Gå till innehåll

heltok - en NLT400böckling på äventyr i Thailand


heltok

Recommended Posts

  • Svars 609
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

haru bott i johanneberg? Känns som om jag sett dig förut. LOL. Haru tränar krav maga, lol?

 

hehe, jodå. det har jag. vem är du?

 

Jag var i skolan å bläddrade igenom bilder från en trashig fest på emilsborg för några månader sen å en mystisk klasskompis mumlar i bakgrunden "det där är heltok från pokerforum, jag har tränat krav maga med honom". Jag hade läst din dagbok så jag tänkte "roflol, kewl" å kollade upp det. Å där ser man, det stämde allt. Men jag tror aldrig vi pratades vid.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haru bott i johanneberg? Känns som om jag sett dig förut. LOL. Haru tränar krav maga, lol?

 

hehe, jodå. det har jag. vem är du?

 

Jag var i skolan å bläddrade igenom bilder från en trashig fest på emilsborg för några månader sen å en mystisk klasskompis mumlar i bakgrunden "det där är heltok från pokerforum, jag har tränat krav maga med honom". Jag hade läst din dagbok så jag tänkte "roflol, kewl" å kollade upp det. Å där ser man, det stämde allt. Men jag tror aldrig vi pratades vid.

 

thrashiga fester låter som jag ja, låt mig gissa, var det en bild på mig och 2st redbullflickor som hälsade på i min lägenhet? misstänker att jag vet vem din polare är, borde inte vara överdrivet många som gör den kopplingen =)

 

saknar lite kravmagan. när man flummar runt i världen är det svårt att hitta regelbundna träningstider som krävs för kravmaga. kanske borde slaska lite privatlektioner, höhö.... =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haru bott i johanneberg? Känns som om jag sett dig förut. LOL. Haru tränar krav maga, lol?

 

hehe, jodå. det har jag. vem är du?

 

Jag var i skolan å bläddrade igenom bilder från en trashig fest på emilsborg för några månader sen å en mystisk klasskompis mumlar i bakgrunden "det där är heltok från pokerforum, jag har tränat krav maga med honom". Jag hade läst din dagbok så jag tänkte "roflol, kewl" å kollade upp det. Å där ser man, det stämde allt. Men jag tror aldrig vi pratades vid.

 

thrashiga fester låter som jag ja, låt mig gissa, var det en bild på mig och 2st redbullflickor som hälsade på i min lägenhet? misstänker att jag vet vem din polare är, borde inte vara överdrivet många som gör den kopplingen =)

 

saknar lite kravmagan. när man flummar runt i världen är det svårt att hitta regelbundna träningstider som krävs för kravmaga. kanske borde slaska lite privatlektioner, höhö.... =)

 

Jupp, den bilden var det allt!

 

Står ditt nick för "helt ok" eller "hel-tok"? Det driver mig galen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena

 

Jag är nu i Singapore och har spelat Betfair Asian Pokertour. Imorgon åker jag till Krabi. Ska möta upp tjejen i Bangkok den 12 december, innan dess är jag på egen hand. Vart är ni?, vore kul att möta upp några pokerspelare några dagar. om inte annt kanske du har några bra tips på vart jag skall röra mig från Krabi.

 

Fredrik

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rette:

http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?p=618701

 

draft: sant, men det får rätt många andra göra. spelar där för de har flest bord. skiter rätt mycket i rb etc, man får ju hyfsad vip-bonusar och att bara grinda på är bra mycket mer utvecklande än att vela på småsiter. blir lite andra siter en tid framöver visserligen, men det beror på andra saker =)

 

helt ok hel tok halv tok, whatever. UP2U!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

draft: sant, men det får rätt många andra göra. spelar där för de har flest bord. skiter rätt mycket i rb etc, man får ju hyfsad vip-bonusar och att bara grinda på är bra mycket mer utvecklande än att vela på småsiter. blir lite andra siter en tid framöver visserligen, men det beror på andra saker =)

 

Vad menar du att andra gör? Är det skatten du syftar på?

 

Angående vela på småsiter så är det ju inte det som rakeback handlar om, det är ju bonusar du syftar på. NL $200 är ju i.m.h.o. där gränsen går då det blir mer lönsamt att spela med rakeback än bonus.

 

Ta t.ex. prima, finns gott om NL $200 bord (inte lika många som stars men helt ok ändå), och ca 60% RB. Dessutom väljer man självklart en skattefri site.

 

Vet inte om detta är ok att posta här men ta Purple Lounge, jag tror de har en $1000 bonus som går att kombinera med 56% RB. Enligt "skattelistan" som finns här på forumet så är den siten även skattefri :)

 

Själv lirar jag med rakeback på Tribeca men får se vart det bär av nu när de håller på och "trixar" lite med nätverken... :?

 

Räkna lite på hur mcyket du lirar och vad du skulle tjäna på att lira med RB, skulle uppskatta att det rör sig om ca $2000 i månaden för din del.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Räkna lite på hur mcyket du lirar och vad du skulle tjäna på att lira med RB, skulle uppskatta att det rör sig om ca $2000 i månaden för din del.

Tkr det låter klent det gör jag på nl100 utan problem.

3-4 tablar.

 

Edit: Du kanske menar vad han får tillbaka, jag antog du menade vad han rejka.

 

Vad han får tillbaka menade jag :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rette:

http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?p=618701

 

draft: sant, men det får rätt många andra göra. spelar där för de har flest bord. skiter rätt mycket i rb etc, man får ju hyfsad vip-bonusar och att bara grinda på är bra mycket mer utvecklande än att vela på småsiter. blir lite andra siter en tid framöver visserligen, men det beror på andra saker =)

 

helt ok hel tok halv tok, whatever. UP2U!

 

Alltså, det är ju mycket pengar det handlar om. Party är ju hyfsat stort fortfarande. Full Tilt, Prima och Tribeca likaså... Man behöver ju inte spela på nån "småsite" bara för att få rakeback. Fast gillar du Stars så är väl det bra också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

angående rb... man får ju bonusar på stars också...

 

saxxat från annan tråd:

 

bra bandbredd

 

Your current bandwidth reading is:

8.73 Mbps

which means you can download at 1.09 MByte/sec. from our servers.

 

bra ping

Reply from 72.14.235.147: bytes=32 time=106ms TTL=238

Reply from 72.14.235.147: bytes=32 time=109ms TTL=238

Reply from 72.14.235.147: bytes=32 time=128ms TTL=239

Reply from 72.14.235.147: bytes=32 time=133ms TTL=238

Reply from 72.14.235.147: bytes=32 time=144ms TTL=238

Reply from 72.14.235.147: bytes=32 time=122ms TTL=238

Reply from 72.14.235.147: bytes=32 time=114ms TTL=239

Reply from 72.14.235.147: bytes=32 time=104ms TTL=238

Reply from 72.14.235.147: bytes=32 time=133ms TTL=239

 

bra riggat:

img1139ur6.th.jpg

 

bra rigg:

riggjq8.th.jpg

 

allt är bra här på kontoret. =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...