Gå till innehåll

heltok - en NLT400böckling på äventyr i Thailand


heltok

Recommended Posts

  • Svars 609
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

haha bruden är kvar här robin.. dom har typ gift sig, hon går och fixar med disk och mat nu.

 

orka bo med jimmy asså, skröt för honom på morgonen att jag plussa nästan $2k igår, han ba mm najs, plussa $9k på en halvtimme nyss.. hittade bakfyllegrinden. äckel.

 

tilt bara fulbilder på mig.. i min tighta oakwoodrock finns det feeeta resurser (läs feta rullar med 20-bahtare).

 

chaos, http://www.eurobetpoker.com funkar, enjoy :)

 

Äh, klart bruden får fixa disken när det är jag som pröjsat för käket? :P

Enda jobbiga är att man kommer hem/brudarna drar när det är dags att börja förkröka igen... när ska man hinna se solen och testa poolen?

 

Börjar bli less på "the walk of shame" nu, jobbigt att gå ut i värmen i gårdagens festkläder, eller följa bruden ut genom lobbyn, "taxifixarna" verkar tycka det är skitkul dock.

 

En sak jag snappat upp är att thaibrudar gillar att duscha, inatt/idag duschade vi 2-3 ggr, vettifan, så ska dom tvåla in en oxå, mys

:lol:

 

Kul för er att ni madplussar, själv har jag backat 5 inköp på de två senaste sessionerna, ingen katastrof men det hade ju varit roligare att plussa $9k till frukosten. Får göra det imorrn, över ett par cheeseburgare vid 17 tiden, nä, dags att duscha igen nu, in i dimman!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En sak jag snappat upp är att thaibrudar gillar att duscha, inatt/idag duschade vi 2-3 ggr, vettifan, så ska dom tvåla in en oxå, mys

:lol:

 

haha. har jag inte sagt det till er typ 100ggr. ab nam, ab nam, ab nam är det som gäller. men nejdå, ni är ju inga tofflar så tjejerna har fått stå ut med era svettdofter. tur att iaf någon av er andra har skaffat lite vett att vara renlig när ni besudlar stackars söta thaitjejer....

 

idag har jag lärt mig reglerna på omaha hi/lo. klonkade direkt in $50 på 4bord NLO25. inga fel på mina nybörjarklonkskillz där heller =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur komprimerar man filen med xvid? fattar inge :?

 

1. installera xvid

2. välj xvid

3. trixa så allt funkar bra.... (sök på studiegrupp TaP och leta efter NiZe:s guide)

 

hmm, jag kan bara välja mellan configure encoder och configure decoder. Vetofan om jag har laddat hem fel :S Laddade hem denna allafall: XviD codec v1.1.0 for Windows. Är det rätt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur komprimerar man filen med xvid? fattar inge :?

 

1. installera xvid

2. välj xvid

3. trixa så allt funkar bra.... (sök på studiegrupp TaP och leta efter NiZe:s guide)

 

hmm, jag kan bara välja mellan configure encoder och configure decoder. Vetofan om jag har laddat hem fel :S Laddade hem denna allafall: XviD codec v1.1.0 for Windows. Är det rätt?

 

2. välj xvid i tools-options i camtasia recorder...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Härlig dagbok ska följas! Har bara sett första filmen än men ser rätt så bra ut! Lirar på stars lite då och då. Får akta mig för dig hehe ;)

 

hehe, jag spelar nog rätt lättexploaterat. som tur är spelar jag ju mest thailändska dag dvs svensk morgon, då ingen från pf spelar. aja, får väl tvingas balansera mitt spel. posta gärna en film på ditt spel! =)

 

Har "lyckats" få ihop min första pokerfilm nu. Råkade dock ställa in ljudet lite för lågt men det går ju att kompensera ;)

 

Dagboksfilm 1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

AKs-handen när du antagligen freerollade honom på turn och klonkar färgen hade jag nog bettat lite MER på river

Han klonkar r-r-färg efter att ha raisat turn på en fyrstegebräda. Fi sätter honom aldrig på färg, så här ställer vi. Solklart. En all-in efter att färgkortet föll triggar fi:s bluffpolisgener så det står härliga till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Börjar bli less på "the walk of shame" nu, jobbigt att gå ut i värmen i gårdagens festkläder, eller följa bruden ut genom lobbyn, "taxifixarna" verkar tycka det är skitkul dock.

 

pft noob.. har inte donner lärt dig hur man gör? kasta ut handväskan i hallen så fattar hon vinken direkt, bara beställa en macdelivery o fortsätta knoppa

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men Donner är en så sjukt rutinerad kille när det kommer till området thaitjejer.

 

Vad jag gör uppe? Jag blev så hungrig att jag inte kunde sova, nu försöker jag göra någon form av mat, mitt första försök med att värma pizza gick åt skogen, den blev svart, nu är jag inne på nudlar, ska försöka att inta koka bort dom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men Donner är en så sjukt rutinerad kille när det kommer till området thaitjejer.

 

Vad jag gör uppe? Jag blev så hungrig att jag inte kunde sova, nu försöker jag göra någon form av mat, mitt första försök med att värma pizza gick åt skogen, den blev svart, nu är jag inne på nudlar, ska försöka att inta koka bort dom.

 

GL !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...