Gå till innehåll

DaPajn!


DaPine87

Recommended Posts

Kan säga som så här att jag kommer inte uppdatera spec mycket resten av året. Drar igång en ny fräsch dagbok när jag kommit till thailand runt den 16:e Januari, då blir det bilder och skit alá Heltoks gamla dagböcker :D

 

Grymt med bilder :)

 

Drar du till Thailand ensam eller åker du med andra/möter upp folk där nere som du kommer bo ihop med?

 

Åker med P_kungen, Punkrock_kid, mrdawwe, hans flickvän, oggeking och en till... :D

 

Okaj :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

25 SnGs igår med mestadels 33$ på party, +442$

 

Idag har jag lirat 16 st SnGs, -180$. Torskat alla coins och lirat dåligt i några potter..

 

Ska softa en sväng nu o så men blir maaaaaaassa mer grajnd ikväll :D

 

Trycker nog in några MTTs med...

 

:club::diamond::spade::heart:

 

Har dock inte bestämt mig om jag ska lira på FT eller party. Båda har sina fördelar och nackdelar. Lutar dock åt party för att man kan casha till bank därifrån..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan säga som så här att jag kommer inte uppdatera spec mycket resten av året. Drar igång en ny fräsch dagbok när jag kommit till thailand runt den 16:e Januari, då blir det bilder och skit alá Heltoks gamla dagböcker :D

 

Grymt med bilder :)

 

Drar du till Thailand ensam eller åker du med andra/möter upp folk där nere som du kommer bo ihop med?

 

Åker med P_kungen, Punkrock_kid, mrdawwe, hans flickvän, oggeking och en till... :D

 

<----- = en till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan säga som så här att jag kommer inte uppdatera spec mycket resten av året. Drar igång en ny fräsch dagbok när jag kommit till thailand runt den 16:e Januari, då blir det bilder och skit alá Heltoks gamla dagböcker :D

 

Grymt med bilder :)

 

Drar du till Thailand ensam eller åker du med andra/möter upp folk där nere som du kommer bo ihop med?

 

Åker med P_kungen, Punkrock_kid, mrdawwe, hans flickvän, oggeking och en till... :D

 

<----- = en till.

 

aha, det är du som nickar rille :D Trodde inte du hängde på pf :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kommer dapine från att du är en pina i xxxxxx eller är det skadan?

 

Tjugo minuter spenderade och jag kommer inte på vad xxxxxx ska stå för, om det nu är reelt antal bokstäver som är utbytta.. spoiler please rilleg!

 

20min? helvete va din klocka går fel

 

Bildligt talat för fan. SPOILER PLEASE nu

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kommer dapine från att du är en pina i xxxxxx eller är det skadan?

 

ne nu har du helt fel Richard Olofsson Of Gayle ;) Jag heter Grahn i efternamn och då tänkte jag heta det engelska ordet för grahn, och eftersom jag är lite halvt skadad så trodde jag att gran var pine på engelska :P:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kommer dapine från att du är en pina i xxxxxx eller är det skadan?

 

Tjugo minuter spenderade och jag kommer inte på vad xxxxxx ska stå för, om det nu är reelt antal bokstäver som är utbytta.. spoiler please rilleg!

 

Jag utgår ifrån att rilleg inte är stavkunning och antar att han menar rövenn :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...