TotalFarsa Postad 25 Januari , 2005 Rapport Share Postad 25 Januari , 2005 Vilken moderator får dig att stiga upp ur sängen efter en riktigt usel nattsession framför dumburken??? Vilken moderator ser du som ljuset i tunnelns slut??? Vilken moderators vishet låter du skina över ditt godtrogna anlete??? Vilken moderator skulle du avbilda i marmor, sätta på en piedstal och avguda tills dina knän blödde??? Kort och gott, vem är den bästa moderatorn på pf.nu??? (Har jag glömt nån så är jag säker på att detta misstag rättas till av nån rubrikpillare/repostare) /TF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 25 Januari , 2005 Rapport Share Postad 25 Januari , 2005 Spännande... Får man rösta på sig själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 25 Januari , 2005 Rapport Share Postad 25 Januari , 2005 Jag har tyvärr träffat alla moderatorer och verkligheten förbjuder mig att beundra någon av hela gruppen lowlifes. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 25 Januari , 2005 Rapport Share Postad 25 Januari , 2005 Min röstning: Bäst för forumet all around: QoS Bäst på att dela med sig av pokerkunskaper: Hjort Vad jag är bäst på vete fasen, inte nått relaterat till poker i allafall [Edit] Finns alltså folk som röstar på mig. Måste vara ekonomer som läst något aktietips och tips om dollarutvecklingen [/Edit] Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elvis Postad 25 Januari , 2005 Rapport Share Postad 25 Januari , 2005 Kan ni moderatorer se vem som röstat på vad i sådana här polls? Man vill ju inte göra sig ovän med alla moderatorer utom en... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 25 Januari , 2005 Rapport Share Postad 25 Januari , 2005 Bäst på att dela med sig av pokerkunskaper: Hjort Protest! Jag har delat med mig av precis varenda gnutta pokerkunskap jag besitter. Hjort har delat med sig av kanske 10% av sina kunskaper. alltså är jag bäst på att dela med mig av mina pokerkunskaper Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 25 Januari , 2005 Rapport Share Postad 25 Januari , 2005 Kan ni moderatorer se vem som röstat på vad i sådana här polls? Man vill ju inte göra sig ovän med alla moderatorer utom en... QoS kan det säkert, så röstade du på honom är det lugnt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elvis Postad 25 Januari , 2005 Rapport Share Postad 25 Januari , 2005 QoS kan det säkert, så röstade du på honom är det lugnt. Ajdå... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ordens15 Postad 25 Januari , 2005 Rapport Share Postad 25 Januari , 2005 Min röstning: Bäst för forumet all around: QoS Bäst på att dela med sig av pokerkunskaper: Hjort Håller med till 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 25 Januari , 2005 Rapport Share Postad 25 Januari , 2005 Bäst på att dela med sig av pokerkunskaper: Hjort Protest! Jag har delat med mig av precis varenda gnutta pokerkunskap jag besitter. Hjort har delat med sig av kanske 10% av sina kunskaper. alltså är jag bäst på att dela med mig av mina pokerkunskaper Hjort har ju skrivit mer än dubbelt så många inlägg som dig. Allt kan väl inte bara vara spam Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elvis Postad 25 Januari , 2005 Rapport Share Postad 25 Januari , 2005 alltså är jag bäst på att dela med mig av mina pokerkunskaper Vi kanske behöver en poll till: "Vilken moderator är bäst på att dela med sig av sina pokerkunskaper?" Skulle vara kul att se gdailys, Nussemans och Hjorts miner om QoS vinner den (också?). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 25 Januari , 2005 Rapport Share Postad 25 Januari , 2005 Jag har delat med mig av precis varenda gnutta pokerkunskap jag besitter. Hjort har delat med sig av kanske 10% av sina kunskaper. alltså är jag bäst på att dela med mig av mina pokerkunskaper Jag är rätt säker på att QoS någon gång har sagt ett par korrekta pokeruttalanden av misstag. Konsekvensen blir ju då att han har delat med sig över 100% av sin pokerkunskap. Alltså vinner QoS. FWIW så röstade jag på QoS då han gör så väldigt mycket med forumet jämnt och ständigt. Modereringsmässigt så ligger han ju långt före oss andra. P.S. Om vi skulle göra en poll om kunskapsmeddelning så finns det ju gott om ickemoderatorer som borde dyka upp på nomineringslistan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaLiik Postad 25 Januari , 2005 Rapport Share Postad 25 Januari , 2005 QoS har jag haft mest kontakt med, men hjort är utan tvekan den som gör att jag vaknar upp med morgonstånd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Henkeman Postad 25 Januari , 2005 Rapport Share Postad 25 Januari , 2005 QoS får min röst -Henkeman aka. "Graveyard shift" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 25 Januari , 2005 Rapport Share Postad 25 Januari , 2005 Jag har tyvärr träffat alla moderatorer och verkligheten förbjuder mig att beundra någon av hela gruppen lowlifes. Därför var ju mitt val givet. Röstade naturligtvis på mig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 25 Januari , 2005 Rapport Share Postad 25 Januari , 2005 QoS 21 - Nusseman 4. Nu är det dags för spurten! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elvis Postad 25 Januari , 2005 Rapport Share Postad 25 Januari , 2005 Jag tycker synd om Henkeman och baller. Det är lite som Melodifestivalen, man hoppas ju att alla ska få någon poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Knapp_0 Postad 25 Januari , 2005 Rapport Share Postad 25 Januari , 2005 Eftersom jag sett diverse bilder från tomtecup mm så är det ju inte alldelles självklart att rösta på någon av herrarna. Men listor är alltid kul. Jag röstade på Baller. Två orsaker: -Han hade ingen röst. "Alla borde få vara Lucia"-syndromet. -Jag såg direkt att min röst påverkade stapeln Men egentligen är ni rätt bra allihopa Edit: Fan, kan man bara lägga en röst. Kan inte nån lägga en på Henkeman också. Han har ju så bra boktips na ni na na ni na ni na na na. Dessutom är han en värdig representant för Sveriges vackraste stad! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Henkeman Postad 25 Januari , 2005 Rapport Share Postad 25 Januari , 2005 Tackar Knapp_0 Tröströster är lika bra som alla röster Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 25 Januari , 2005 Rapport Share Postad 25 Januari , 2005 Den här hör väl hemma i "Om POKERFORUM.nu"? Elvis, var inte orolig, det går inte att kolla vem som röstat vad. Vill bara säga tack till alla som röstat på mig, vet inte vilka ni är men kom och hälsa på mig på LIVE så får ni en ni en fin-fin Twixbar! Observera att erbjudandet ovan även gäller röster som kommer efter denna postning - nej, det är inte mutor, det är bara godis och alla som klagar kommer bli bannade. - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 25 Januari , 2005 Rapport Share Postad 25 Januari , 2005 Angående mina pokerkunskaper så har jag inga kommentarer... - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Henkeman Postad 25 Januari , 2005 Rapport Share Postad 25 Januari , 2005 bara jag som saknade devalanteriel i pollen? *fixat* devalanteriel: ska vi bilda en klubb för bortglömda moderatorer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caines Postad 25 Januari , 2005 Rapport Share Postad 25 Januari , 2005 QoS har jag haft mest kontakt med, men hjort är utan tvekan den som gör att jag vaknar upp med morgonstånd Hmmm........ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hickmott Postad 25 Januari , 2005 Rapport Share Postad 25 Januari , 2005 Tycker att ni mobbas allihopa. Jag har bara fått en röst. Borde få minst fem bara för att jag har snyggast skägg av moderatorerna //Hickmott Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 25 Januari , 2005 Rapport Share Postad 25 Januari , 2005 Tycker att ni mobbas allihopa. Jag har bara fått en röst. Borde få minst fem bara för att jag har snyggast skägg av moderatorerna Ledsen att säga det här, men QoS är min pussgurka. Klart att han får en röst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts