Skanke Postad 20 November , 2007 Författare Rapport Postad 20 November , 2007 Är det bara jag eller är det 3 sek film och 4,5min stillbild? Ingen koll men det är flera som lyckats kolla in den kör i vlc..... Citera
Gahlster Postad 20 November , 2007 Rapport Postad 20 November , 2007 Ingen koll men det är flera som lyckats kolla in den kör i vlc..... precis det jag kör. har det månne kommit en ny verision sen i våras? Om det inte framgick så fryser rutan efter 3 sek och bildrutan som är då visas i ca 4,5min tills filmen är slut. Citera
LuckyStar5.1 Postad 20 November , 2007 Rapport Postad 20 November , 2007 precis det jag kör. har det månne kommit en ny verision sen i våras? Om det inte framgick så fryser rutan efter 3 sek och bildrutan som är då visas i ca 4,5min tills filmen är slut. Filmen ska vara typ 4,5 min lång men stoppar med VLC efter ett par minuter. Dessutom talar VLC om att filmen är pajj och försöker laga den utan resultat... Citera
LuckyStar5.1 Postad 20 November , 2007 Rapport Postad 20 November , 2007 UTE NU SKkanKEsQUiZRuLLe Jag hann bli onykter under filmens gång. Tecken på dåligt reningsverk (lever) eller berusande bra underhållning? Bakrundsfakta: 2 st 40/60 grogg (40% gin med fanta fläder) EDIT: Bästa: (All in AK vs J8) River: 8 (Psykotilt, låter som en rysk kulstöterskas fontänorgasm) Där va en 8:a (tystnad) Aaaa men det va ju skoj. Aaaa, vi kan köra en utslagsfråga! EDIT2: EN annan underhållande sng mästare med skills: http://www.youtube.com/watch?v=4Gk-4IxBDJA&feature=related Citera
Skanke Postad 20 November , 2007 Författare Rapport Postad 20 November , 2007 Nyaste filmen är 20m30s och det är flera som lyckats se den genom att ladda hem den via länken..... Citera
Gahlster Postad 20 November , 2007 Rapport Postad 20 November , 2007 Nu tror jag att jag hittat felet. Nerladdningen tyckte att den var klar efter att ha laddat ner information om att filmen var 4,5min lång men bara ljud och bild för de tre första sekundrarna. Någon som har koll på varför det blev så? Citera
LuckyStar5.1 Postad 20 November , 2007 Rapport Postad 20 November , 2007 Nyaste filmen är 20m30s och det är flera som lyckats se den genom att ladda hem den via länken..... ...flera som laddat hem filmen och har den på 4,5 minut varav största delen är stillbild ! När inte VLC vill så antar jag alltid det är något tjall ! Kanske vi har olika versioner på VLC men jag laddade hem min för ett par dagar sedan... Citera
Gahlster Postad 20 November , 2007 Rapport Postad 20 November , 2007 Se till att hela filen blir nerladdad. QQ, ställ eller checka på floppen, beta 1/3-pott känns som man commitar sig utan att ha så mkt FE. Förstår inte beten på river när du hade 6h2h med 4 hjärter på brädet. Bara att checka bakom och vara glad om du vinner SD. Känns inte som du kan bluffa bort så många händer som slår dig med beten och inte heller kan han väl tänkas syna med så många som han förlorar med. Citera
Skanke Postad 21 November , 2007 Författare Rapport Postad 21 November , 2007 Se till att hela filen blir nerladdad. QQ, ställ eller checka på floppen, beta 1/3-pott känns som man commitar sig utan att ha så mkt FE. Förstår inte beten på river när du hade 6h2h med 4 hjärter på brädet. Bara att checka bakom och vara glad om du vinner SD. Känns inte som du kan bluffa bort så många händer som slår dig med beten och inte heller kan han väl tänkas syna med så många som han förlorar med. Ja bettet på river med färgen var inget vidare...... Citera
asfalten Postad 3 Januari , 2008 Rapport Postad 3 Januari , 2008 du är rolig skanke. din sjuke fan. Citera
Skanke Postad 3 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 3 Januari , 2008 1. Bowling 2.Röv Hål 3.Precis när han drog upp den kom en våg. 4.1976 5.Grand Canyon 6.Pottkanten 7.Södermanland,Trosa , Västerljung. 8.Conspiracy 9.Lejonkungen 10.Pulp - Common People Utslag. Martin, Hanna, Frida, Hampus , Jonatan , Aron Citera
Bluwajt Postad 3 Januari , 2008 Rapport Postad 3 Januari , 2008 Fan också, glömt spara mina svar Kom ihåg att allt var Conspiracys fel iaf. Citera
Skanke Postad 13 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 13 Februari , 2008 SOPFILM BY SKANKE Citera
Skanke Postad 26 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 26 Februari , 2008 FILM-ONGAMRUMBLE Citera
bazooka Postad 6 Juli , 2008 Rapport Postad 6 Juli , 2008 roligt att kolla lite svenskar som spelar sng! starkt av dig att berätta att du har adhd, hoppas det inte är så allvarligt. keep up the good work! Citera
Skanke Postad 9 November , 2008 Författare Rapport Postad 9 November , 2008 DON film by me..., KUK LA UT FEL FIL Citera
kraclob Postad 9 November , 2008 Rapport Postad 9 November , 2008 Skanke FFS 700mb... What up? Citera
Skanke Postad 9 November , 2008 Författare Rapport Postad 9 November , 2008 Skanke FFS 700mb... What up? Det är ljudet som drar meg... Citera
Maruzi Postad 9 November , 2008 Rapport Postad 9 November , 2008 hoppas på ren underhållning ! Citera
Gaston116 Postad 9 November , 2008 Rapport Postad 9 November , 2008 finns det någon spelare som kan spela upp camrec filer? Citera
Skanke Postad 9 November , 2008 Författare Rapport Postad 9 November , 2008 JAg kastade självklart ut fel fil Citera
asfalten Postad 9 November , 2008 Rapport Postad 9 November , 2008 finns det någon spelare som kan spela upp camrec filer? det är väl vad man skapar i camtasia? Citera
Gaston116 Postad 9 November , 2008 Rapport Postad 9 November , 2008 JAg kastade självklart ut fel fil När kommer den riktiga filen upp då? Citera
Recommended Posts