 2008 Rapport Postad 1 Februari , 2008 jag vet inte om jag e dum eller nåt men jag hittar inte vipshopen. Är den borta eller? Kan någon länka till den? Citera
Ekenstar Postad 1 Februari , 2008 Rapport Postad 1 Februari , 2008 jag vet inte om jag e dum eller nåt men jag hittar inte vipshopen.Är den borta eller? Kan någon länka till den? Du är inte den ende som inte hittar den: http://pokerforum.nu/forum/24hpoker/44353-24hpoker-vip-shop.html Varför har 24hpoker en egen grupp på pf.nu? De verkar ju inte alltför intresserade att svara... Citera
Recommended Posts