PantherTeddan Postad 13 Mars , 2008 Rapport Postad 13 Mars , 2008 Godmorgon kära forumiter! Såhär ligger det till, lagpokern består av en anmälningsavgift på €120 som går direkt in i prispotten (totalt 4 priser). Varje match kostar €15/gubbe och det laget som vinner matchen tar hela prissumman. Det är totalt 10 matcher inklusive finalspel. Pokerpanthers addar dessutom € 300 till prispotten. Seriespelet tar totalt 5 speldagar som är utspritt på varannan söndag, med start söndagen den 16 mars. Läs gärna mer på vår hemsida! Mvh PantherTeddan Citera
PantherTeddan Postad 13 Mars , 2008 Rapport Postad 13 Mars , 2008 Pokerforums preliminära lag: Jimmy GBSkaning Mr-Flow Adde Pm:a mig era användarnamn på Pokerpanthers, så att vi kan lägga upp er på Lagpokersidan. Så skickar vi ut era mailadresser till varandra så att ni kan chatta när ni lirar! Mvh PantherTeddan Citera
PantherTeddan Postad 13 Mars , 2008 Rapport Postad 13 Mars , 2008 Jag är gärna med! Tjenare Weddie, Du står som förste man i kö ifall vi får ett avhopp! Mvh PantherTeddan Citera
niiccoi Postad 13 Mars , 2008 Rapport Postad 13 Mars , 2008 fan tråden e så trevlig att man blir sugen på att gå in o regga sig Citera
SouthEast Postad 13 Mars , 2008 Rapport Postad 13 Mars , 2008 Drog in stora €7 på freerollen igår. Citera
PantherTeddan Postad 13 Mars , 2008 Rapport Postad 13 Mars , 2008 fan tråden e så trevlig att man blir sugen på att gå in o regga sig Hehe, det är bara te och köra! Citera
PantherTeddan Postad 13 Mars , 2008 Rapport Postad 13 Mars , 2008 Drog in stora €7 på freerollen igår. Nämen Grattis! Värsta bankrullen nu då, mot högre höjder! Hoppas hitta dig på 5/10 om en månad, grejar du det så är du bannimej värd en Ipod! Bakrullekrav: € 8000 Mvh PantherTeddan Citera
Dogg_56 Postad 13 Mars , 2008 Rapport Postad 13 Mars , 2008 Kanonsajt! Kör gärna en frirulle bara för PF! Citera
PantherTeddan Postad 13 Mars , 2008 Rapport Postad 13 Mars , 2008 Kanonsajt! Kör gärna en frirulle bara för PF! Tjena Doggen, Jajjemän, såklart vi grejar det... Håll ögonen öppna framöver! Mvh PantherTeddan Citera
Dogg_56 Postad 13 Mars , 2008 Rapport Postad 13 Mars , 2008 Tjena Doggen, Jajjemän, såklart vi grejar det... Håll ögonen öppna framöver! Mvh PantherTeddan PantherTeddan for president! Citera
weddie Postad 13 Mars , 2008 Rapport Postad 13 Mars , 2008 Tjenare Weddie, Du står som förste man i kö ifall vi får ett avhopp! Mvh PantherTeddan Låter kanon, lycka till! Citera
ibmachine Postad 13 Mars , 2008 Rapport Postad 13 Mars , 2008 Mr Tedddan ( ett pokernamn som förpliktigar i Gtb ) Vill sälla mig till hyllningarna, ni verkar inte trimmat in B2b-riggen ännu!? Har ett fint facit på tre frirullar 4/275 17 euro oplacerad 16/696 13 euro Två förslag har jag. 1. Chatban direkt på otrevligt språk/okänt språk. (mycket sånt, tyvärr) 2. En liga på inspelade pengar i frirullarna, med grymma priser. Keep it up, ibmach på ppanthers Citera
SouthEast Postad 13 Mars , 2008 Rapport Postad 13 Mars , 2008 Mr Tedddan ( ett pokernamn som förpliktigar i Gtb )Vill sälla mig till hyllningarna, ni verkar inte trimmat in B2b-riggen ännu!? Har ett fint facit på tre frirullar 4/275 17 euro oplacerad 16/696 13 euro Två förslag har jag. 1. Chatban direkt på otrevligt språk/okänt språk. (mycket sånt, tyvärr)2. En liga på inspelade pengar i frirullarna, med grymma priser. Keep it up, ibmach på ppanthers Mycket polska/bulgariska/finska i chatten Citera
Djens Postad 13 Mars , 2008 Rapport Postad 13 Mars , 2008 Jag är glad iaf, jag hade väntat mig en vanlig lite större ipod, men istället dök det upp en förnämlig liten Nano, tackar och bockar Citera
PantherTeddan Postad 13 Mars , 2008 Rapport Postad 13 Mars , 2008 Mr Tedddan ( ett pokernamn som förpliktigar i Gtb )Vill sälla mig till hyllningarna, ni verkar inte trimmat in B2b-riggen ännu!? Har ett fint facit på tre frirullar 4/275 17 euro oplacerad 16/696 13 euro Två förslag har jag. 1. Chatban direkt på otrevligt språk/okänt språk. (mycket sånt, tyvärr) 2. En liga på inspelade pengar i frirullarna, med grymma priser. Keep it up, ibmach på ppanthers Vad kul att höra att det går bra för dig! Din åsikt gällande chatban får jag lov att hålla med dig om, skall framföra detta till nätverket. När det gäller liga på inspelade pengar i frirullar så kan jag bara vara ärlig och säga att något sådant ligger inte i planerna och kommer nog aldrig att bli aktuellt. Lycka till med pokern gubben! Mvh PantherTeddan Citera
PantherTeddan Postad 13 Mars , 2008 Rapport Postad 13 Mars , 2008 Jag är glad iaf, jag hade väntat mig en vanlig lite större ipod, men istället dök det upp en förnämlig liten Nano, tackar och bockar Vassego gubben, slit den med hälsan! mvh PantherTeddan Citera
Peder Månsson Postad 13 Mars , 2008 Rapport Postad 13 Mars , 2008 Vet inte om du kan svara, men en fråga Teddan. Jag vill veta vad ni har för samarbete med Grebbestad Event, (lr iaf dess grundare). Finns dom med bland ägarna, eller agerar han bara affiliate? Citera
PantherTeddan Postad 14 Mars , 2008 Rapport Postad 14 Mars , 2008 Vet inte om du kan svara, men en fråga Teddan. Jag vill veta vad ni har för samarbete med Grebbestad Event, (lr iaf dess grundare). Finns dom med bland ägarna, eller agerar han bara affiliate? Tjenare Peder, Vänligen se det PM jag skickade dig. Mvh PantherTeddan Citera
Peder Månsson Postad 14 Mars , 2008 Rapport Postad 14 Mars , 2008 Tack, jag är mycket nöjd med detta svar. Citera
Dogg_56 Postad 14 Mars , 2008 Rapport Postad 14 Mars , 2008 Tjenare Peder, Vänligen se det PM jag skickade dig. Mvh PantherTeddan Nu blev det ett stort rökmoln....undrar vad som sägs.... Citera
Dogg_56 Postad 14 Mars , 2008 Rapport Postad 14 Mars , 2008 Tack, jag är mycket nöjd med detta svar. Undrar vad som ska meddelas för att man ska bli "mycket nöjd"? Citera
PantherTeddan Postad 14 Mars , 2008 Rapport Postad 14 Mars , 2008 Hehe, Det var inget speciellt, en gammal affiliate till Pokerpanthers bara.. Hur går grinden då? Mvh PantherTeddan Citera
Recommended Posts