Jessica Postad 7 December , 2006 Rapport Share Postad 7 December , 2006 Ungefär så här brukar det kännas för mig ibland när jag cpweiner på msn till dig.. Det är så förjälvigt bara. Hoppas det vänder snart Granen! Så sjukt less på poker just nu. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 7 December , 2006 Rapport Share Postad 7 December , 2006 Fan vad tråkigt för dig. Försök lägga detta bakom dig nu och fokusera på ditt CG istället. GL! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 7 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 7 December , 2006 Fan vad tråkigt för dig. Försök lägga detta bakom dig nu och fokusera på ditt CG istället. GL! aa får bli så, pallar inte SnGs längre! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 7 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 7 December , 2006 HUr får man över pengar från party till moneybookers på enklaste sättet? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 7 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 7 December , 2006 Funderar o testa lite FR, finns det nått värde där? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
svint0 Postad 7 December , 2006 Rapport Share Postad 7 December , 2006 NU är jag nästan gul på purple. D.v.s. ca 23 inköp back. Det jag märkt är att det går definitivt vinna på dessa i LÄNGDEN. MEN jag pallar inte swingsen och att prima är riggat. Och det är inte heller spec utvecklande.. jag gav upp på prima idag då jag låg 5 inköp back Jag tighta till mig som fan. Och lira stenbra när jag låg typ 5 inköp back. var 5€ back, när jag torskar ett inköp QQ mot set(kan hitta folden, men var så tiltad eftter att ha jagat aslänge). så sluta 1 inköp ner. Sen la jag ner. Gör något annat istället för att spela om det går dåligt, typ gå ut och motionera, eller köp dig något kul Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 7 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 7 December , 2006 Hade typ 60$ kvar, lirade upp dem till typ 80$, sen lirade jag en 55$ SH och en 22$ FR och vann båda så nu cashade jag ut 305$ därifrån Med RB så blir jag knappt nått back :D:D Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 7 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 7 December , 2006 Nu är jag så glad så jag ska testa lite PLHA Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ampixo Postad 7 December , 2006 Rapport Share Postad 7 December , 2006 AK mot AQ är ju coinflip. Särskilt när man har nötfärgdraget också. Känns som vardagsmat nu förtiden faktiskt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 8 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 8 December , 2006 Hjälp mig med att hitta en sida jag ska lira på paralellt med everest: http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=37662&highlight= Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
y0 Postad 8 December , 2006 Rapport Share Postad 8 December , 2006 "One day you will run worse than you ever thought possible." Inte för det känns bättre, men ändå... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 8 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 8 December , 2006 Testade lite UB imorse men gillade inte riktigt klienten, ska ge det en session till dock.. Nån som testat NL100 SH på WPX senaste tiden och kan uttala sig om motståndet? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 8 December , 2006 Rapport Share Postad 8 December , 2006 Testade lite YB imorse men gillade inte riktigt klienten, ska ge det en session till dock.. Nån som testat NL100 SH på WPX senaste tiden och kan uttala sig om motståndet? YB = UB ? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 8 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 8 December , 2006 Testade lite YB imorse men gillade inte riktigt klienten, ska ge det en session till dock.. Nån som testat NL100 SH på WPX senaste tiden och kan uttala sig om motståndet? YB = UB ? japp Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 8 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 8 December , 2006 Jag vettofan vad jag gjort för att förtjäna all otur Typ 4 inköp ner på NL100 idag.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
william Postad 8 December , 2006 Rapport Share Postad 8 December , 2006 Vi har sagt det förr, och vi kan påminna dig! Du trodde vi överdrev, men nu kanske du börjar inse! ALLT ÄR CONSPIRACYS FEL!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 8 December , 2006 Rapport Share Postad 8 December , 2006 Jag vettofan vad jag gjort för att förtjäna all otur Typ 4 inköp ner på NL100 idag.. oj, jag är 8 inköp back på dom senaste 2k händerna på NL100. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steffow Postad 8 December , 2006 Rapport Share Postad 8 December , 2006 tjenare, testa pokerchamps nl100, verkar vara mycket trafik där nu jämfört med förr, jag ska också ge det ett försök igen. vet du något om hur det är med rakebacken där? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
scouserandy Postad 8 December , 2006 Rapport Share Postad 8 December , 2006 Nån som testat NL100 SH på WPX senaste tiden och kan uttala sig om motståndet? Spelat där i några dagar nu och får väl säga att det är jävligt tight tillskillnad mot iPoker där jag spelar också. Känns som det bara är massa regulars men inte stött på några stjärnor direkt. Svenskarna där är väl ok, sen är det massa tomtdanskar & britter som bara minigayreraisar med AA & KK typ Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 9 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 9 December , 2006 Nån som testat NL100 SH på WPX senaste tiden och kan uttala sig om motståndet? Spelat där i några dagar nu och får väl säga att det är jävligt tight tillskillnad mot iPoker där jag spelar också. Känns som det bara är massa regulars men inte stött på några stjärnor direkt. Svenskarna där är väl ok, sen är det massa tomtdanskar & britter som bara minigayreraisar med AA & KK typ Men finns det nått värde att lira där om man räknar in "rakebacken"? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 9 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 9 December , 2006 Äsch, dumheter det där med o byta nätverk Blir everest för hela slanten istället Imorn ska jag styra upp nått grajndmål som ska klaras av innan thailands avresan 15:e Januari! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pimpout Postad 9 December , 2006 Rapport Share Postad 9 December , 2006 tjenare, testa pokerchamps nl100, verkar vara mycket trafik där nu jämfört med förr, jag ska också ge det ett försök igen. vet du något om hur det är med rakebacken där? Är väl för att betfair tagit över rodret där va? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steffow Postad 9 December , 2006 Rapport Share Postad 9 December , 2006 Är väl för att betfair tagit över rodret där va? jepp, men som sagt, vet någon hur det är med rakebacken där? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fosen28 Postad 9 December , 2006 Rapport Share Postad 9 December , 2006 OOOOOOOOOOOOOOOOOOTUR hela livet Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 9 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 9 December , 2006 Är väl för att betfair tagit över rodret där va? jepp, men som sagt, vet någon hur det är med rakebacken där? på pokerchamps så är det ju typ som på b2b, cashback från 10% upp tlll 60%.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts