heltok Postad 11 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 11 November , 2006 jag är nere i filippinerna nu så om i är sugna att dra ner hit så kan jag kankse svara på frågor om landet 1. var är du? 2. hur bor du? 3. hur ofta disconnectar du en normal vecka? 4. start-kör ping http://www.google.com -t vad ger den för svarstid? 5. tips på boende på boracay med "stabilt" internet? Hur mycket plus (antar att du är plus ) ligger du sedan du kom ner dit? inte mycket, bara spelat 30-40k händer. $5k totalt kanske, $1k från en bot på FLT10/20, $4k från NL200, +$500 på SNG och -1k på slask. det är iaf min uppskattning, +-2k. spela roll, bränner iaf inte mer än jag plussar =) räknar iskallt med att plussa fint i slutet av denna månaden, isåfall slaskar jag en macbook pro 17"+60gb iPod video (thai)King version för 98k baht..... nuff said. Heltok: Har du nån aning om varför mitt ljud i mina filmer inte är psynkat? wmp suger, min dator är slö eller "maybe you do something bad to buddha" är de svar jag kommer på. nu funkar nätet på lamaiwanta. vi betalar 100baht/dag för wlan. känns bra =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dave^ Postad 12 November , 2006 Rapport Share Postad 12 November , 2006 Hur mycket plus (antar att du är plus ) ligger du sedan du kom ner dit? Inte mycket, bara spelat 30-40k händer. $5k totalt kanske, $1k från en bot på FLT10/20, $4k från NL200, +$500 på SNG och -1k på slask. det är iaf min uppskattning, +-2k. spela roll, bränner iaf inte mer än jag plussar =) räknar iskallt med att plussa fint i slutet av denna månaden, isåfall slaskar jag en macbook pro 17"+60gb iPod video (thai)King version för 98k baht..... nuff said. Låter inte så tokigt ändå. En mac är ju ruskigt fräscht. Skulle jag själv få en rejäl knuff i rätt riktning kan det ju bli en. Synd för övrigt att de inte har några laptops i FPP shoppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gyre Postad 12 November , 2006 Rapport Share Postad 12 November , 2006 $4k från NL200 Åhh din fisk, upp och hoppa på 2/4$ lite. Hur har det gått när du provat nivån? Och när kommer nästa rulle? Vill ha lite och titta på Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 12 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 12 November , 2006 $4k från NL200 Åhh din fisk, upp och hoppa på 2/4$ lite. Hur har det gått när du provat nivån? Och när kommer nästa rulle? Vill ha lite och titta på backar nästan varje gång på NL400, är väl -2inköp totalt, inte spelat så mycket. måste täta mitt spel lite till innan jag blir bekväm att gå upp i nivå. igår backade jag 900 på 10min på NL200, slutade dagen -600 visserligen, men kände att jag spelade dålig poker. några bärs och whiskey gjorde väl inte saken bättre, så lite tilt på mig själv idag. aja, bara att ta nya tag. jag har inte rulle för NL400 längre, råkade casha ut 13k när party dog, vilket tärde på rullen. är lite envis och vägrar casha in också . men kanske lagom till nästa månad om allt går vägen att jag kan börja en liten transition till NL400. Får väl orka göra en rulle, kanske idag. Ska bara bli nykter först. Ägg- och Kaviarmacka på Ciao nu..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 12 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 12 November , 2006 Jag är hes från hennes sarre Hört utanför 7eleven vid Fusion Club. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 12 November , 2006 Rapport Share Postad 12 November , 2006 Jag kan g;ra en fuling och avsl;ja att det var Pinkfloyd h'r p[ forumet som sa s[. Antagligen hade han f]tt smaka ordentligt p] en ladyboy. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kojak Postad 12 November , 2006 Rapport Share Postad 12 November , 2006 Wtf, håll "the kid" borta från ladyboysen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 12 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 12 November , 2006 Jag kan g;ra en fuling och avsl;ja att det var Pinkfloyd h'r p[ forumet som sa s[. Antagligen hade han f]tt smaka ordentligt p] en ladyboy. Vafan, orka fixa svensk tagentbordslay eller orka betala de där $10 i mellanskillnad mellan att bo i skabbig bungalow och lyxiga lamaiwanta med wlan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kollikock Postad 12 November , 2006 Rapport Share Postad 12 November , 2006 Har "the kid" ändrat uppfattning om våra kära Kathoey-vänner? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 12 November , 2006 Rapport Share Postad 12 November , 2006 Vilka klienter funkar INTE nere i Thailand? Har nån lust att checka om everest funkar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cash Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 Vilka klienter funkar INTE nere i Thailand? Har nån lust att checka om everest funkar? Allt verkar funka... På vissa ställen kommer man inte in i cashiern på diverse sajter, men ingen klient har felat för oss sen vi kom hit iaf, logga in, och spela, går alltid... Orka testa everest! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 Vilka klienter funkar INTE nere i Thailand? Har nån lust att checka om everest funkar? Allt verkar funka... På vissa ställen kommer man inte in i cashiern på diverse sajter, men ingen klient har felat för oss sen vi kom hit iaf, logga in, och spela, går alltid... Orka testa everest! Låter bra Klart du orkar, kom igen nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FiSherman63 Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 Hur mycket plus (antar att du är plus ) ligger du sedan du kom ner dit? inte mycket, bara spelat 30-40k händer. $5k totalt kanske, $1k från en bot på FLT10/20 Två alternativ: 1) Du skämtar. 2) Du är en idiot. Vilket är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 Hur mycket plus (antar att du är plus ) ligger du sedan du kom ner dit? inte mycket, bara spelat 30-40k händer. $5k totalt kanske, $1k från en bot på FLT10/20 Två alternativ: 1) Jag skämtar. 2) Jag är en idiot. Vilket är det? FYP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FiSherman63 Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 FYP Har du lust att utveckla det där? Är det något jag missförstår (eller har missat), är det ett uppenbart skämt eller anser du att det är okej att använda bottar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FeelingThis Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 FYP Har du lust att utveckla det där? Är det något jag missförstår (eller har missat), är det ett uppenbart skämt eller anser du att det är okej att använda bottar? Vunnit mot en bot, inte med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 FYP Har du lust att utveckla det där? Är det något jag missförstår (eller har missat), är det ett uppenbart skämt eller anser du att det är okej att använda bottar? MOT en bot, lär dig läsa ffs! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FiSherman63 Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 Vunnit mot en bot, inte med. Haha, okej då stämmer Dapines inlägg klockrent! Det blev iaf som jag hela tiden hoppades, det var nåt jag inte kopplade. Sorry heltok. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 14 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 14 November , 2006 skrivs lite om båtarna på 2+2 http://forumserver.twoplustwo.com/showflat.php?Cat=0&Number=8022640&an=0&page=0&gonew=1#UNREAD tack till omduvoresomjag som upptäckte båtarna först. jag har postat en session mot båten på en annan sida. löjligt lättknäckt HU, han hade -60BB/100händer HU mot mig =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 14 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 14 November , 2006 lirar pyttelite pga kass lina, men satan vad jag klonkar. lite händer ni kan fundera på: Vilka kort på turn vill jag spela om stackar med? Finn mitt grova fel jag gör i denna handen, gärna mitt lilla fel minraisa floppen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen Postad 14 November , 2006 Rapport Share Postad 14 November , 2006 citat 2+2 , sat down with Starway. About the 3rd hand. Tell me who plays a hand like this? He didn't cap preflop when bb had 8 left. He also didnt call getting 9-1 on the flop with 2 cards to come. Party Poker 10/20 Hold'em (4 handed) Hand History Converter Tool from FlopTurnRiver.com (Format: 2+2 Forums) Preflop: Hero is SB with J, T. UTG (STARWAY) raises, 2 folds, BB 3-bets, UTG (STARWAY) calls. Flop: (6.50 SB) A, 3, 2 (2 players) BB calls $8 (All-In), UTG (STARWAY) folds. Final Pot: 3.65 BB Results in white below: No showdown. BB wins 3.65 BB. typ detta spel är ju lite konstigt Har ju odds för alla runner runners Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aim4vegas Postad 14 November , 2006 Rapport Share Postad 14 November , 2006 lirar pyttelite pga kass lina, men satan vad jag klonkar. lite händer ni kan fundera på: Vilka kort på turn vill jag spela om stackar med? Finn mitt grova fel jag gör i denna handen, gärna mitt lilla fel minraisa floppen? jag tycker du spelar din suited connector hand mkt bra, men generellt skulle ha gått all-in efter hans re-raise då j10 är den ända hand som slår dig, nu var han på bluffen ändå men finns massor med händer som synar. Värt iaf. På din fina träff med trissen tycker jag du skulle gjort en mini-raise, främst med skälet att du är ute efter hela hans stack med en så bra träff och ger han möjlighet att re-raisa och göra misstag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sandis84 Postad 14 November , 2006 Rapport Share Postad 14 November , 2006 haru bott i johanneberg? Känns som om jag sett dig förut. LOL. Haru tränar krav maga, lol? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jensation Postad 14 November , 2006 Rapport Share Postad 14 November , 2006 heltok var kan jag hitta skinnen till PokerStarsclienten som du använder? Sitter fortfarande och harvar på partypoker bara för att jag inte hittat något skin som jag tyckt om. Det du har verkar dock ganska bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
legance Postad 14 November , 2006 Rapport Share Postad 14 November , 2006 du få ju fixa bakgrunden själv bara fixa svart kör själv typ samma på stars och ja gjorde bara en svart bild o körde som background undet themes o sen bara välja vilkte bord du vill ha i stort sett o kortlek. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts