Nicropoker Postad 14 Maj , 2007 Rapport Postad 14 Maj , 2007 Grattis! *tog bort min dryga sthlmskommentar* Citera
hajen Postad 14 Maj , 2007 Rapport Postad 14 Maj , 2007 Grattis till den fina placeringen på stars. Citera
esej Postad 14 Maj , 2007 Rapport Postad 14 Maj , 2007 Så hade man då gjort debut med att lira million och jag blev förvånad hur mycket fisk som spelade där, inte ens på finalbordet kände man sig utspelad trots att jag var short och kortdöd. Efter att ha förlorat en stor del av mina marker gav jag upp tankarna om att vinna och siktade på att ta mig så högt upp på prispallen som möjligt och lyckades till slut bli 5:a. Resultat: 40K Tack för härlig måndagsmorgon underhållning, konstigt att man kan känna att man håller på någon man aldrig hört talas om innan. Jo, det kändes lite som att du siktade på att "folda" dig högre upp där på slutet - inget ont i det. Vet inte hur snabbt du gick och la dig för att sova och vet inte om du bryr dig men: När du åkt så var det någon som föreslog en deal, ocrowe sa "no chop" och åkte ~20 händer senare. De andra tre dealade efter stack size och lämnade minimalt på bordet och det tog en bra stund för dem att spela klart. Det var en fold du gjorde som jag funderade på vad du hade men har glömt bort det mesta. Du blev raisead (på flop tror jag, undrar om det inte var nästan iaf en miniraise), och foldade med 4.4 mil (tror jag igen) kvar. Ja ja Bra spelat, och grattis till ett fint resultat. // a railbird Citera
darvartagan Postad 24 Augusti , 2007 Rapport Postad 24 Augusti , 2007 Går fint för dig ser jag Själv har jag så smått börjat lira lite igen efter ett ganska långt uppehåll. Du är ju iofs milsvida högre i nivåer än mig nu.. men har du kvar samma msn fortfarande? skulle vara skoj att ta upp lite diskussioner igen Annars ha det kanon och fortsätt casha stort! Citera
TomtarnasKonung Postad 20 Oktober , 2007 Rapport Postad 20 Oktober , 2007 Har gått lite knackigt för mig med nu, kommer lira lite ikväll och lira de flesta stora turrarna imorgon kväll. MSN:en är densamma, bara att höra av sig Hoppas allt går bra och vilka "stora" turrar pratar vi om? =) Läste första sidan nu, fina klonkningar. Lycka till. Citera
hetental Postad 22 Oktober , 2007 Rapport Postad 22 Oktober , 2007 stackars dig sulla, så jobbigt på kontoret har du inte vet nog va du sysslar med under arbetstid. Citera
hetental Postad 9 November , 2007 Rapport Postad 9 November , 2007 som jag sagt innan en del är synska sulla,med mina begränsade kunskaper kan jag inte se vad du kunde gjort annorlunda. Citera
Recommended Posts