urmy Postad 16 Mars , 2009 Rapport Share Postad 16 Mars , 2009 sitter och väntar på 1 dollars kina om någon är sugen, vill bara bli av med mina pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SimbaPoker Postad 16 Mars , 2009 Rapport Share Postad 16 Mars , 2009 Jag hittade ingen reply-knapp i klienten.Jag har inte så bråttom att få ut pengarna och jag vill ha dem till Neteller. Men jag kan vänta nån månad. Hej Akumila, Tack för ditt svar. Då vet vi vad som gäller och ser till att lösa problemet. Angående replyknappen så testade jag den nyss (heter dock Ask us) och man behövde tydligen trycka två gånger på den från inboxen för att få upp svarsrutan. Lägger upp det för att justeras Ha en trevlig kväll Vänliga hälsningar SimbaPoker Crew Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lindan123 Postad 19 Mars , 2009 Rapport Share Postad 19 Mars , 2009 Hej hej era Simbafreaks! Just nu 9 inloggade personer....Jo det är sant....HELA 9 personer...och det är mitt i natten....väntar med spänning på morgondagen,...då kanske det är hela 90 personer....Wiiii:mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mettler Postad 4 April , 2009 Rapport Share Postad 4 April , 2009 Hallå hallå Simba! Hur går det? Har ni något nytt att rapportera än? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pablosebbe Postad 4 April , 2009 Rapport Share Postad 4 April , 2009 Men va fan finns den här sidan kvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ElegantBB Postad 4 April , 2009 Rapport Share Postad 4 April , 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
perK69 Postad 3 Maj , 2009 Rapport Share Postad 3 Maj , 2009 Det blev tydligen ingen ihopslagning. Gonatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
perK69 Postad 3 Maj , 2009 Rapport Share Postad 3 Maj , 2009 Taget från Simbapokers hemsida: Bästa Pokerspelare, Välkommen till SimbaPoker SimbaPoker är en ny fristående pokersida som växer över hela världen. Vi har idag över 12000 spelare och vi växer snabbt. Är väl på gränsen till falsk marknadsföring? Man kanske skall anmäla dem... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
svensson33 Postad 3 Maj , 2009 Rapport Share Postad 3 Maj , 2009 något nytt på simbapoker? på gång för att öka trafiken till pokersidan ? kanske new player freeroll vad vill ni ha boys and girls ? med lite tur fixar de på simbapoker det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
svensson33 Postad 3 Maj , 2009 Rapport Share Postad 3 Maj , 2009 Simbapoker andvänd till framgång börja med SnG freerolls. när du tjänat $5. börja med $0.05 + $0.01. och sen när du tjänat $10. börjar du med $0.1 + $0.01 en bra början är 100st inköp SnG . SnG = Sit and Go på enbords-tureringar som startar när 6st eller 10st reg... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
martenmania Postad 17 Maj , 2009 Rapport Share Postad 17 Maj , 2009 Stort grattis till team Simbapokers Arash som slutade på 3:e plats i ESC! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
highbury90 Postad 17 Maj , 2009 Rapport Share Postad 17 Maj , 2009 Stort grattis till team Simbapokers Arash som slutade på 3:e plats i ESC! hoppas han gjorde reklam för simba i Moskva! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kurtan Postad 17 Maj , 2009 Rapport Share Postad 17 Maj , 2009 hoppas han gjorde reklam för simba i Moskva! Då har vi snart tusen pers. i frirullarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
oscar Postad 1 Juni , 2009 Rapport Share Postad 1 Juni , 2009 Hej Simba! Är sagan slut till sist? Går inte att komma in på .com-sidan. /oscar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
perK69 Postad 17 Juni , 2009 Rapport Share Postad 17 Juni , 2009 Simba håller säkert på att göra nån superdeal med typ... Pokerstars kanske? En ihopslagning? De vill väl inte gå ut med det för snabbt bara... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!! K-O-N-K-U-R-S Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Agent Cooper Postad 17 Juni , 2009 Rapport Share Postad 17 Juni , 2009 Simba håller säkert på att göra nån superdeal med typ... Pokerstars kanske? En ihopslagning? De vill väl inte gå ut med det för snabbt bara... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!! K-O-N-K-U-R-S Hur går det med det stora avslöjandet du utlovade? För inte är du väl en vanlig ointelligent simpel lögnhals? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dark2 Postad 20 Juni , 2009 Rapport Share Postad 20 Juni , 2009 mycket synd på en så bra klient att det inte är mer liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hubbahubba Postad 20 Juni , 2009 Rapport Share Postad 20 Juni , 2009 mycket synd på en så bra klient att det inte är mer liv. +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SimbaPoker Postad 22 Juni , 2009 Rapport Share Postad 22 Juni , 2009 Kära spelare, Efter 3 års kämpande blir vi tyvärr tvugna att lägga ner SimbaPoker. då vi inte lyckats få fart på spelet i den utsträckning som behövs för att köra vidare. Vi vill tacka alla er som spelat hos oss och hoppas ni haft trevligt hos oss. De pengar som finns på spelarkonton kommer att återbetalas till spelare så fort som möjligt dock senast den 1 Augusti. Vidare information om detta kommer att gå ut till de spelare som har innestående medel hos oss. Det finns ingen anledning att vara orolig att inte pengarna kommer att återbetalas då vi har en bankgaranti hos Lotteriinspektionen på Malta (LGA) som överstiger de medel som finns på spelar konton hos SimbaPoker. Om ni har några frågor maila oss gärna på support@simbapoker.com. Vi kommer att fokusera på att bygga vidare på vår pokermjukvara (som använts på SimbaPoker) och om någon är intresserad av att starta eget med egen klient för poker och/eller behöver hjälp inom pokerbranchen ,hör av er till info@garcio.com, så kan vi hjälpa er. Tack för allt och lycka till vid borden! SimbaPoker Crew Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mettler Postad 22 Juni , 2009 Rapport Share Postad 22 Juni , 2009 Trist, lycka till med vidareutvecklingen av klienten som är bland de bästa som finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 22 Juni , 2009 Rapport Share Postad 22 Juni , 2009 Synd, men förståeligt. Jag vet om att du kommer få minst två samtal om samarbete i alla fall, från folk som jag tipsat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 22 Juni , 2009 Rapport Share Postad 22 Juni , 2009 Tråkigt, men lycka till i framtiden. Ongame kanske är intresserade.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dorrrr Postad 22 Juni , 2009 Rapport Share Postad 22 Juni , 2009 Simba håller säkert på att göra nån superdeal med typ... Pokerstars kanske? En ihopslagning? De vill väl inte gå ut med det för snabbt bara... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!! K-O-N-K-U-R-S Gick det för dej nu när dom la ner? ...du har väll onanerat med detta i tankarna ett tag ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zaker Postad 6 Juli , 2009 Rapport Share Postad 6 Juli , 2009 Mycket synd, jag trivdes väldigt bra med klienten. Hoppas ni hittar någon som kan använda den. PS.Svenska spel behöver ett lyft Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Goldwinner Postad 6 Juli , 2009 Rapport Share Postad 6 Juli , 2009 Otroligt tråkigt att höra. Jag hoppades in i det sista att ni skulle göra nått för att få det vända. Mycket bra klient och bra support. Om jag någonsin klonka så ska jag köpa sajten av er. Har miljoner med planer för att locka folk till sajten som inte behöver kosta så mycket. lycka till framtiden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts