Gå till innehåll

NLT - Spelar jag denna galet?


Beef__Cake

Recommended Posts

OMG...leka besserwisser på nätet tycks folk aldrig få nog av.....jag tror att DE SOM VILL förstår min frågeställning och vad jag är ute efter här. Endel har velat förstå och svarat klokt så varför kan inte du och de andra göra det?

Varför sitter sånna som dig här?? Enda jag kan komma på är att internet är någon sorts fristad där vissa kan leva ut sina problem genom att ständigt hacka och leva fan mot andra.

Jag tyckte bara det var lite kul att eurythmech hade postat länken som en liten pik och sen gör du en precis likadan formulering igen. Själv upplever jag det inte som att det enda jag gör här är att hacka och leva fan mot andra, men vad vet jag...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OMG...leka besserwisser på nätet tycks folk aldrig få nog av.....jag tror att DE SOM VILL förstår min frågeställning och vad jag är ute efter här. Endel har velat förstå och svarat klokt så varför kan inte du och de andra göra det?

Varför sitter sånna som dig här?? Enda jag kan komma på är att internet är någon sorts fristad där vissa kan leva ut sina problem genom att ständigt hacka och leva fan mot andra.

Jag tyckte bara det var lite kul att eurythmech hade postat länken som en liten pik och sen gör du en precis likadan formulering igen. Själv upplever jag det inte som att det enda jag gör här är att hacka och leva fan mot andra, men vad vet jag...

 

Sådana pikar och ditt inlägg tillför inte något till diskussionen förutom negativa vibbar, förstår du inte det? Att det ska vara så svårt att låta bli det förstår jag bara inte. Begär inte mer än att vissa kan visa lite mognad och respekt. Även om ni tycker någon formulerar sig konstigt och dumt så vet jag att ni förstår frågan som sådan och kan väl då bara svara på den, är det för mkt begärt? Hur många diskussioner som helst som spårat ur då många bara älskar att få klaga och tracka ned. Men det kan man väl göra i den skyddade internet världen, ni vågar väl inte fråga om priset på en vara på ICA IRL skulle jag kunna tänka mig...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ni vågar väl inte fråga om priset på en vara på ICA IRL skulle jag kunna tänka mig...

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Non_sequitur_%28logic%29

 

Haha here we go again...du är bara för mkt...sitter bakom skärmen och häver ur dig samma dumma meningslösa inlägg igen.

Vem försöker du impa på? Gå ut och träffa folk människa....skulle göra dig gott tror jag....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...