emilio_15 Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2006 Grattis Mats. Men spelade du inte rätt ruttet i JJ-handen? Vilken då? Du reraisade stort fick en allin mot dig, skrev "hate jacks" och vek. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GiLLo Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2006 Men så jävla fumlig man är, tror man ska sno tillbaka lite när knappen höjjer med Q8. Får självklart syn av AK som bb håller. >.< Nere på average nu, 48k. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bodinarn Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2006 Grattis Mats. Men spelade du inte rätt ruttet i JJ-handen? Vilken då? Du reraisade stort fick en allin mot dig, skrev "hate jacks" och vek. Behöver inte betyda att han hade JJ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2006 Grattis Mats. Men spelade du inte rätt ruttet i JJ-handen? Vilken då? Du reraisade stort fick en allin mot dig, skrev "hate jacks" och vek. Behöver inte betyda att han hade JJ Bra att nån har lite hjärna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2006 Dock SJUKT weird play av FI.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2006 Dock SJUKT weird play av FI.. Han vet att jag vet att han är lös.. alltså kan han göra så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GiLLo Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2006 MEN JÄVLA SKITVÄRLD! alla foldar till mig. Ställer med KJ på knappen. Självklart så ska BB (som innan hade AK) hitta KK.............. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thorn- Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2006 wohowww!! Jag bubblade i 125k på prima... 131:a plats! först torskar man 95k pot mot punkrock_kid med AQ mot KK på Q87 flop eller nåt sånt... han hade raisat 3 händer i rad dessutom så den var svårfoldad. Sen åker man ju på AK mot 55 och QQ när man bara hade 6M, skitspel... Beklagar Thorn, Jag kunde inte gjort annorlunda. Riktigt trist att du bubblade. Jag ligger 12a med 108 kvar Nej det är klart du inte kan lägga eller så... Tycker inte jag kunde ha spelat särskilt annorlunda heller liksom, även om du kanske skulle ha KK/AA. Aja håller väl på dig nu då nu får du fan ta hem det där! Förresten du har inte lust att dela med dig av vad du hade de två föregående händerna som du raisade? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fhaugen Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2006 11 av 77 i $125k på prima, nickar fhaugn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
highbury90 Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2006 Finalbord på pacific 50K nickar wanted90 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2006 Förresten du har inte lust att dela med dig av vad du hade de två föregående händerna som du raisade? En hand var ju mot ironballs då jag bettade hem på AJX flopp. Då hade jag 99. Den andra kommer jag inte ihåg Nåt bra har jag för mig. Ligger 3 av 68 nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
highbury90 Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2006 Trycker som short med KJ får syn av BB med AT Flopp TJx river A och ute som nia $750 var ju inte riktigt vad man hoppades på... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thorn- Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2006 Förresten du har inte lust att dela med dig av vad du hade de två föregående händerna som du raisade? En hand var ju mot ironballs då jag bettade hem på AJX flopp. Då hade jag 99. Den andra kommer jag inte ihåg Nåt bra har jag för mig. Ligger 3 av 68 nu Aa ok, aja vad ska man göra liksom? lite weak att lägga AQ på knapp med min stack i det läget... särskilt mot dig som raisat massa nu Du kommer fan ta den där turren asså! kämpa lite Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
erik87 Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2006 Tuffar på bra i Full Tilttuneringen, 13k med average på drygt 8k i andra pausen. 641/1780 kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyklop Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2006 Vann Ladbrokes. Ogredani tappade samtidigt MEGAPOTTEN KK vs JJ.. flop JJx... 17.5k gav vinsten. Gratulerar. Railade finalbordet och det ar bara att konstatera att vissa spelare är mer privilegierade än andra. Premiumhänderna stod som spön i backen, kortsnittet var ca 5ggr bättre än vad mitt brukar vara. Sen vann du väl mer än 90% av de viktiga coinflip-händerna? Mina MTT-spel slutade som vanligt: $100 freezout, första all-in: 20bb med AA på Q75-regnbågeflop Q9 synar och sätter RR-stright. $30 freezout, första all-in: 25bb KK mot AK preflop, flopp xxA. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
erik87 Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2006 Men orka, floppar set med 55 efter att en kille höjt i EP, synar hans all in på turn. Han har 99 och rivrar tvåoutaren. Hade snott en del innan så har 10k kvar fortfarande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2006 Vann Ladbrokes. Ogredani tappade samtidigt MEGAPOTTEN KK vs JJ.. flop JJx... 17.5k gav vinsten. Gratulerar. Railade finalbordet och det ar bara att konstatera att vissa spelare är mer privilegierade än andra. Premiumhänderna stod som spön i backen, kortsnittet var ca 5ggr bättre än vad mitt brukar vara. Sen vann du väl mer än 90% av de viktiga coinflip-händerna? Mina MTT-spel slutade som vanligt: $100 freezout, första all-in: 20bb med AA på Q75-regnbågeflop Q9 synar och sätter RR-stright. $30 freezout, första all-in: 25bb KK mot AK preflop, flopp xxA. Mitt kortsnitt var mkt bra. Däremot torskade jag AA vs JJ. AJ vs KT och QQ vs AK. Vann ändå pga att jag hade byggt upp bra stack tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
erik87 Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2006 Och där va man ute, en kille hade höjt typ sjuttielva händer i rad så jag ställer med QJ, han har QQ. ute. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
o_x_e_n Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2006 Go kattkroken i millen på Stars.=) Nu ska det klonkas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2006 Hur fan lyckas vissa vinna precis allt? Hur bra kan man va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
o_x_e_n Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2006 Fan va goo uppdubbling Game ON Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2006 Heja kattkrok! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-_- Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2006 Go kattkroken i millen på Stars.=) Nu ska det klonkas är de du? samma bord.¨ nu gillar jag honom iaf inte dåp han vann med JT mot min A9.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2006 jobba allin igen nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
o_x_e_n Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2006 Go kattkroken i millen på Stars.=) Nu ska det klonkas är de du? samma bord.¨ nu gillar jag honom iaf inte dåp han vann med JT mot min A9.. Hahahhahaha Gl mannen=) du har ingen bra pos på supernova precis=) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts