Lilly77 Postad 29 Oktober , 2006 Rapport Postad 29 Oktober , 2006 Jag har märkt en sak och det är att på helgerna så går jag oftast minus medan på vardagarna går jag plus. Jag tycker inte att jag spelar annorlunda på helgerna men ändå går jag oftast minus. Så min fråga till er är i fall ni själva märkt något liknande? Vad kan i så fall detta bero på? PS. Jag spelar inte poker när jag är berusad eller har baksmälla Citera
jojje2k Postad 29 Oktober , 2006 Rapport Postad 29 Oktober , 2006 spelarna är sämre på helgerna så du borde gå plus på helgerna om du går plus på vardagarna. Citera
ulaf Postad 29 Oktober , 2006 Rapport Postad 29 Oktober , 2006 Du kanske har svårt för långa sessioner. Citera
FraZin Postad 29 Oktober , 2006 Rapport Postad 29 Oktober , 2006 Du har svårt mot motståndare som kör loose-aggro. Citera
riosatiy Postad 29 Oktober , 2006 Rapport Postad 29 Oktober , 2006 jag har inte alls samma motivation att spela på helgerna som på vardagar iaf. Citera
PrisonX Postad 29 Oktober , 2006 Rapport Postad 29 Oktober , 2006 tvärtom här monster på heljerna, rent generellt känns söndag som den sämsta dagen, ingen aning varför kanske bara sitter i skallen Citera
Lilly77 Postad 30 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 30 Oktober , 2006 -> Franzin Det är nog just detta som är problemet när du säger det! På vardagarna lägger sig folk oftare medan på helgerna spelar de mer aggressivt och löst. Är lösningen att spela väldigt tajt aggressivt då? Citera
AAisking Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Postad 30 Oktober , 2006 Jag tycker det är lättast att vinna på dagtid, framförallt på fiskiga b2bs låglimitbort nl50-nl100, där sitter mest fiskar och samlar vips och många har noll koll på pokerspel. Citera
AAisking Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Postad 30 Oktober , 2006 -> FranzinDet är nog just detta som är problemet när du säger det! På vardagarna lägger sig folk oftare medan på helgerna spelar de mer aggressivt och löst. Är lösningen att spela väldigt tajt aggressivt då? Svårt att ge generella råd, men sätt dig och raila ett bord läs av några händer och välj sedan strategi. Citera
retorik Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Postad 30 Oktober , 2006 Jag trivs på kvällarna/nätterna på helgerna. Spelet är så mkt lösare än vad det är på vardagarna, men söndagarna tycker jag att spelet blir lite tuffare. Men det löser man med att gå ut och festa på lördagen och sen har man en regel att man aldrig spelar bakfull Men jag brukar tighta till mig på helgerna och på vardagar är det lättare att äga borden, eftersom det är många tighta grinders då. Citera
sympathetic Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Postad 30 Oktober , 2006 Bra tips: Alkohol + poker = dåligt Citera
Recommended Posts