zasabi Postad 16 Januari , 2007 Rapport Postad 16 Januari , 2007 Ganska tråkigt första avsnitt men en snygg syn av Matusow. Just det: Jag tror Negreanu avslöjar lite i handlingen i nya Rocky filmen runt minut 30 så dom vill se filmen på bio utan spoiler kan ju knäppa av ljudet då Citera
padrinosftw Postad 16 Januari , 2007 Rapport Postad 16 Januari , 2007 Trist att de inte visade bordet DN nämnde i bloggen först, var ruggigt sugen på att se det. Tyckte Matusow hade visst underhållningsvärde förrut, men nu är han bara a pain in the ass.. Dock lite småkul att han klankar ner så hårt på Gold. zasabi>> Jotack, märkte det.. Trött man blir, helt oväntat var det också. Citera
Steppwolf Postad 16 Januari , 2007 Rapport Postad 16 Januari , 2007 Nu är det jag, hsp s03 e01 o en påse Lantchipps gräddfil närmaste 43 minuterna Finns inget som slår en påse chips 06:07. Det skulle vara en kall sofiero till då. Citera
eurythmech Postad 16 Januari , 2007 Rapport Postad 16 Januari , 2007 Matusow var jävligt störande det här avsnittet (som i sig var en besvikelse), hans syn kändes standard, och var fan är Aba? Citera
route66 Postad 16 Januari , 2007 Rapport Postad 16 Januari , 2007 Var kan man se detta? Och ladda ner? Citera
zasabi Postad 16 Januari , 2007 Rapport Postad 16 Januari , 2007 Var kan man se detta? Och ladda ner? Läs rubriken en gång till... Citera
route66 Postad 16 Januari , 2007 Rapport Postad 16 Januari , 2007 Läs rubriken en gång till... Sorry!!! Missade det. Citera
padrinosftw Postad 16 Januari , 2007 Rapport Postad 16 Januari , 2007 Matusow var jävligt störande det här avsnittet (som i sig var en besvikelse), hans syn kändes standard, och var fan är Aba? Aba var med på det lite bättre bordet som antagligen sänds som andra delen av HSP s3. Antagligen för att det bordet var som sagt bättre och dom vill inte sänka standarden på programmet under pågående säsong. Citera
Existentialisten Postad 16 Januari , 2007 Rapport Postad 16 Januari , 2007 Till att börja med: Starkt gjort Freddola... chips vid 06:00 gör dig till dagens obestridlige kung. Alaies(sic, sic) Fag-Fold med 5-5??? Chen re-raisar pre-flop Alaei synar med 5-5 Flopp 3:s: 4:h: 6:s: Chen halvpottar 15K Alaei foldar(!) Perfekt läge för att semibluff-raisa/skydda sin ledande hand??? Han sätter ju Chen i en riktigt tuff sits med överpar och även om han får action av överpar så har han ju 10 outs sannolikt... Jag förekommer: Visst Existentialisten.. vad vet Alaei.. du är säkert bättre Citera
DrRoland Postad 16 Januari , 2007 Rapport Postad 16 Januari , 2007 Förstår inte varför han inte gick all-in där. Även om han har överpar och synar varje gång så har man bra odds Holdem Hi: 990 enumerated boards containing 4s 3s 6d cards win %win lose %lose tie %tie EV 5s 5d 402 40.61 572 57.78 16 1.62 0.414 Ad Ah 572 57.78 402 40.61 16 1.62 0.586 Citera
Staahla Postad 16 Januari , 2007 Rapport Postad 16 Januari , 2007 Han höjde 15k i en 45k pott Nej, han betade 15 in i en 30 pott som då blev 45. Ja det var ett underligt vik framförallt mtp position. Citera
padrinosftw Postad 16 Januari , 2007 Rapport Postad 16 Januari , 2007 Till att börja med: Starkt gjort Freddola... chips vid 06:00 gör dig till dagens obestridlige kung. Alaies(sic, sic) Fag-Fold med 5-5??? Chen re-raisar pre-flop Alaei synar med 5-5 Flopp 3:s: 4:h: 6:s: Chen halvpottar 15K Alaei foldar(!) Perfekt läge för att semibluff-raisa/skydda sin ledande hand??? Han sätter ju Chen i en riktigt tuff sits med överpar och även om han får action av överpar så har han ju 10 outs sannolikt... Jag förekommer: Visst Existentialisten.. vad vet Alaei.. du är säkert bättre Mm, rätt märkligt spelat.. Men antagligen fick han intrycket att Chen var ruggigt stark. Enda floppen som hade vart bättre för honom hade väl varit ett set, men om han endast spelade för att träffa set hade han inte odds. Ruggigt märkligt som sagt. Citera
freddola Postad 16 Januari , 2007 Rapport Postad 16 Januari , 2007 Till att börja med: Starkt gjort Freddola... chips vid 06:00 gör dig till dagens obestridlige kung. Haha tack. Dock måste jag erkänna jag åt inte upp hela påsen utan har lite kvar Citera
eurythmech Postad 16 Januari , 2007 Rapport Postad 16 Januari , 2007 Aba var med på det lite bättre bordet som antagligen sänds som andra delen av HSP s3. Antagligen för att det bordet var som sagt bättre och dom vill inte sänka standarden på programmet under pågående säsong. Jo jag vet att han satt på det andra bordet, jag hade hoppats dom skulle börja med det bordet...det skulle suga rätt rejält att vänta i 1,5 månad eller så kanske över 2 månader, på att se det bordet... Citera
Existentialisten Postad 16 Januari , 2007 Rapport Postad 16 Januari , 2007 Jo jag vet att han satt på det andra bordet, jag hade hoppats dom skulle börja med det bordet...det skulle suga rätt rejält att vänta i 1,5 månad eller så kanske över 2 månader, på att se det bordet... Veckans line-up En dryg tourneydonkey, en mindre dryg tourneydonkey, en spelmissbrukande ADHD-person, en överskattad tourneystjärna som börjar tappa håret, en halvfeg snackgris, en gammal gubbe och slutligen en tjock kines... lite besviken faktiskt. Citera
gladdrkim Postad 16 Januari , 2007 Rapport Postad 16 Januari , 2007 Vart kan man se avsnittet? Måste man ha CSN för att se det inatt? Eller dom kanske lägger upp det på sin hemsida, asså CSN? Citera
Existentialisten Postad 16 Januari , 2007 Rapport Postad 16 Januari , 2007 Vart kan man se avsnittet?Måste man ha CSN för att se det inatt? Eller dom kanske lägger upp det på sin hemsida, asså CSN? Skulle bli ganska förvånad om CSN hade High Stakes Poker på sin hemsida.. men visst vore det kul. Citera
gladdrkim Postad 16 Januari , 2007 Rapport Postad 16 Januari , 2007 Skulle bli ganska förvånad om CSN hade High Stakes Poker på sin hemsida.. men visst vore det kul. TV4 har väl sina program på sin hemsida, så yänkte att dom också kanske hade det =D Nej men vet du vart man kan glo? Citera
Existentialisten Postad 16 Januari , 2007 Rapport Postad 16 Januari , 2007 TV4 har väl sina program på sin hemsida, så yänkte att dom också kanske hade det =D Citera
PaleRider Postad 16 Januari , 2007 Rapport Postad 16 Januari , 2007 Kanalen heter GSN och inte CSN. http://www.gsn.com/ Citera
Verbal__Kint Postad 16 Januari , 2007 Rapport Postad 16 Januari , 2007 Fy fan vad Gold é äcklig. Hoppas att han loosar sin rättstvist och att DN gular honom i nästa program... Citera
tamtaram Postad 16 Januari , 2007 Rapport Postad 16 Januari , 2007 Sheikan blir bara vedervärdigare och vedervärdigare ju mer man ser honom. Citera
Recommended Posts