Ezkash Postad 3 November , 2006 Författare Rapport Postad 3 November , 2006 Kommer hem på fyllan o drar igång 3 $22:or på FCP, blir 1, 1, 2. Måste man vara full för o klonka? Nöjer mig så o railar Myssion istället! Citera
Ezkash Postad 5 November , 2006 Författare Rapport Postad 5 November , 2006 Igår blev det grogg o massa $22:or, gick rätt bra +$300. Ska nog spela mer på fyllan... Inbakat i resultatet är en 40:onde plats i Ongames $20k garanti. Fan, dags att klonka den snart... Citera
Ezkash Postad 6 November , 2006 Författare Rapport Postad 6 November , 2006 Spelade inte så mkt igår, blev bara några $ i plus, men fick $100 i bonus så klarade dagsmålet iaf.. Morgongrinden avbröts av att FTP hängde sig, struntar i det nu, käkar lite frukost innan jag avslutar Pokerstarsbonusen. Citera
Ezkash Postad 7 November , 2006 Författare Rapport Postad 7 November , 2006 Ett jobbigt dygn, spelat mkt på PokerStars o nästan alla mina set föll mot högre, vad gör man åt sånt? Spelade in sista poäng på SnG, hämtade in lite men backade nog -$100. Är nog den andra av drygt 20 bonusar som jag backar på, känns lite overkligt... Ska plocka hem Towerbonusen ikväll, sen cashar jag ut o småspelar bara lite på FTP innan jag är nere i Thailand, då drar vi igång igen! Citera
Ezkash Postad 8 November , 2006 Författare Rapport Postad 8 November , 2006 Igår blev det MTT:s för hela slanten. Rekommenderas varmt om du har som målsättning att hamna på psyket... Hur kul är det att mellan första o andra timmen slänga allt för att hitta TT i SB, först in i potten, raise, miniraisad tillbaks(?), går AI. Tokfan har A3 o slår ut mig. Nästa turnering åker jag efter att en snubbe jagat hålstege hela vägen... Efter fyra timmar!! Hur f**n kunde han överleva i fyra timmar?! Sen lite misslyckade coinflips o annat kul. Lärde mig något nytt under morgonens grind, BPBK är stålet... Bara att hänga in kåken på river.. Trodde de spelarna försvann för ett par år sen... Men ikväll är det min tur att klonka! Citera
Ezkash Postad 9 November , 2006 Författare Rapport Postad 9 November , 2006 Spelat ganska mkt senaste dygnet, känns som jag spelat riktigt bra dessutom efter en liten svacka. Tyvärr återspeglas inte det i resultatet... ca -$300 på i huvudsak SnG. Läst perfekt o ofta haft stora överlägen men blivit utklonkad mest hela tiden, bara hoppas jag kan hålla i spelet så kommer jag få det tillbaka med ränta. Ett ex bara, är 2:a i en SnG på bubblan med 2500, sitter i SB 200/400. Har slängt mig ett antal ggr till BB (storstacken), han har ca 6000. Får AA o går AI, varför synar man det med K5? Är man frisk då? Varför skulle jag bluffa? Han slår ju knappt en bluff ens förresten... O det värsta av allt, det är såna spelare jag har förlorat till de senaste dagarna.. Citera
Ezkash Postad 10 November , 2006 Författare Rapport Postad 10 November , 2006 Spelade mest på FTP igår, satan vad tighta turbo SnG var... Kändes som bubblan varade för evigt! Miniräjs o slowspelarnas Mecka. Gick ganska dåligt i början men anpassade mig lite på slutet. Även deras $11k garanti lirades, kom typ 100, ställde med AK o åkte ut med huvudet före mot AJ. -$200 Hoppade in på FCP istället, kändes underbart att komma hem igen, där smäller de på varandra så de ryker redan från början! Blev en 7CS turre oxå, bara 25 deltagare men kom 2:a så rätt kul. 7CS har man ju inte spelat sen gymnasiet... $250 Nu blir det inte så mkt mer lir innan jag drar, men blir sittande på Helsingsfors flygplats ett tag på Söndag, har de nåt nätverk man kan ramla in på? Citera
Ezkash Postad 11 November , 2006 Författare Rapport Postad 11 November , 2006 Blivit lite fler MTT:s. Blinds 80/160, 5 limpare! Jag pottar från SB med AK då går BB AI med AQ... Varför??? Missklick? Trodde han var favorit? Utvecklingsstörd? Självklart dyker det upp 8-9 damer på brädan... Åkte lite senare ut ur en $26K turre på en 4outare. Båda turrarna med hyfsad stack när ca hälften av de som är kvar hamnar ITM. Nu har jag åkt på 90-10, 80-20, 70-30 i bra lägen, snart måste det vara min tur... Nu försöka klonka hem SH turren på Ongame som tröst! Citera
Ezkash Postad 11 November , 2006 Författare Rapport Postad 11 November , 2006 Här kommer en finalbordsvideo! Är en shorthandedturre, fick spela en biroll men på slutet kommer ett intressant läge som har anknytning till ett SnG problem som diskuterats på forumet. MTT#4 Citera
Ezkash Postad 12 November , 2006 Författare Rapport Postad 12 November , 2006 Nu åker jag om några timmar, sen börjar tokgrajden! Krossa thailandsriggen! see you soon! Citera
Ezkash Postad 12 November , 2006 Författare Rapport Postad 12 November , 2006 Nu har man iaf kommit till Helsingfors! Surfar för €8 i timmen... Måste spela bra om det här ska löna sig. Citera
Ezkash Postad 12 November , 2006 Författare Rapport Postad 12 November , 2006 Drog igång en $22:a som man vann! Då gick det ihop sig... Citera
Ezkash Postad 12 November , 2006 Författare Rapport Postad 12 November , 2006 Blev två $22:or till, tvåa i båda så ca $150 idag. Dessutom vann Sverige o jag har tagit nåra bira! Semester är bra... När jag vaknar imorgon är jag i BKK! Citera
Ezkash Postad 13 November , 2006 Författare Rapport Postad 13 November , 2006 Nu är jag framme o har korkat upp första biran! Värsta biten var med taxi, att folk inte kan hitta ( eller var det min beskrivning...). Ligger inte på latsidan, direkt in på Ongame för o se om det ekar... Citera
fredztr Postad 13 November , 2006 Rapport Postad 13 November , 2006 Hmm.. Hur har jag kunnat missat den här dagboken? Ser att vi är från samma stad också. Så får väl inte mer än att önska dig lycka till och rocka loss nere i Thailand! Citera
Ezkash Postad 13 November , 2006 Författare Rapport Postad 13 November , 2006 Tack så mkt! Testade en lite SnG för att kolla hur det funka men ser ingen skillnad o uppkoppling är ok så nu är det bara att köra! Citera
Emilio Postad 13 November , 2006 Rapport Postad 13 November , 2006 Var bor du i BKK med internet po rummet? Bkk suite? Citera
Ezkash Postad 13 November , 2006 Författare Rapport Postad 13 November , 2006 Nä blev scandalic. Lite svajjigt men så hade jag MSN o rockklassiker igång... Bör gå o spela på iaf... Ongames död verkar oxå lite överdriven! Citera
Ezkash Postad 14 November , 2006 Författare Rapport Postad 14 November , 2006 Hur kan de ta bort nattgarantin på Ongame när jag är i Thailand, osså säger folk att poker inte är riggat... Nåja ska försöka plocka hem $20k turren då, midnatt i Thailand, hur kommer det gå... Citera
heltok Postad 14 November , 2006 Rapport Postad 14 November , 2006 Nä blev scandalic. Lite svajjigt men så hade jag MSN o rockklassiker igång... Bör gå o spela på iaf... Ongames död verkar oxå lite överdriven! skandal-ic alltså trots donner,labs och nizes svordomar över kackerlacker, internet som varit så slött att de inte fått upp startsidan i explorer och allmänt mycket sämre än deras andra boenden i pattaya? Citera
Ezkash Postad 14 November , 2006 Författare Rapport Postad 14 November , 2006 Internet har funkat för mig iaf.. Om inte, får jag väl spela live här, då borde man ju inte bli disconnectad! Citera
Ezkash Postad 15 November , 2006 Författare Rapport Postad 15 November , 2006 Blivit alldeles för lite poker hittills, trist, men ska trappa upp framöver. Blev en liveturnering på scandalic idag iaf, kostade 1000 Bath. Blev en rebuy och en addon oxå. Med nio spelare kvar och totalt 150,000 chips i spel fick jag packa ihop i en 30,000 pott med KK vs TT AI preflop. Känns stabilt att turneringsspelet live är lika riggat som på nätet. Lite sur att ïnte mina händer håller när det gäller. Bättre o åka ut direkt istället för massa missad onlinetid! Same same, hoppas hitta ett nytt hem snart, online... Guldkalven Ongame verkar ha självdött. Snyft, snyft... Citera
Ezkash Postad 17 November , 2006 Författare Rapport Postad 17 November , 2006 Blev en del poker inatt faktiskt, mitt favvonätverk har ju bara trafik europiesk kvällstid... Men missflytet sitter i, ständiga utdragningar, o inga dåliga sådana heller... Men vänder säkert snart, de får gärna fortsätta syna mig med skit. Blir mer poker i natt. För imorgon måste man ju dra lite bira till Premier League, Kl22, det blir bra! Nu ska jag bli lite utdragen till frukosten hade jag tänkt! Citera
Ezkash Postad 17 November , 2006 Författare Rapport Postad 17 November , 2006 Så har det hänt igen... KK mot A skit, AI preflop, 15 000 i potten, 140 kvar i ongames $10k garanti. Blir så jävla , är det aldrig min tur? Citera
Ezkash Postad 18 November , 2006 Författare Rapport Postad 18 November , 2006 Har mest spelat billiga Sng:s idag, dels för att de startar oftare + att man vinner trots att det rätt flytet är någon annanstans. blev cirka $50. Börjar hitta tiderna när det är spelbart så nu kan det bara gå uppåt! Blir en tempoökning på Koh Samui förhoppningsvis. Nätet här kan svaja till ibland men jag spelar mest nätter när alla snuskgubbar gör annat så går ganska bra ändå! Citera
Recommended Posts