Gå till innehåll

DaPajn!


DaPine87

Recommended Posts

Idag blir det supa :) Så var beredda på fylle inlägg inatt ;)

 

Måste du in och skriva på fyllan?

 

 

Men måste du va världens största bög och va inne o ch skriva i min dagbok din lilla hora?? Seriöst allså? Du vet inte hur trött jag är på dig.. Har du nånsin i ditt lilla petetiska liv inte varit bitter?????

 

IDIOT!

 

Moderatorer, snälla, kan ni fixa så att idioten (sorkenkk) inte kan förpesta min dagbok?

 

Moderatorer, snälla, kan ni fixa så att man slipper läsa såna här omogna inlägg på forumet från denna kille? Känner mig inte lite kränkt nu... :S

 

DaPine + Sorkenkk = :heart:

 

LOL!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

sorken: SERIÖST nu, VAD har du emot mig? Har jag nånsin vart otrevlig mot dig innan du började hora dig i min dagbok? Sen, hur mår du?

 

Det jag älskar med allas vår Sorkenkk är att hans inlägg inte är aggressiva utan att det hela tiden är små antydningar :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sorken: SERIÖST nu, VAD har du emot mig?

 

Inget. Förstår inte varför du måste in och skriva i dagboken på fyllan som att det vore någon cool grej bara. Har inte förstått meningen med det hela.

 

Har jag nånsin vart otrevlig mot dig innan du började hora dig i min dagbok? Sen, hur mår du?

 

Nej, det har du inte. Har jag varit otrevlig mot dig menar du? Jag förstår inte alls varför du hoppar på mig som du gör nu. :/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hoppar på dig eftersom detta är MIN dagbok och vad jag vet så får jag väl skriva vad jag känner för här? :shock: Och om DU inte gillar vad du läser så snälla, skit i att läsa här för jag verkligen hatar negativa inlägg. Delvis därför jag har massa smileys i varje inlägg, för jag försöker ofta skicka iväg ett trevligt inlägg. Testa det en gång i livet..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

btw så är månadens band seconhands serenade och dashboard confessionals :D Nån som lyssnar på dem`? Om inte, ladde hem ffs ;):D soft som fan

 

Sen så är jag lite halvdragen nu, men inte tillräckligt full för att skriva helt cp, var inte på supar humör men wiznakh den jäveln bjöd ju på massa sprit hela tiden så var ju typ tvungen :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hoppar på dig eftersom detta är MIN dagbok och vad jag vet så får jag väl skriva vad jag känner för här? :shock:

 

Så bara för det är "DIN" dagbok så har du rätt att komma med såna påhopp? Det tror jag knappast...

 

Och om DU inte gillar vad du läser så snälla, skit i att läsa här för jag verkligen hatar negativa inlägg.

 

Har jag gett antydningar till det? Jag har som sagt bara inte förstått grejen med att man måste in och skriva på ett forum när man är berusad. Trodde de flesta här var tillräckligt mogna för att förstå att det inte alls är coolt. Men om det nu är det, kan du förklara vad som är coolt med det? Tack. :)

 

Delvis därför jag har massa smileys i varje inlägg, för jag försöker ofta skicka iväg ett trevligt inlägg. Testa det en gång i livet..

 

Okej :D *testing*

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hoppar på dig eftersom detta är MIN dagbok och vad jag vet så får jag väl skriva vad jag känner för här? :shock:

 

Så bara för det är "DIN" dagbok så har du rätt att komma med såna påhopp? Det tror jag knappast...

 

Och om DU inte gillar vad du läser så snälla, skit i att läsa här för jag verkligen hatar negativa inlägg.

 

Har jag gett antydningar till det? Jag har som sagt bara inte förstått grejen med att man måste in och skriva på ett forum när man är berusad. Trodde de flesta här var tillräckligt mogna för att förstå att det inte alls är coolt. Men om det nu är det, kan du förklara vad som är coolt med det? Tack. :)

 

Delvis därför jag har massa smileys i varje inlägg, för jag försöker ofta skicka iväg ett trevligt inlägg. Testa det en gång i livet..

 

Okej :D *testing*

 

Men lol, konstigt om man kommer med påhop när du snackat massa skit och varit allmänt dryg och bitter så länge? Nån gång rinner bägaren över.

 

Sen mega LOL på dig, är ju knappast bara efter mina fylleinlägg som du whinat och varit sär?

 

Vad som är coolt med det? Inget vad jag vet, däremot är det kul, och ingen förutom du har whinat så därför fortsätter jag med det. Tror marioteten (Hur fan stavar man det ? :P ) tycker det är lite kul allafall (?) :P Jag tycker allafall det är kul att läsa fylleinlägg (läs djens dagbok ;) ) :P:D

 

Sen så har jag sagt till anderson nu att han ska säga till dig att sluta skriva i min dagbok ;) Enligt han så är du inte bitter IRL, har jag svårt att tänka mig :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men lol, konstigt om man kommer med påhop när du snackat massa skit och varit allmänt dryg och bitter så länge? Nån gång rinner bägaren över.

 

Vad är det som varit sk skitsnack då? Förstår inte riktigt vad du menar. Dryg kanske jag är ibland det håller jag med om. :D

 

Sen mega LOL på dig, är ju knappast bara efter mina fylleinlägg som du whinat och varit sär?

 

"whinat och varit sär"? Utveckla please. :P

 

Vad som är coolt med det? Inget vad jag vet, däremot är det kul, och ingen förutom du har whinat så därför fortsätter jag med det. Tror marioteten (Hur fan stavar man det ? :P ) tycker det är lite kul allafall (?) :P Jag tycker allafall det är kul att läsa fylleinlägg (läs djens dagbok ;) ) :P:D

 

Så ditt mål är alltså att supa dig så redlös att du kan skriva roligare inlägg? I så fall bör du nog fundera lite på tillvaron. ;)

 

Sen så har jag sagt till anderson nu att han ska säga till dig att sluta skriva i min dagbok ;) Enligt han så är du inte bitter IRL, har jag svårt att tänka mig :shock:

 

Jag måste ju få svara på dina inlägg i alla fall? :) Nja, jag är nog inte så "bitter" IRL. Kanske har lite speciell humor i så fall. Men den delar jag med mina kompisar så jag har mycket svårt att tro att det är så många som ogillar mig som person. 8-)

 

 

PS. Observara alla smileys i texten som betyder att jag inte är alls är arg just nu. :D DS.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

btw så är månadens band seconhands serenade och dashboard confessionals :D Nån som lyssnar på dem`? Om inte, ladde hem ffs ;):D soft som fan

 

Genre? Vad gör dom till månadens band? :D:D:D:D:D:D

 

genre: Bäst :D FÖr smakrov: http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=13078736

 

http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=13152708

 

Njuuuuut :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

btw så är månadens band seconhands serenade och dashboard confessionals :D Nån som lyssnar på dem`? Om inte, ladde hem ffs ;):D soft som fan

 

Genre? Vad gör dom till månadens band? :D:D:D:D:D:D

 

genre: Bäst :D FÖr smakrov: http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=13078736

 

http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=13152708

 

Njuuuuut :D

 

Inte illa!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sorken: Jag svarar imorn när jag är nykter istället. Men saken är den hur du orkar posta meningslösa negativa inlägg hela tiden? Om man tittar på min profil ser man över 3K inlägg, 99% är meningslösa, men knappt nått av dem är med bitter ton allafall!

 

Meningslösa? :? Hmm, det tycker då varken jag eller mina beundrare i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sorken: Jag svarar imorn när jag är nykter istället. Men saken är den hur du orkar posta meningslösa negativa inlägg hela tiden? Om man tittar på min profil ser man över 3K inlägg, 99% är meningslösa, men knappt nått av dem är med bitter ton allafall!

 

Meningslösa? :? Hmm, det tycker då varken jag eller mina beundrare i alla fall.

 

Nehe, vad är meninegn med dina inlägg då? att göra så folk blir sura och irriterade som jag ?:(:?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sorken: Jag svarar imorn när jag är nykter istället. Men saken är den hur du orkar posta meningslösa negativa inlägg hela tiden? Om man tittar på min profil ser man över 3K inlägg, 99% är meningslösa, men knappt nått av dem är med bitter ton allafall!

 

Meningslösa? :? Hmm, det tycker då varken jag eller mina beundrare i alla fall.

 

Nehe, vad är meninegn med dina inlägg då? att göra så folk blir sura och irriterade som jag ?:(:?

 

Att klämma där skon skaver.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Att klämma där skon skaver.

 

Vad får du ut av det? Är du en sån person som gillar när folk mår dåligt? Om du läst aftonbladet senaste dagarna har du säkert läst om dem stackars barnen som blivit mobbade, men du är säkert en sån som skrattar åt sånt :?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Att klämma där skon skaver.

 

Vad får du ut av det? Är du en sån person som gillar när folk mår dåligt? Om du läst aftonbladet senaste dagarna har du säkert läst om dem stackars barnen som blivit mobbade, men du är säkert en sån som skrattar åt sånt :?

 

Haha, dom jag klämmer till har nog inga såna problem direkt. Det hoppas jag verkligen inte i alla fall. :D

 

Och nej, jag tycker inte det är kul med mobbning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trist :evil: Men jag känner verkligen med dig....sorkenKK & Sylwester kan ju dra dit pepparn växer, aldrig sett annat än sura griniga "märka ord" inlägg från dessa två, aldrig nått med meningsfullt innehåll.

 

Så nu är jag redo att se den omogna svars stormen från ovan angivna forumtroll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...