Gå till innehåll

SAJT: SimbaPoker.com

johan_gr

Recommended Posts

Hejsan,

Idag är det lördag och då är det "Simba Summer Saturdays" som gäller. Varje Lördag kl 17:00 CET kommer vår Summer Saturday turnering att gå och den spelas som en Texas NL freezeout turnering där buy in är $15. Vi garanterar en prispott på $500. Vinnaren av varje turnering kommer även att gå vidare till Simba Summer Saturdays finalen som kommer att spelas den 7:e september med ett fint prisbord. Så ta chansen att deltaga!

Ha en fortsatt trevlig dag,

SimbaPoker Crew

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 1,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hej alla spelare,

Här kommer en reminder om vår $2000 Guaranteed ikväll klockan 19:30 CET!

Glöm inte signa upp! Garanterat övervärde!

Man kan ta den billiga vägen in genom vår sista $3 satellit före den stora turneringen. Denna satellit går 16:30 idag, söndag.

Ses vid borden ikväll!

Ha en fortsatt trevlig dag!

Mvh,

SimbaPoker Crew

Länk till kommentar

God kväll alla spelare,

Lite mer än en timme kvar nu till vår $2000 guaranteed startar klockan 19:30. I skrivande stund är det endast 29 st anmälda vilket ger ett enormt övervärde! Så ta chansen att ta del av detta övervärde och anmäl dig nu!

Ses vid borden!

Mvh,

SimbaPoker Crew

Länk till kommentar

Upp till kamp

I morgon, Tisdag, börjar Metros och SimbaPoker.com “StadsKamp” på simbapoker.com. Det är en gratis för alla svenska spelare som kommer avgöra vilken svensk stad som har den bästa pokerspelaren. Vinnaren kommer inte bara vinna den otroliga äran att bli sin stads hjälte, utan kommer även vinna fantastiska priser. Vad sägs om en tio dagars resa för två till pokerns huvudstad, Las Vegas, under finalen i Poker VM. Där kommer även vara många andra fina priser längs vägen.

Så skynda er att registrera er till er stads “Stadskamp”

Ni kan läsa mer om Metros och SimbaPokers “Stadskamp” på http://www.simbapoker.com

Tung tuneringsaction på SimbaPoker.com

Förra veckan expanderade vi vårat turnerings schema på SimbaPoker.com, med många nya roliga turneringar. Nu har vi en ny större turnering, Simba Summer Saturdays, som är en $15 Texas NL freezeout med en garanterad prispott på $500. Det är dock en extra twist i denna turnering: Vinnaren varje vecka kommer vinna ett säte till den stora finalen som kommer spelas den 8:e september, där det kommer vara ett fint prisbord. Satelliter till Simba Summer Saturdays spelas varje dag kl 18:15 och 21:15 CET.

Simbas Weekly Specials

Tuesday Night Hunting

Klockan 21:00 CET varje Tisdag kommer det att spelas en $25 Texas NL Freezeout turnering. I turneringen kommer det alltid att finnas en $50 bounty på en hemlig spelare. Det kan vara någon av våra Team SimbaPoker spelare eller en hemlig gäst spelare. Happy Hunting!

Ladies Only tournament always on Wednesdays!

Varje Onsdag har vi en turnering enbart för våra damer. Startid för denna är kl 20:30 CET.

Det är en gratisturnering med $150 dollar i prispotten!

Så kom och var med och låt oss försöka göra detta till den största tjejturneringen på nätet.

Thursday Night Race

Racet spelas som en $10 Texas Hold'em Rebuy turnering där du inte bara tävlar om prispotten utan även om de åtråvärda race poängen. Den spelare som vid slutet av månaden har samlat på sig flest poäng kommer att bli våran månadsvinnare och vinna fina priser. Mer information om regler och aktuell poäng ställning finner ni på http://www.simbapoker.com under promotions.

Friday "After work"

Börja helgen med att lätta lite på trycket och ha lite kul. Var med i SimbaPokers "After Work" Turnering som går varje Fredag kl 18:00 och som är en $2 re-buy Texas Hold'em NL turnering med en garanterad prispott på $100.

Simba Summer Saturdays

Varje Lördag kl 17:00 CET kommer vår nya turnering att gå, den spelas som en $15 Texas NL freezeout turnering med $500 garanterat i prispotten. Vinnaren av turneringen kommer även att gå vidare till "Simba Summer Saturdays" finalen som kommer spelas den 8:e september med ett fint prisbord. Rebuy Satelliter går varje dag kl 18:15 och 21:15 CET där du kan kvala in för så lite som $2.

Sunday $2000 Guaranteed

På Söndag kl 19:30 CET är det dags för vår populära $20 Texas Hold'em NL Freezeout där SimbaPoker.com garanterar en prispott på $2000. Du kan också vinna en plats i turneringen via någon av våra dagliga satelliter som går kl 17:00, 20:00 & 23:00.

Reload Time!

SimbaPoker.com erbjuder nu en reload bonus till alla sina spelare som redan har clearat en bonus.

Använd bonuskoden SimbaReload för 30% upp till $150. Regler för bonusar hittar ni på vår hemsida http://www.simbapoker.com.

Länk till kommentar

Upp till kamp

I morgon, Tisdag, börjar Metros och SimbaPoker.com “StadsKamp” på simbapoker.com. Det är en gratis för alla svenska spelare som kommer avgöra vilken svensk stad som har den bästa pokerspelaren. Vinnaren kommer inte bara vinna den otroliga äran att bli sin stads hjälte, utan kommer även vinna fantastiska priser. Vad sägs om en tio dagars resa för två till pokerns huvudstad, Las Vegas, under finalen i Poker VM. Där kommer även vara många andra fina priser längs vägen.

Så skynda er att registrera er till er stads “Stadskamp”

Ni kan läsa mer om Metros och SimbaPokers “Stadskamp” på http://www.simbapoker.com

Tung tuneringsaction på SimbaPoker.com

Förra veckan expanderade vi vårat turnerings schema på SimbaPoker.com, med många nya roliga turneringar. Nu har vi en ny större turnering, Simba Summer Saturdays, som är en $15 Texas NL freezeout med en garanterad prispott på $500. Det är dock en extra twist i denna turnering: Vinnaren varje vecka kommer vinna ett säte till den stora finalen som kommer spelas den 8:e september, där det kommer vara ett fint prisbord. Satelliter till Simba Summer Saturdays spelas varje dag kl 18:15 och 21:15 CET.

Simbas Weekly Specials

Tuesday Night Hunting

Klockan 21:00 CET varje Tisdag kommer det att spelas en $25 Texas NL Freezeout turnering. I turneringen kommer det alltid att finnas en $50 bounty på en hemlig spelare. Det kan vara någon av våra Team SimbaPoker spelare eller en hemlig gäst spelare. Happy Hunting!

Ladies Only tournament always on Wednesdays!

Varje Onsdag har vi en turnering enbart för våra damer. Startid för denna är kl 20:30 CET.

Det är en gratisturnering med $150 dollar i prispotten!

Så kom och var med och låt oss försöka göra detta till den största tjejturneringen på nätet.

Thursday Night Race

Racet spelas som en $10 Texas Hold'em Rebuy turnering där du inte bara tävlar om prispotten utan även om de åtråvärda race poängen. Den spelare som vid slutet av månaden har samlat på sig flest poäng kommer att bli våran månadsvinnare och vinna fina priser. Mer information om regler och aktuell poäng ställning finner ni på http://www.simbapoker.com under promotions.

Friday "After work"

Börja helgen med att lätta lite på trycket och ha lite kul. Var med i SimbaPokers "After Work" Turnering som går varje Fredag kl 18:00 och som är en $2 re-buy Texas Hold'em NL turnering med en garanterad prispott på $100.

Simba Summer Saturdays

Varje Lördag kl 17:00 CET kommer vår nya turnering att gå, den spelas som en $15 Texas NL freezeout turnering med $500 garanterat i prispotten. Vinnaren av turneringen kommer även att gå vidare till "Simba Summer Saturdays" finalen som kommer spelas den 8:e september med ett fint prisbord. Rebuy Satelliter går varje dag kl 18:15 och 21:15 CET där du kan kvala in för så lite som $2.

Sunday $2000 Guaranteed

På Söndag kl 19:30 CET är det dags för vår populära $20 Texas Hold'em NL Freezeout där SimbaPoker.com garanterar en prispott på $2000. Du kan också vinna en plats i turneringen via någon av våra dagliga satelliter som går kl 17:00, 20:00 & 23:00.

Reload Time!

SimbaPoker.com erbjuder nu en reload bonus till alla sina spelare som redan har clearat en bonus.

Använd bonuskoden SimbaReload för 30% upp till $150. Regler för bonusar hittar ni på vår hemsida http://www.simbapoker.com.

Länk till kommentar

Reggade mej nu... :) ...närmsta ort för mej va Falköping, ca 3 mil och antal registrerade va 0 ....im gonna be the FALKÖPINGS pokerstar, wiiiiiiiiihaaaa

EDIT: Är det ok att spela för den staden som r närmast fastän man inte bor i den?

Hej,

Det är korrekt. Hittar ni inte er stad, så anmäl antingen till närmsta staden eller turneringen för "Övriga Sverige".

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Mvh,

SimbaPoker Crew

Länk till kommentar

Hejsan,

Idag händer det mycket hos oss på SimbaPoker.

Ikväll går starskottet för de första städerna i Stadskampen! Glöm inte bort att anmäla er och tävla om att bli er stads bästa spelare och därmed gå vidare till den stora finalen med chansen att vinna en resa för 2 till Las Vegas! Startskottet går klockan 19:30 ikväll!

Inte att glömma så har vi vår Tuesday Night Hunting turnering ikväll klockan 21:00. Turneringen spelas som en $25 TH NL Freeze out och i turneringen kommer det att finnas en $50 bounty på en hemlig spelare. Bountyn kan vara satt på någon av SimbaPokers spelare eller på någon gästspelare. Happy hunting!

Se till att registrera er till både Stadskampen och Tuesday Night Hunting så ses vi vid borden ikväll!

Mvh,

SimbaPoker Crew

Länk till kommentar

Hej!

Hur fungerar er sign up-bonus? Lyckades inte riktigt förstå mig på den efter vad som stod på hemsidan...

Hej,

När du gör din första insättning fyller du även i bonuskoden. Du kan välja mellan PF100 eller PF1100.

PF100 innebär att du sätter in $80 och när du clearat bonusen får du $100, alltså 125% bonus.

PF1100 innebär att du kan sätta in upp till $1100 och få upp till $1100 i bonus. Skulle du inte komma upp i antalet poäng som krävs men om du clearat mer än halva får du bonusen för det du har clearat.

På båda bonusarna har du 90 dagar på dig att klara den.

Hoppas det besvarade din fråga.

Ha en fortsatt trevlig dag,

SimbaPoker Crew

Länk till kommentar

Ni måste ju plocka bort spelare som inte är online efter ett tag. Vi var 3st av 11 som spelade och man hade kunnat foldat sig vidare men hur kul är det att spela då? Nej då åker jag hellre ut som nu med AKs mot 1010 :mrgreen: på en 10:e plats. Nu är det bara 1 som möter 8 offlineare.

Viva la Borlänge!

Länk till kommentar

Hej Strykis!

Vi tittar på det alternativet för framtida events. Tills dess, folda vidare till Grand Final.

Ha en trevlig kväll!

SimbaPoker Crew

Bra det! Detta gäller naturligtvis bara frirullar man kan ju inte ta bort betalande spelare. Tänkte det var bäst att förtydliga vad jag menade.

/ Dan

Länk till kommentar

Hej

Ikväll går andra om gången av stadskampen. För alla er vars stad inte spelade igår så vill vi önska er lycka till i kvällens kamper. Ni som inte redan har anmält er till er stads stadskamp så passa på idag. StadsKamperna börjar kl 19:30 ikväll.

Ikväll går även våran "Women Only" freeroll som är en $150 freeroll enbart för damerna som börjar 20:30.

Lycka Till i kvällens turneringar

SimbaPoker Crew

Länk till kommentar

Hejsan,

Angående Stadskampen. Det står att vinnaren i varje kval kommer att få en present av SimbaPoker, räknas man som vinnare även om man var ensam resgistrerad i kvalet?

Hej,

Är ni ensam registerad som kommer ni räknas som vinnare.

Och därmed få en sommarpresent.

Mvh,

SimbaPoker Crew

Länk till kommentar

tjena, jag var ensam registrerad på min ort, men när det skulle startat fick jag inte upp nåt bord eller nån info om att jag vunnit eller liknande.

jag antog att jag missat nåt nånstans om minimiantal men tydligen inte..

men jag är ändå inte vidarekvalad

nåt jag missat eller nåt som blivit fel?

Länk till kommentar

tjena, jag var ensam registrerad på min ort, men när det skulle startat fick jag inte upp nåt bord eller nån info om att jag vunnit eller liknande.

jag antog att jag missat nåt nånstans om minimiantal men tydligen inte..

men jag är ändå inte vidarekvalad

nåt jag missat eller nåt som blivit fel?

Hej,

Alla turneringar under Club Metro eventet startar på minimum 5 spelare. Är ni ensam registerad på er ort blir ni direktkvalificerad och kommer vinna sommarpresenten. Och alla vinnare kommer registeras manuellt efter turneringarna är över, för att vi ska kunna se vem som vunnit och att spelare inte missbrukat det och anmält sig till flera stycken. Så senare ikväll kommer ni vara registerad.

Mvh,

SimbaPoker Crew

Länk till kommentar

Hej,

Alla turneringar under Club Metro eventet startar på minimum 5 spelare. Är ni ensam registerad på er ort blir ni direktkvalificerad och kommer vinna sommarpresenten. Och alla vinnare kommer registeras manuellt efter turneringarna är över, för att vi ska kunna se vem som vunnit och att spelare inte missbrukat det och anmält sig till flera stycken. Så senare ikväll kommer ni vara registerad.

Mvh,

SimbaPoker Crew

Jag hittade min ort sen, var ensam på den deltävlingen men jag fick inte gå vidare :(

Länk till kommentar

Jag hittade min ort sen, var ensam på den deltävlingen men jag fick inte gå vidare :(

Hej Lucky,

Ni får gärna titta in och se fall ni är registrerad nu.

Vi har är färdiga med arbetet för att registera alla. Och hittar ni inte, fast ni var ensam, så skicka ett meddelande i klienten så kan supporten säkert hjälpa dig.

Mvh,

SimbaPoker Crew

Länk till kommentar