Gå till innehåll

24hPoker Vip-shop???


frugam

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

När jag köpte en pryl strax före jul var inställningen ungefär "strunt i vad som står på vipshops-sidan. Leta själv upp vad du vill ha på någon sajt och meddela oss detaljer så löser vi det", och jag fick min pryl till ett bra pris med snabb leverans. Möjligt att dom skrotat sidan helt nu, men att man fortfarande kan köpa prylar via VIP-poängen. Maila supporten och fråga! Hur som helst kasst att dom inte har någon info om det någonstans, och även kasst att ingen representant kan svara i den här tråden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick följande svar i ett mail från 24h:

 

"As for the VIP shop, i am afraid we have closed it down as from 1st Jan 2008, due to the various problems we were being faced with as regards the running & efficiency of http://www.24hPokerVIP.com. We are looking into various options at present, so that we may offer a better service to our players in the near future.

We will inform all players once the site will be up and running.

 

Kind regards,

 

24hPoker Marketing Team"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Seriöst så måste ni få igång vip-shopen eller något alternativ snart, det har gått månader utan att den har funkat, dessutom lät ni ju inte era kunder veta att den lades ner. Helt sjukt beteende och väldigt oproffsigt.

 

Är väldigt besviken på 24hpoker som annars har skött sig riktigt bra mot mig.

 

Snabbt svar uppskattas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Jag undrar hur 24h tänker???????????????

Ni går ut med ett uttalande här i forumet att VIP shopen kommer tebaks i maj, nu är det maj och ni gör som vanligt...............Tiger

Kom igen nu. Trovärdighetskontot blir mindre och mindre för varje dag och är det nå´t ni inte har råd med så är det att tappa trovärdigheten mer än ni redan har gjort när det gäller Vip shopen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag drar in 20k vip i månaden. Vad blir det i rejkinkomster för er? 100k sek? Vill ni torska över en mille om året? Funderar väldigt starkt på att byta till ett trevligare b2b skin. Har någon här på forumet något tips om något bra skin?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag drar in 20k vip i månaden. Vad blir det i rejkinkomster för er? 100k sek? Vill ni torska över en mille om året? Funderar väldigt starkt på att byta till ett trevligare b2b skin. Har någon här på forumet något tips om något bra skin?

Om det är en shop du är ute efter så är Klonkpokers helt ok..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...