Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 1,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
:shock:

edit:

GL!

Om två veckor kommer du säkert bli sugen på MTTs på andra siter/nätverk än Prima och sen börja lira nått där :D

tyty, na, PRIMA is the shit när det inte laggar :P Sitter o tänker på vad jag ska få för straff om jag inte håller mig :D Kom med förslag!

Postad
Lycka till med lirandet! Kommer såklart följa dagboken stenhårt och försöka hitta någonting att klaga på varje dag :)

thx :D Hoppas det :)

Kom med förslag!

En veckas $1+$0.25 grind på fulltilt. Fullbord, non-turbos! :shock:

bra idé, men fortfarande nått som är lätt att skita i :?

Postad
Tungt att grinda nu, du missar ju Dockfuckern på kanal5 ;D

Det där lät både sjukt och roligt :twisted:

GL!

Behöver ha lite belöningar när jag lirar. Nonstopgrajnd fram till 9 nu, klarar jag det så köper jag kebab :D

Du lär ju köpa kebab endå :D

thx :) hehe, ne ska fan stå emot då :P

Postad

Klarade tiden ut :P Var inte så jobbigt förutom att jag var hungrig som fan. Blir faktiskt inte kebab heller för morsan hade lagat chickenbits och det är

helt ok :)

Blev ca 1000 händer och plussade 60$ efter en riktigt dålig start där jag droppade 2-3 inköp relativt snabbt. Typ sista handen innan jag sluta så hade jag 89 i BB och floppen kommer 885, Fi kan inte släppa JJ och jag dubblade upp och räddade resultatet :D

Ska leta upp några HHs senare och när jag käkat klart så blir det mer grind, kanske lite extremturbosar :twisted:

Postad

vore mkt tacksam om du typ skulle ha lusst o skiva hur mkt rh du lirar per dag hur många bord åt gången osv kan ha missa vet inte.

Lirar stjälv nl 100 på prima ville bara ha nått att jämnföra med. Trots att jag tror att du lira sjukt mkt mer än mig.

Tack

GL=)

Postad
vore mkt tacksam om du typ skulle ha lusst o skiva hur mkt rh du lirar per dag hur många bord åt gången osv kan ha missa vet inte.

Lirar stjälv nl 100 på prima ville bara ha nått att jämnföra med. Trots att jag tror att du lira sjukt mkt mer än mig.

Tack

GL=)

Ska redovisa spelet varje kväll. Då tar jag med antalet bord, vilken nivå, hur många rejked hands om du vill det, hur länge jag lirat och resultatet :D

Vad nickar du?

GL du med :D

Postad
hmm, vad bör man ligga på för AF?

Själv ligger jag på 2,19 på NL300, 26000 spelade händer.

hmm, jag ligger på runt 3.5, och då har jag ändå tightat till mig postflop :?

Postad
hmm, vad bör man ligga på för AF?

Själv ligger jag på 2,19 på NL300, 26000 spelade händer.

hmm, jag ligger på runt 3.5, och då har jag ändå tightat till mig postflop :?

Att tighta till sig kan ge högre aggresionfactor ocskå. Fold och raise ökar AF.

• Skapa nytt...