Gå till innehåll

Finns här några tjejer, eller har jag blivit lurad?


GrandTheftGrind

Recommended Posts

Hej,

 

Helt ny medlem här. Mitt 1:a inlägg faktiskt.

 

Vad jag undrar över är om det finns massor av tjejer här på forumet? Jag har spelat poker på Internet i ca. 3 månader efter att enbart lirat lite oseriöst hemma med pojken och hans vänner.

 

Jag är f.n sjukskriven och blev tipsad av killen min att starta en dagbok här, för att bokföra mitt spel. Jag spelar mestadels enbordstuneringar. Spelet sker framförallt på Svenska spel, men jag kommer även att spela på min pojkväns konto på fulltilt.

 

När han öppnade kontot åt mig sa han att det fanns många tjejer här på forumet, och att jag inte gjorde bort mig. Kan nån bevisa det för mig :D

 

 

Tess! :heart:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Majoriteten är ju helt klart killar/pojkar (män saknas dock) och bara ett fåtal tjejer tyvärr :(

 

Låt dig dock inte bli lurad av namnen som finns här på PF (t.ex. Jessica är ingen tjej!)

 

Skulle inte förvåna mig om det finns fler tjejer här än vi vet, då Internet ger ju en sån fin anonymitet!

 

Ett par tjejer, som jag vet, är HeyHoneys (Ett flertal tjejer i ett Pokerlag), Frugan (Myssions Dam) m.fl.

 

Ha en trevlig vistelse! ;)

 

MVH

//KF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för respons! :D

 

Stahl: Man vill ju inte vara ensam tjej i pokerdjungeln. Vet inte varför, eller kan inte förklara med ord. :oops:

 

 

Jessica säger ni, en shemale? :D

 

Jag har inte dratt igång med liret ännu, men jag lovar er att jag ska delge er med det senaste från borden så snart som möjligt. Påbörjade en dagbokstext, men orkade inte fullgöra den då det kom lite saker imellan, typ ta en fika och så :P

 

 

Har hunnit spela 3 tuneringar, men inget att rapportera därifrån :cry:

 

 

Skriver klart dagboks-texten så snart jag kan.

 

 

Tess*

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad fan är det här? En massa jävla Esperitar som kommer med en massa jävla obefogade jävla hån! Och jag svär hur jävla mycket jag vill, för det får mig att framstå som en mogen och sansad individ, och fattar ni inte det så kan ni dra åt helvete hela jävla fitt-bunten!

 

Men on topic (INTERNETJIDDER FTW):

 

1) Jag har aldrig kallat hela HeyHoneys för gothare. Mig veterligen finns det bara en gothare - väldigt läskig, aggressiv och farlig (som person, som pokerspelare är hon bara weaktajt som resten av HeyABC), i laget och det är HeyEmily. Något annat har jag heller icke påstått, kanske på fyllan eller under ett drogrus, men det jag säger på fyllan är ungefär lika relevant som en måsskit på en klipphäll på en skärgårdsö. Det kan bl.a. HeyEmily och Esperit intyga, ifall vittnen krävs.

 

2) Esperit är själv en medlem av en underjordisk och synnerligen konspiratorisk falang inom pokersverige (gotharfalangen). En gravt störd (som alla gothare) individ, mycket farlig. Tar ni det hon säger på allvar så skjuter ni er själva i foten, och inte med en vanlig revolver utan med en fet pumphagelbössa. Gothare är icke att lita på.

 

Jag har alltså framlagt empiriska bevis för att det finns en gotharkonspiration samt att Espirit ej är att lita på. Alltså kan ni ignorera det hon säger och lyssna på mig istället.

 

Det är inte alls så att min plan är att skapa en personkult kring mig själv och ta över världen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp! Detta får det bekräftat att här finns tjejer. Kul! :heart:

 

 

Grattis till roligt jobb Dollface! Varit inne och läst lite av det du skrivit på 24hpokernews, om du nu är tjejen som verkar skriva det mesta där? ;) Bra skrivet!

 

Kluffie skrev: "Majoriteten är ju helt klart killar/pojkar (män saknas dock)"

 

Jodå, en och annan finns det nog ;) Jag känner 1 iallafall! :heart:

 

 

Tess*

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...