Gå till innehåll

DaPajn!


DaPine87

Recommended Posts

  • Svars 1,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

obliogatorsiksaska fyle inlägget ::DDD: grajndmölet kanse börjar imorgon, beror på hr ja mår :D:D:D:

 

Måste du skriva en massa på fyllan liksom? Och sen alla dessa smileys, fan.

 

LOOOOOL du och sorken lr:D

 

Ja, Sorken sitte här bredvid mig och är allmänt jättetiltad. Lova att inte säga det till han men han är mest avundsjuk på att han inte har en dagbok där han kan skriva fylleinlägg. För tillfället hänger han mest på Lunar och är allmänt häftig där, samtidigt som hans bittra inställning till livet stundtals lyser igenom.

 

Nice read. Men hade jag velat ha en dagbok så hade jag nog haft det, eller hur? Gissa varför jag la ner min? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

faaaaan! GÅr ju inte vinna, oflyt blandat med dåligt spel är ingen bra kombination..

 

 

 

Tänkte ha 5PTBB som mål först men vill ha något att kämpa över :) Och 2K händer om dagen tar typ bara 4-5 timmar så det är inte så farligt.

 

Just nu efter 25K händer på everest ligger jag på ca 11PTBB/100..

 

?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

faaaaan! GÅr ju inte vinna, oflyt blandat med dåligt spel är ingen bra kombination..

 

 

 

Tänkte ha 5PTBB som mål först men vill ha något att kämpa över :) Och 2K händer om dagen tar typ bara 4-5 timmar så det är inte så farligt.

 

Just nu efter 25K händer på everest ligger jag på ca 11PTBB/100..

 

?

 

alltså, senaste dagarna har det inte gått o vunnit :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena kungen! TÄnkte att de var dax att komentera de ja läser med ;) ser att du verkar vara nere i en down swing så ja tänkte läga ett bud på 3000 kr på din nya bärbara dator om du är intresserad ?

 

Och ett bud på 2000 kr på din thailand resa ?

 

hahaha nee nu ska ja ge mig!

 

LYcka till på pokern! Syns o hörs!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

LOL, den här gången blir det så.. Eller kommer att skriva några rader efter att jag klonkat SM :D Men efter det ber jag att dagboken blir låst så startar jag ny direkt efter året är slut eller när jag kommit till thailand :)

 

Va fan?! Var ju säker på att jag skulle vinna SM :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

LOL, den här gången blir det så.. Eller kommer att skriva några rader efter att jag klonkat SM :D Men efter det ber jag att dagboken blir låst så startar jag ny direkt efter året är slut eller när jag kommit till thailand :)

 

Va fan?! Var ju säker på att jag skulle vinna SM :(

 

sorry guys I win

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OK, nu har jag anledning att ta upp dagboken igen :P Kommer att börja grajnda SnGs igen nu när CG gått segt ett tag! :D

 

Får se om det blir på stars eller FTP. Äre mkt fisk på stars fortf? Tänker på 27$ till att börja med..

 

Väljer du FTP så kommer vi mötas ofta :)

 

De har en bra shop me :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OK, nu har jag anledning att ta upp dagboken igen :P Kommer att börja grajnda SnGs igen nu när CG gått segt ett tag! :D

 

Får se om det blir på stars eller FTP. Äre mkt fisk på stars fortf? Tänker på 27$ till att börja med..

 

Väljer du FTP så kommer vi mötas ofta :)

 

De har en bra shop me :)

 

 

hur är spelarna? Sen så suger shopen rätt hårt :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...