Papa Kubo Postad 29 Januari , 2005 Rapport Postad 29 Januari , 2005 Grattis din moderator, ska man få dig efter sig i inläggen oxå nu då Ja. Jag ska hemsöka alla som gillar Dream Theater, Manowar eller Cannibal Corpse. Citera
Hjort Postad 29 Januari , 2005 Rapport Postad 29 Januari , 2005 Om man får vara lite fräck och göra reklam för sin egen sajt så gör jag det nu. (Och nej QoS, det är ingen affesajt. ) Det var ju kul låtar där. Får gräva lite i skivaffärerna och kolla vidare. Visst fan, jag bor i Linköping. Nevermind. Citera
matze42 Postad 29 Januari , 2005 Rapport Postad 29 Januari , 2005 Mycket bra musik finns det på den här radiostationen. http://www.radioparadise.com Citera
dominator Postad 29 Januari , 2005 Rapport Postad 29 Januari , 2005 LÄNKtips från ett METALhead till den som känner sig träffad. http://www.spraydio.com ;in på Krakow och önska/lyssna på trevlig metal, traditionell 80 hårdrock eller nyare rock. Finns även radiostationer som spelar allt från totalt meningslös pop utan hjärta till country eller dansbandstrams. Ah, you name it. Citera
Clarre Postad 29 Januari , 2005 Rapport Postad 29 Januari , 2005 Förslag på ny rubrik för denna tråd: Metalheads tipsar andra metalheads om "häftiga" hemsidor. Tipsar om en synth-sida som kontrast.... http://www.releasemagazine.net Citera
eurythmech Postad 30 Januari , 2005 Rapport Postad 30 Januari , 2005 Ja passar inte tråden, så är det bara att ta bort den. Eller så kan folk sluta gå så jävla OT med hårdrock i en musiktråd. Citera
Nusseman Postad 30 Januari , 2005 Rapport Postad 30 Januari , 2005 Nu tar vi det lugnt. Det verkar ju lite barnsligt att behöva låsa en tråd om musik pga att ni inte kan diskutera som vuxna människor... Finns det på skiva är det musik, ok? Citera
eurythmech Postad 30 Januari , 2005 Rapport Postad 30 Januari , 2005 Aldrig! Död åt hårdrocken. Må all er avkomma ruttna och dö. osv. osv. Citera
Nusseman Postad 30 Januari , 2005 Rapport Postad 30 Januari , 2005 Tagga ner Eurythmec. En varning följt av banning ligger nära till hands... Citera
Animaniac Postad 31 Januari , 2005 Rapport Postad 31 Januari , 2005 Varför är du så otrevlig euryhmech? Fick du stryk av en hårdrockare när du var liten? Eller i fredags eller så? Äh, skämt åsido. Lägg av med det där, jag tror inte att någon uppskattar det. Tråden handlar om musik, och om det är många som gillar hårdrock, metal osv så är det väl ändå självklart att många postar om just den musiken... Citera
Matteprof Postad 31 Januari , 2005 Författare Rapport Postad 31 Januari , 2005 Hehe klart han är ironisk... eller så är han en punkare från 80 talet som missat att punkare och hårdrockare inte längre ligger i strid som för 25-30 år sen /Metal never dies Citera
TotalFarsa Postad 31 Januari , 2005 Rapport Postad 31 Januari , 2005 Har inte brytt mig om att läsa den här tråden eftersom jag inte bryr mig ett spån om vad folk lyssnar på + att jag är rätt säker på att min mainstreamsmak inte imponerar på någon. MEN, det här var ju riktigt underhållande läsning Och kom ihåg, min pappa är starkare än din pappa /TF Citera
Animaniac Postad 31 Januari , 2005 Rapport Postad 31 Januari , 2005 Hehe klart han är ironisk... Hoppas det, annars tycker jag att han är lite dum... + att jag är rätt säker på att min mainstreamsmak inte imponerar på någon. Känner att jag måste dela med mig lite nu... Har en massa metalplattor som ligger lite överallt för att impa på folk, men så fort jag är ensam så slår jag på smurfhits och dansar runt naken i lägenheten Och kom ihåg, min pappa är starkare än din pappa Nähä, för min pappa är jättestark! Citera
TotalFarsa Postad 31 Januari , 2005 Rapport Postad 31 Januari , 2005 Känner att jag måste dela med mig lite nu... Har en massa metalplattor som ligger lite överallt för att impa på folk, men så fort jag är ensam så slår jag på smurfhits och dansar runt naken i lägenheten Bwahahahaaa!!! Huga! Varför tänker jag genast på Hipp Hipp's karikatyr av hårdrockare: Mini och hans storebrorsa Jo, för att den är så jäkla träffsäker /TF Citera
TotalFarsa Postad 31 Januari , 2005 Rapport Postad 31 Januari , 2005 Hipp Hipp? Stoooooor humor! Köp dvdboxen! http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=2815&a=60500 Om inte det här är den mest träffsäkra bilden av en hårdrockare så vete tusan /TF Citera
Animaniac Postad 31 Januari , 2005 Rapport Postad 31 Januari , 2005 Får kolla på klippet när jag kommer hem från jobbet, men av bilden att döma så ser det ju rätt klockrent ut Citera
eurythmech Postad 31 Januari , 2005 Rapport Postad 31 Januari , 2005 Tagga ner Eurythmec. En varning följt av banning ligger nära till hands...Jag tror han är lite ironisk nusse.... men isf kan han ju slänga dit en smiley så man hajar. Om inte så var det barnsligaste inlägg jag sett (tror jag) Äh jag uttrycker mig bara sådär ibland, skruvar upp mina gliringar en miljon gånger för att ge något slags absurd effekt som jag själv tycker är ganska rolig. Men givetvis, jag förstår om det uppfattas som väldigt otrevligt (jag är snäll i verkligheten). Citera
eurythmech Postad 31 Januari , 2005 Rapport Postad 31 Januari , 2005 Varför är du så otrevlig euryhmech? Fick du stryk av en hårdrockare när du var liten? Eller i fredags eller så? Äh, skämt åsido. Lägg av med det där, jag tror inte att någon uppskattar det. Tråden handlar om musik, och om det är många som gillar hårdrock, metal osv så är det väl ändå självklart att många postar om just den musiken... Det här kanske låter skumt, men jag var något osäker angående hur den typen av inlägg skulle mottas på det här forumet, och även om er reaktion borde varit den enda troliga, så var det bra att få det bekräftat. Mitt mål är inte att uppfattas som otrevlig och kommer med andra ord hålla mig ifrån den typen av poster i framtiden. Jag vill inte er hårdrockare något illa. Det sköter ni så bra själva Citera
dominator Postad 31 Januari , 2005 Rapport Postad 31 Januari , 2005 "Det sköter ni så bra själva" Haha, Metal up your ass på dig Citera
Clarre Postad 31 Januari , 2005 Rapport Postad 31 Januari , 2005 Äh jag uttrycker mig bara sådär ibland, skruvar upp mina gliringar en miljon gånger för att ge något slags absurd effekt som jag själv tycker är ganska rolig. Men givetvis, jag förstår om det uppfattas som väldigt otrevligt (jag är snäll i verkligheten). Skulle passa bra i Big Brother alltså! ...inte för att jag någonsin har kollat på det programmet. Citera
Papa Kubo Postad 31 Januari , 2005 Rapport Postad 31 Januari , 2005 Joker500, du gillar hårrdrock. Vill du pröva hård musik som är lite annorlunda? Ladda ner (eller köp!) Miss Machine med The Dilling Escape Plan. Citera
eurythmech Postad 31 Januari , 2005 Rapport Postad 31 Januari , 2005 Ang. att använda smileysar i såna inlägg...vilken reaktion kan det tänkas skapa? Ingen! Citera
hose Postad 31 Januari , 2005 Rapport Postad 31 Januari , 2005 Hehe klart han är ironisk... eller så är han en punkare från 80 talet som missat att punkare och hårdrockare inte längre ligger i strid som för 25-30 år sen /Metal never dies Jag trodde att hårdrocken självdog för ett par decennier sedan, men det kanske var mer önsketänkande än något annat. Jag kan tipsa om Panasonic eller Pan Sonic som de tvingas kalla sig nu för tiden. Det är hård musik, och dessutom från Finland. Den kombinationen kan aldrig vara helt fel. Citera
Animaniac Postad 31 Januari , 2005 Rapport Postad 31 Januari , 2005 Mitt mål är inte att uppfattas som otrevlig och kommer med andra ord hålla mig ifrån den typen av poster i framtiden. Jag vill inte er hårdrockare något illa. Det sköter ni så bra själva Hehe, vad bra. Och ja, det gör vi, är fortfarande stel i nacken efter i onsdags.... Citera
Recommended Posts