DaPine87 Postad 7 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 7 December , 2006 förövrigt är jag bäst i världen som bara backa 4 inköp Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 7 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 7 December , 2006 Seriöst jag börjar snart för första gången på att bra antal år gråta. så sjukt. Vadå, limpsyna AI med 6,4 ska ju såklart belönas? K7 mot K3 ska ju absolut inte få stå, coinflip ska man vinna 1 gång av 4? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mantanquzzmo Postad 7 December , 2006 Rapport Share Postad 7 December , 2006 Tror det har med dina smileys att göra. på dina senaste 4 inlägg bara en smiley. Måste vara nåt me coinflips att göra. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 7 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 7 December , 2006 Tror det har med dina smileys att göra.på dina senaste 4 inlägg bara en smiley. Måste vara nåt me coinflips att göra. stämmer, sen jag drog ner på smiley kom motriggen SÅ nu jävlar blir det massa smileys i varje inlägg Förresten så har jag nog min största oturs period nånsin i min pokerkarriär.. Idag = CP otur. Igår = lite otur. I förrgår = CP otur Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mantanquzzmo Postad 7 December , 2006 Rapport Share Postad 7 December , 2006 Alltså en kort sammanfattning av dina tre dagar: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 7 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 7 December , 2006 Alltså en kort sammanfattning av dina tre dagar: haha, aaa Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psatiw Postad 7 December , 2006 Rapport Share Postad 7 December , 2006 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
All in Postad 7 December , 2006 Rapport Share Postad 7 December , 2006 MEN SERIÖST, finnns det inga GRÄNSer för hur dåliigt en människa ska få må? nope. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 7 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 7 December , 2006 MEN SERIÖST, finnns det inga GRÄNSer för hur dåliigt en människa ska få må? nope. ne, har kommit till insikt med det idag Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
All in Postad 7 December , 2006 Rapport Share Postad 7 December , 2006 MEN SERIÖST, finnns det inga GRÄNSer för hur dåliigt en människa ska få må? nope. ne, har kommit till insikt med det idag ok. välkommen till klubben. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 7 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 7 December , 2006 MEN SERIÖST, finnns det inga GRÄNSer för hur dåliigt en människa ska få må? nope. ne, har kommit till insikt med det idag ok. välkommen till klubben. tack Hur många medlemmar? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 7 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 7 December , 2006 Min FITT HOR CP BARN!!! Hur fan KAN man torska 3 st raka 60/40 lägen HU?!??!!?!? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 7 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 7 December , 2006 men orka!!!!!!!! 3 raka coinflips torskar och en 70/30 HU, kul. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
All in Postad 7 December , 2006 Rapport Share Postad 7 December , 2006 MEN SERIÖST, finnns det inga GRÄNSer för hur dåliigt en människa ska få må? nope. ne, har kommit till insikt med det idag ok. välkommen till klubben. tack Hur många medlemmar? vet inte riktigt.. ingen direkt koll.. jag har vart medlem några månader nu iaf.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 7 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 7 December , 2006 Andra gången för dagen jag får walk i BB med rätt höga blinds så har jag AA, sen lite senare JJ torsk mot 1010 AI pre Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 7 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 7 December , 2006 Seriöst, nu är det inte ens komiskt roligt längre, AK mot AJ AI pre hur ska inte jag träffa K medans han får sin horstege? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
flexnip Postad 7 December , 2006 Rapport Share Postad 7 December , 2006 men orka!!!!!!!! 3 raka coinflips torskar och en 70/30 HU, kul. kom igen när du torskar överpar vs underpar 4 ggr irad alla runt bubblan Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 7 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 7 December , 2006 men orka!!!!!!!! 3 raka coinflips torskar och en 70/30 HU, kul. kom igen när du torskar överpar vs underpar 4 ggr irad alla runt bubblan om jag räknar upp allt som hänt idag så är det bra mycket värre än det kan jag lova dig. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 7 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 7 December , 2006 lol, hur länge ska det hålla på egentligen? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
maxwell Postad 7 December , 2006 Rapport Share Postad 7 December , 2006 lol, hur länge ska det hålla på egentligen? Har hållt på i ett år för mig Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 7 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 7 December , 2006 NU är jag nästan gul på purple. D.v.s. ca 23 inköp back. Det jag märkt är att det går definitivt vinna på dessa i LÄNGDEN. MEN jag pallar inte swingsen och att prima är riggat. Och det är inte heller spec utvecklande.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 7 December , 2006 Rapport Share Postad 7 December , 2006 D.v.s. ca 23 inköp back. Stäng av datorn och gå till närmsta lokala Pub alt. till en god vän som kan sympatisupa med dig. Det behövs också det ibland ... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 7 December , 2006 Rapport Share Postad 7 December , 2006 NU är jag nästan gul på purple. D.v.s. ca 23 inköp back. Det jag märkt är att det går definitivt vinna på dessa i LÄNGDEN. MEN jag pallar inte swingsen och att prima är riggat. Och det är inte heller spec utvecklande.. Prima har, är och kommer alltid att vara riggat Ibland så går det bara inte att vinna där. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 7 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 7 December , 2006 Får man skylla sig sig själv om man nickar "riggat"? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tiltchrille Postad 7 December , 2006 Rapport Share Postad 7 December , 2006 NU är jag nästan gul på purple. D.v.s. ca 23 inköp back. Det jag märkt är att det går definitivt vinna på dessa i LÄNGDEN. MEN jag pallar inte swingsen och att prima är riggat. Och det är inte heller spec utvecklande.. jag gav upp på prima idag då jag låg 5 inköp back Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts