Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hur ska man göra med bankrullen egentligen? Jag tänkte mig att jag skulle ha 10 inköp på varje sida och 10 inköp på neteller, sen när jag kommer upp till 20 inköp på en sida så cashar jag ut 10 inköp....

• Svars 1,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Spelade ca 1.5H på 4 st bord NL100 SH på Prima. En sjuk sak hände, jag fick en hela degen preflop med AA, aldrig hänt för mig på prima förut :P

Spelade stabilt som FAN hela sessionen och jag slutade på 250$ upp :D

Blir en lillpaus nu och sen lir igen..

Troligen så spelar jag in en film nästa session :D

Postad
Spelade ca 1.5H på 4 st bord NL100 SH på Prima. En sjuk sak hände, jag fick en hela degen preflop med AA, aldrig hänt för mig på prima förut :P

Har hänt mig en gång vad jag kan minnas, fick split mot KK då brädan 5-färgade. Småtilt på den va?

Fast man har väl selektivt minne antar jag... :roll:

Postad

Troligen så spelar jag in en film nästa session :D

Härligt Dapine! Mer film åt folket ;)

Japp :D Filmen kommer runt 8-9 typ.

Har hänt mig en gång vad jag kan minnas, fick split mot KK då brädan 5-färgade. Småtilt på den va?

Fast man har väl selektivt minne antar jag... :roll:

Hehe, alltid lika trevligt när sånt händer ;)

Uppträdde Bliz på maxim i lördags? :D

Bliz? Om det är nått band eller nått så har jag ingen aning, sånt kommer man ju inte ihåg ju :P

Postad

Spelade en liten kortis nu, var tvungen o stänga ner för tilten smög sig på :(

Spelade så ruskigt dåligt så jag blev rädd för mig själv :(

Blir en liten kort paus nu sen spelar jag in filmen. Liret blir nog på everestpoker tror jag, 6 st bord NL100 SH.

" The next time you`re having a bad day, imagine this:

You are a Siamese Twin.

Your brother, attached at your shoulder is gay.

You´re not.

He has a date coming over tonight.

You only have one ass"

Postad
kul med film, då måste jag försöka vara med på den :D , när filmas den?

När morsan sticker hemifrån vid 7 halv 8 :twisted:

Haha är ju schnyggt att spela in sin egna röst, du är snäll du som tänker på mamsen. GL!

Postad
När får vi se dagbok av P_kungen igen?

Jag har ju typ en 1/4 dagbok nu. Så är ju på rätt väg :)

Hoppas man får lite kommentarer av dig som är nötpro!

Antar du menar att jag bara spelar nötter :) För nått annat är jag inte.. Men ska göra mitt bästa.. I owe u, remember? ;):D

Postad

Fan, fick nyss veta att ljudet i filmen är lite före i tiden :( Fan!!! :cry::cry::cry:

Så antingen så stänger ni av ljudet, eller så får ni höra mina kommentarer i förväg eller så skiter ni och tittar på denna filmen och så lägger jag upp en ny imorrn :D

• Skapa nytt...