Gå till innehåll

heltok - en NLT400böckling på äventyr i Thailand


heltok

Recommended Posts

tog 10min på 10an med 3 i lutning idag i samband med gympasset. vetefan om jag trivs med det. känns som man missar fettförbränningen med långa pass och missar hormonerna med HIIT-pass. lite mellantinget där man inte får något av det goda. men jo, det var ju jobbigare iaf. upplys mig om varför lite tilt är så bra!

 

Är väll mest en smaksak, jag körde rätt intensivt på styrkepassen efteråt så man brände lite fett även där...spar lite tid bara. Blir ju lite mjukare nerslag med tilt också, bättre för leder och knän.

 

 

kört en del nl400 också. tyckte det var rätt stor skillnad. aggro som fan, mycket pot-donkade och sånt man inte riktigt orkar kontra när man får torra kort. vad säger ni andra nl400-spelare om everest? några spelare man ska passa sig för? är everest bättre än ongame? är ongame så mycket bättre att det motiverar deras skabbklient?

 

Har kört lite 400-1000 på everest och motståndet är lite annorlunda än ongame. Klart mer aggro och villiga lägga in pengar i potten så man får anpassa spelstilen lite...

Behöver ju inte hålla sig till en site ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 609
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

har iaf hittat klonken igen... everest kanske inte är så riggat trots allt.

 

http://pokerhand.nu/hand/1474

http://pokerhand.nu/hand/1462

 

blir nog inte mycker mer filmer här är jag rädd. dags att göra som conspiracy och gå vidare. kommer inte skriva mycket vettigt här närmsta framtiden och eventuella filmer postas på andra ställen.

 

tackar för alla som har orkat ta sig tid och läsa min oseriösa dagbok.

 

gl alla!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här har vi heltoks egna ord, postade 2006-06-07 kl 18.40

i gamla dagboken:

 

 

var helt_ok från början. men här är jag så oseriös så hel tok passar bättre

 

8-)

 

på tiden då folk hängde i aftonbladets chat och man kunde sitt UIN och inte sitt telefonnr så var det mycket riktigt helt_ok. men _ försvann på vägen och sedan kom särskrivningen. nickar halvtok på någon site för att heltok var upptaget(sic).

 

liten rolig anekdot kan ni ju fråga prot om varför han blev kontaktad av en tysk bög på skype efter att ha lessnat på att alla hans alternationer på sitt nick var upptagna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

liten rolig anekdot kan ni ju fråga prot om varför han blev kontaktad av en tysk bög på skype efter att ha lessnat på att alla hans alternationer på sitt nick var upptagna.

 

Alltså...

 

...Var är världen på väg om man inte skall kunna nicka LadyBoyProt på skype utan att bli antastad av en 36årig tunnhårig snubbe från Bryssel?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tips på roligt tidfördriv.

 

installera skype

skapa en användare som heter typ LadyBoyAnna och bor i Bangkok.

 

medan vi såg idol så fick vi 5st som ville prata med oss. lägg till lite bilder från images.google.com och presentationer så kan det nog bli riktigt roligt. posta konversationerna också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

började visst bajsa sönder

"All in, Gretko, Goolarn och Watoz bilddagbok från thailand". så jag tänkte jag postar här igen.

 

har iaf hittat nötboende. försumbart med packetloss trots 8bord prima och torrents, hur snyggt som helst och alla är jättevänliga... lite bilder:

http://picasaweb.google.com/pokerkollo/BaanKaoHuaJook

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tips på roligt tidfördriv.

 

installera skype

skapa en användare som heter typ LadyBoyAnna och bor i Bangkok.

 

medan vi såg idol så fick vi 5st som ville prata med oss. lägg till lite bilder från images.google.com och presentationer så kan det nog bli riktigt roligt. posta konversationerna också.

 

 

 

hahah måste testas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

började visst bajsa sönder

"All in, Gretko, Goolarn och Watoz bilddagbok från thailand". så jag tänkte jag postar här igen.

 

har iaf hittat nötboende. försumbart med packetloss trots 8bord prima och torrents, hur snyggt som helst och alla är jättevänliga... lite bilder:

http://picasaweb.google.com/pokerkollo/BaanKaoHuaJook

 

Chaweng således...

 

Nice, vad kostar det?

 

Vi bodde på: http://www.baanhaadngam.com/ för drygt två veckor sedan. Ligger nästan längst norrut på Chaweng.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

35000baht=7000kr/månad.

 

hur stabilt var internet för er och vad pröjsade ni? dags för badkaret nu... löjligt stort och fint =)

 

7500 baht/natt kostade det för en bungalow. Inget internet på rummen så det blev ett internetuppehåll i två veckor. Åkte dit med min flickvän så det fanns andra prioriteringar än internet och poker...

 

När vi kom ned såg vi att det fanns trådlöst i vissa rum men jag tror inte det gällde de som hade bungalows.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...