tobjoern Postad 24 Oktober , 2006 Rapport Postad 24 Oktober , 2006 tjenare.. Har av någon anledning 3 prima-konto med $40, $50 och $50 på.. Kan jag skicka över pengarna så jag får alla på samma ? Eller måste jag ta ut, och vänta några dagar, för att sen sätta in igen ? Citera
maxxxx Postad 24 Oktober , 2006 Rapport Postad 24 Oktober , 2006 På Prima kan man överföra genom att kontakta support, men i ditt fall lär det leda till 3 låsta konton. Citera
Chillarn7 Postad 24 Oktober , 2006 Rapport Postad 24 Oktober , 2006 På Prima kan man överföra genom att kontakta support, men i ditt fall lär det leda till 3 låsta konton. Om han har dom på olika Prima sidor lär de väl inte låsa kontona för han? Vad finns det mer för nätverk som man kan överföra såhär på? B2B och Pokerchamps går har jag för mig. Citera
tobjoern Postad 24 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 24 Oktober , 2006 Du skriver först att man kan flytta över pengar, via support, men sen inte att jag kan ? Hur går detta ihop ? Citera
wingman Postad 24 Oktober , 2006 Rapport Postad 24 Oktober , 2006 På Ongame kan man iaf inte överföra mellan olika skins. För övrigt får man ha multipla konton på prima, bara det är olika skins går det bra. Dock får man väl bara använda ett pokernick inom nätverket. Varför skulle du förresten "vänta några dagar"? Citera
tobjoern Postad 24 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 24 Oktober , 2006 För när man tar ut till bankkontot så dröjer det ju 3-4 bankdagar? Citera
Chillarn7 Postad 24 Oktober , 2006 Rapport Postad 24 Oktober , 2006 Om du har samma uppgifter på alla sidor, och samma nick på alla 3 användarna så kan du väl höra med supporten om de kan fixa det. Annars får du ju göra som du säger, ta ut dom och vänta några dagar... Citera
tobjoern Postad 24 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 24 Oktober , 2006 har inte samma nick, men allt annat är samma.. Citera
Recommended Posts