Miami Postad 18 Oktober , 2006 Rapport Postad 18 Oktober , 2006 Jag undrar om någon kan tipsa om var jag kan läsa mer om won$atSD? Jag har WenttoSD runt 35-37 och ändå ligger min Won$atSD mellan 48-51%. Dom statsen måste vara ja.... allra sämst? Foldar vinnare kombinerat med utdragningar. Några tips på var jag kan läsa om detta? Citera
danielfroberg Postad 18 Oktober , 2006 Rapport Postad 18 Oktober , 2006 Det verkar sannorligen mkt lågt. Över hur många händer sträcker sig detta, fenomen? Citera
Big Less Postad 18 Oktober , 2006 Rapport Postad 18 Oktober , 2006 Vet inte mycket om stats, men verkar det inte oerhört mycket att ta mer än var tredje hand till showdown? I så fall är det inte konstigt att din Won$atSD är låg. Citera
all_ur_horses Postad 18 Oktober , 2006 Rapport Postad 18 Oktober , 2006 Vet inte mycket om stats, men verkar det inte oerhört mycket att ta mer än var tredje hand till showdown? I så fall är det inte konstigt att din Won$atSD är låg. Det är ganska lågt. (Det är inte varje hand man får utan varje hand man ser floppen med.) Citera
Chillarn7 Postad 18 Oktober , 2006 Rapport Postad 18 Oktober , 2006 Vet inte mycket om stats, men verkar det inte oerhört mycket att ta mer än var tredje hand till showdown? I så fall är det inte konstigt att din Won$atSD är låg. Det är ganska lågt. (Det är inte varje hand man får utan varje hand man ser floppen med.) Kanske ser floppen med för många händer då? Citera
morberg Postad 18 Oktober , 2006 Rapport Postad 18 Oktober , 2006 Jag har WenttoSD runt 35-37 och ändå ligger min Won$atSD mellan 48-51%. Dom statsen måste vara ja.... allra sämst? Foldar vinnare kombinerat med utdragningar. Efter hur många händer? När jag hade spelat 15k händer 5/10 hade jag WtSD på 37 och Won$SD på 50. Totalt resultat under den tiden var 70 BB back. På mina senaste 4k händer har jag 40/53 och har plussat 135 BB. Du är inte omöjligt att du är inne i en period med lite missflyt. Finns en del trådar på 2+2 om statsen, ska gå att hitta via de klistrade trådarna i SH-sektionen (om jag minns rätt). Citera
Miami Postad 19 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 19 Oktober , 2006 23k händer, WentToSD35, Won@SD48,65 Citera
Recommended Posts