Supertequila Postad 26 Oktober , 2006 Rapport Postad 26 Oktober , 2006 Hand #35085155-54656 at Tahlequah (No Limit Hold'em) Started at 26/Oct/06 00:23:02 READ: Fi (master_Yee) har varit tight weak/passiv och lite av en calling station. Han har synat hela vägen med mellanpar och andra marginella händer. Men har brukar inte slå om. Han släpper handen på floppen om han inte träffar något. Fi2 (Rahzero) är tight passiv och det har varit lätt att manövrera bort honom fr position. Min image är LAG och jag brukar få många lätta pottar då spelarna verkar lite skrämda. riverratty is at seat 0 with $52.65. RAHZero is at seat 1 with $45.50. DeMam2004 is at seat 2 with $35.30. HERO is at seat 3 with $104. jamscones is at seat 4 with $66.50. master_YEE is at seat 5 with $55. The button is at seat 4. master_YEE posts the small blind of $.25. riverratty posts the big blind of $.50. riverratty: -- -- RAHZero: -- -- DeMam2004: -- -- HERO: K Q jamscones: -- -- master_YEE: -- -- Pre-flop: RAHZero calls. DeMam2004 folds. HERO raises to $1.50. jamscones folds. master_YEE calls. riverratty folds. RAHZero calls. inget konstigt än så länge. Standardraise. Flop (board: J 9 6 ): master_YEE checks. RAHZero bets $4. HERO calls. Med tanke på position, samt hålpipa och överkort så synar jag bara för att ta potten från honom på turn. Dessutom vill jag se vad master_yee gör. master_YEE raises to $8. RAHZero folds. HERO calls. Fi.s reraise, vilket är väldigt ovanligt för honom, oroar mig, men det är minireraise så jag har odds att syna ifall han är på drag Turn (board: J 9 6 K ): master_YEE bets $5. HERO calls. Jättelitet bet, ser det som en dyr check. Har topparet nu men tror inte det räcker. Att folda lr rerejsa finns inte. River (board: J 9 6 K 8 ): master_YEE bets $35 HERO?????? Här visar fi musklerna. Det finns väl ingen chans att jag leder här? Tar gärna emot åsikter hela vägen i handen. Citera
spinner Postad 26 Oktober , 2006 Rapport Postad 26 Oktober , 2006 Först reraisar han dig, sedan minibettar han turn... Hmm, tyder på klassiskt fiskspel av en stark hand, alternativt att han parade floppen och blev rädd för kungen. Jag hade hellre reraisat turn och slängt bort lite pengar där än att syna river nu... Hänger han med eller reraisar ligger man ju efter men då blir det i alla fall billigare. (Då hade jag alltså check-foldat river.) Citera
Supertequila Postad 26 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 26 Oktober , 2006 verkar va ganska självklart här egentligen. Jag foldade, Fi sa att han hade J9, vilket kan mycket väl ha stämt. Citera
kamimen Postad 26 Oktober , 2006 Rapport Postad 26 Oktober , 2006 Raise på turn, och checka ner river, betar han så blir det till att vika. Citera
Recommended Posts