LAB Postad 10 Februari , 2007 Rapport Share Postad 10 Februari , 2007 tog 10min på 10an med 3 i lutning idag i samband med gympasset. vetefan om jag trivs med det. känns som man missar fettförbränningen med långa pass och missar hormonerna med HIIT-pass. lite mellantinget där man inte får något av det goda. men jo, det var ju jobbigare iaf. upplys mig om varför lite tilt är så bra! Är väll mest en smaksak, jag körde rätt intensivt på styrkepassen efteråt så man brände lite fett även där...spar lite tid bara. Blir ju lite mjukare nerslag med tilt också, bättre för leder och knän. kört en del nl400 också. tyckte det var rätt stor skillnad. aggro som fan, mycket pot-donkade och sånt man inte riktigt orkar kontra när man får torra kort. vad säger ni andra nl400-spelare om everest? några spelare man ska passa sig för? är everest bättre än ongame? är ongame så mycket bättre att det motiverar deras skabbklient? Har kört lite 400-1000 på everest och motståndet är lite annorlunda än ongame. Klart mer aggro och villiga lägga in pengar i potten så man får anpassa spelstilen lite... Behöver ju inte hålla sig till en site Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gyre Postad 10 Februari , 2007 Rapport Share Postad 10 Februari , 2007 heltok, sluta prata om dina ansiktskrämer och bedrifter på löpbandet och börja posta händer och filmer istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kollikock Postad 16 Februari , 2007 Rapport Share Postad 16 Februari , 2007 heltok, sluta prata om dina ansiktskrämer och bedrifter på löpbandet och börja posta händer och filmer istället! Ja, kom igen nu. Ge oss en film istället för att smörja in din kropp med lotions, din slöfock. Sluta idla vid poolen och gör nåt vettigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 17 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 Februari , 2007 har iaf hittat klonken igen... everest kanske inte är så riggat trots allt. http://pokerhand.nu/hand/1474 http://pokerhand.nu/hand/1462 blir nog inte mycker mer filmer här är jag rädd. dags att göra som conspiracy och gå vidare. kommer inte skriva mycket vettigt här närmsta framtiden och eventuella filmer postas på andra ställen. tackar för alla som har orkat ta sig tid och läsa min oseriösa dagbok. gl alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen Postad 17 Februari , 2007 Rapport Share Postad 17 Februari , 2007 Dags för en ny Ladyboy dagbok typ "förkväll med heltok" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 24 Februari , 2007 Rapport Share Postad 24 Februari , 2007 Är det "Helt ok" eller "Hel-tok"? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 24 Februari , 2007 Rapport Share Postad 24 Februari , 2007 Jag bettar på Hel-Tok fast en kompis sätter livet att det är Helt-Ok Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 24 Februari , 2007 Rapport Share Postad 24 Februari , 2007 Jag bettar på Hel-Tok fast en kompis sätter livet att det är Helt-Ok I agree. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gyre Postad 24 Februari , 2007 Rapport Share Postad 24 Februari , 2007 Jag har frågat tidigare, men kommer inte ihåg vad som är "rätt". Personligen har jag alltid sett det som hel-tok Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Donner Postad 24 Februari , 2007 Rapport Share Postad 24 Februari , 2007 Helt ok var tanken från början. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 24 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 24 Februari , 2007 heltok. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 24 Februari , 2007 Rapport Share Postad 24 Februari , 2007 Heltok säger ju själv i sina videos "hel-tok" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Donner Postad 25 Februari , 2007 Rapport Share Postad 25 Februari , 2007 Här har vi heltoks egna ord, postade 2006-06-07 kl 18.40 i gamla dagboken: var helt_ok från början. men här är jag så oseriös så hel tok passar bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 25 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 Februari , 2007 Här har vi heltoks egna ord, postade 2006-06-07 kl 18.40i gamla dagboken: var helt_ok från början. men här är jag så oseriös så hel tok passar bättre på tiden då folk hängde i aftonbladets chat och man kunde sitt UIN och inte sitt telefonnr så var det mycket riktigt helt_ok. men _ försvann på vägen och sedan kom särskrivningen. nickar halvtok på någon site för att heltok var upptaget(sic). liten rolig anekdot kan ni ju fråga prot om varför han blev kontaktad av en tysk bög på skype efter att ha lessnat på att alla hans alternationer på sitt nick var upptagna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cash Postad 25 Februari , 2007 Rapport Share Postad 25 Februari , 2007 liten rolig anekdot kan ni ju fråga prot om varför han blev kontaktad av en tysk bög på skype efter att ha lessnat på att alla hans alternationer på sitt nick var upptagna. Alltså... ...Var är världen på väg om man inte skall kunna nicka LadyBoyProt på skype utan att bli antastad av en 36årig tunnhårig snubbe från Bryssel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimbolito Postad 3 Mars , 2007 Rapport Share Postad 3 Mars , 2007 heltok, sluta prata om dina ansiktskrämer och bedrifter på löpbandet och börja posta händer och filmer istället! Me tink funny, vely funny... :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kollikock Postad 3 Mars , 2007 Rapport Share Postad 3 Mars , 2007 Alltså... ...Var är världen på väg om man inte skall kunna nicka LadyBoyProt på skype utan att bli antastad av en 36årig tunnhårig snubbe från Bryssel? EN tunnhårig snubbe. Är du inte uppe i 10 snart? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 3 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 Mars , 2007 tips på roligt tidfördriv. installera skype skapa en användare som heter typ LadyBoyAnna och bor i Bangkok. medan vi såg idol så fick vi 5st som ville prata med oss. lägg till lite bilder från images.google.com och presentationer så kan det nog bli riktigt roligt. posta konversationerna också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 8 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 8 Mars , 2007 började visst bajsa sönder "All in, Gretko, Goolarn och Watoz bilddagbok från thailand". så jag tänkte jag postar här igen. har iaf hittat nötboende. försumbart med packetloss trots 8bord prima och torrents, hur snyggt som helst och alla är jättevänliga... lite bilder: http://picasaweb.google.com/pokerkollo/BaanKaoHuaJook Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 8 Mars , 2007 Rapport Share Postad 8 Mars , 2007 tips på roligt tidfördriv. installera skype skapa en användare som heter typ LadyBoyAnna och bor i Bangkok. medan vi såg idol så fick vi 5st som ville prata med oss. lägg till lite bilder från images.google.com och presentationer så kan det nog bli riktigt roligt. posta konversationerna också. hahah måste testas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macroman Postad 8 Mars , 2007 Rapport Share Postad 8 Mars , 2007 började visst bajsa sönder "All in, Gretko, Goolarn och Watoz bilddagbok från thailand". så jag tänkte jag postar här igen. har iaf hittat nötboende. försumbart med packetloss trots 8bord prima och torrents, hur snyggt som helst och alla är jättevänliga... lite bilder: http://picasaweb.google.com/pokerkollo/BaanKaoHuaJook Chaweng således... Nice, vad kostar det? Vi bodde på: http://www.baanhaadngam.com/ för drygt två veckor sedan. Ligger nästan längst norrut på Chaweng. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 8 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 8 Mars , 2007 Chaweng således... Nice, vad kostar det? Vi bodde på: http://www.baanhaadngam.com/ för drygt två veckor sedan. Ligger nästan längst norrut på Chaweng. 35000baht=7000kr/månad. hur stabilt var internet för er och vad pröjsade ni? dags för badkaret nu... löjligt stort och fint =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macroman Postad 8 Mars , 2007 Rapport Share Postad 8 Mars , 2007 35000baht=7000kr/månad. hur stabilt var internet för er och vad pröjsade ni? dags för badkaret nu... löjligt stort och fint =) 7500 baht/natt kostade det för en bungalow. Inget internet på rummen så det blev ett internetuppehåll i två veckor. Åkte dit med min flickvän så det fanns andra prioriteringar än internet och poker... När vi kom ned såg vi att det fanns trådlöst i vissa rum men jag tror inte det gällde de som hade bungalows. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 9 Mars , 2007 Rapport Share Postad 9 Mars , 2007 Sjukt nice boende heltok, är det priset per rum eller om man är 2-3 pers och delar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 9 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 Mars , 2007 per rum. jag bor själv. de har även villor där man kan bo fler, men de var fullbokade den tiden jag skulle vara här.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts