DaPine87 Postad 2 November , 2006 Författare Rapport Postad 2 November , 2006 Hur ska man göra med bankrullen egentligen? Jag tänkte mig att jag skulle ha 10 inköp på varje sida och 10 inköp på neteller, sen när jag kommer upp till 20 inköp på en sida så cashar jag ut 10 inköp....
DaPine87 Postad 3 November , 2006 Författare Rapport Postad 3 November , 2006 Ska till Linköping över helgen så blir mer dött än vanligt här
DaPine87 Postad 5 November , 2006 Författare Rapport Postad 5 November , 2006 Gött o va hemma igen nu, spelsugen som fan! men blir nog inget lir ikväll då jag är så jävla trött och måste sova tidigt.. Men imorn då jävlar
tiltchrille Postad 6 November , 2006 Rapport Postad 6 November , 2006 Kul att du sätter dig på alla bord då jag tänkt spela
DaPine87 Postad 6 November , 2006 Författare Rapport Postad 6 November , 2006 Kul att du sätter dig på alla bord då jag tänkt spela Sitter ju bara på 4 st
DaPine87 Postad 6 November , 2006 Författare Rapport Postad 6 November , 2006 Spelade ca 1.5H på 4 st bord NL100 SH på Prima. En sjuk sak hände, jag fick en hela degen preflop med AA, aldrig hänt för mig på prima förut Spelade stabilt som FAN hela sessionen och jag slutade på 250$ upp Blir en lillpaus nu och sen lir igen.. Troligen så spelar jag in en film nästa session
Burran Postad 6 November , 2006 Rapport Postad 6 November , 2006 Troligen så spelar jag in en film nästa session Härligt Dapine! Mer film åt folket
edison Postad 6 November , 2006 Rapport Postad 6 November , 2006 Spelade ca 1.5H på 4 st bord NL100 SH på Prima. En sjuk sak hände, jag fick en hela degen preflop med AA, aldrig hänt för mig på prima förut Har hänt mig en gång vad jag kan minnas, fick split mot KK då brädan 5-färgade. Småtilt på den va? Fast man har väl selektivt minne antar jag...
DaPine87 Postad 6 November , 2006 Författare Rapport Postad 6 November , 2006 Troligen så spelar jag in en film nästa session Härligt Dapine! Mer film åt folket Japp Filmen kommer runt 8-9 typ. Spelade ca 1.5H på 4 st bord NL100 SH på Prima. En sjuk sak hände, jag fick en hela degen preflop med AA, aldrig hänt för mig på prima förut Har hänt mig en gång vad jag kan minnas, fick split mot KK då brädan 5-färgade. Småtilt på den va? Fast man har väl selektivt minne antar jag... Hehe, alltid lika trevligt när sånt händer Uppträdde Bliz på maxim i lördags? Bliz? Om det är nått band eller nått så har jag ingen aning, sånt kommer man ju inte ihåg ju
tiltchrille Postad 6 November , 2006 Rapport Postad 6 November , 2006 kul med film, då måste jag försöka vara med på den , när filmas den?
DaPine87 Postad 6 November , 2006 Författare Rapport Postad 6 November , 2006 kul med film, då måste jag försöka vara med på den , när filmas den? När morsan sticker hemifrån vid 7 halv 8
Wiznakh Postad 6 November , 2006 Rapport Postad 6 November , 2006 Uppträdde Bliz på maxim i lördags? eeh? det var väl inget band där? eller?
DaPine87 Postad 6 November , 2006 Författare Rapport Postad 6 November , 2006 Spelade en liten kortis nu, var tvungen o stänga ner för tilten smög sig på Spelade så ruskigt dåligt så jag blev rädd för mig själv Blir en liten kort paus nu sen spelar jag in filmen. Liret blir nog på everestpoker tror jag, 6 st bord NL100 SH. " The next time you`re having a bad day, imagine this: You are a Siamese Twin. Your brother, attached at your shoulder is gay. You´re not. He has a date coming over tonight. You only have one ass"
Blixten Postad 6 November , 2006 Rapport Postad 6 November , 2006 kul med film, då måste jag försöka vara med på den , när filmas den? När morsan sticker hemifrån vid 7 halv 8 Haha är ju schnyggt att spela in sin egna röst, du är snäll du som tänker på mamsen. GL!
DaPine87 Postad 6 November , 2006 Författare Rapport Postad 6 November , 2006 Ska se ett avsnitt desperate housewifes nu sen så spelar jag in filmen, har förhoppningsvis glömt bort förra sessionen då
DaPine87 Postad 6 November , 2006 Författare Rapport Postad 6 November , 2006 Håller på och laddar upp filmen nu, vet inte hur lång tid det tar men borde komma snart
Djens Postad 6 November , 2006 Rapport Postad 6 November , 2006 När får vi se dagbok av P_kungen igen?
DaPine87 Postad 6 November , 2006 Författare Rapport Postad 6 November , 2006 väntar förväntansfullt Ska bli skoj att se! Hoppas man får lite kommentarer av dig som är nötpro!
P_kungen Postad 6 November , 2006 Rapport Postad 6 November , 2006 När får vi se dagbok av P_kungen igen? Jag har ju typ en 1/4 dagbok nu. Så är ju på rätt väg Hoppas man får lite kommentarer av dig som är nötpro! Antar du menar att jag bara spelar nötter För nått annat är jag inte.. Men ska göra mitt bästa.. I owe u, remember?
DaPine87 Postad 6 November , 2006 Författare Rapport Postad 6 November , 2006 http://s4.quicksharing.com/v/565333/DaPines_film_1.avi.html Där är filmen
DaPine87 Postad 6 November , 2006 Författare Rapport Postad 6 November , 2006 Fan, fick nyss veta att ljudet i filmen är lite före i tiden Fan!!! Så antingen så stänger ni av ljudet, eller så får ni höra mina kommentarer i förväg eller så skiter ni och tittar på denna filmen och så lägger jag upp en ny imorrn
mantanquzzmo Postad 6 November , 2006 Rapport Postad 6 November , 2006 Ditt klipp är stort som ett halvt entourageavsnitt så jag hoppas att du förstår att pressen är på dig. Det ska vara kvalité!
Recommended Posts