Gå till innehåll

NLT - Dagens fråga på aftonbladet.se


andpet

Recommended Posts

Det är väl standard att inte hålla med Glimne i analyserna.

 

Preflop: 12 eller 16, det spelar ingen roll, man höjer det man och bordet brukar höja med. Om det är till 12 eller 16, det beror på.

 

På Flopp: Någonstanns mellan 3/4 pott och helpott är det som förväntas av oss, oavsett om vi träffat eller ej. När vi nu träffat bra, varför göra motståndarna "besvikna"?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Straightflushdraget går lämpligen all-in mot herr Glimne, som säkert släpper handen i rädsla för TT eller T9

Haha vad du mobbar honom, vet du om han ser allt det här? :D

 

Jag önskar han gjorde det, så han vaknade till lite, och tänkte ett varv till.

Det ligger något i det, sitter och kollar på ett EPTavsnitt han kommenterar, en kille går allin med 44 får syn av AQ. Brädan är KK97 och Glimne säger att han antingen måste ha A eller Q för att klara sig. SUCK!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså, Glimne, Glimne glimne! Är den karln alls motaglig för kritik? Jag antar att du, Gdaily träffat han irl ett flertal gånger. Har du då talat om för honom att han väldigt ofta, om inte alltid, har fel i hans analyser, kommentarer och artiklar? Jag kan hålla med om att han är vass när det gäller att knåpa ihop krönikor, men vid pokerbordet verkar han inte besitta några som helst kunskaper?

 

Vem har utsett Glimne till proffs?

 

Är han den mest Veka spelaren nånsin?

 

Bara ett par frågor!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...