maxinhoe Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Brad Booth plussade ju rätt rejält, men jag tippar på att sbrugby vann mest, gediget spel serien igenom av Brian. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Brad Booth plussade ju rätt rejält, men jag tippar på att sbrugby vann mest, gediget spel serien igenom av Brian. Har för mig att aba backade runt 100k eller så Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ludas Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Tror att Benyamine plussade en del tack vare 230k potten mot esfandieri. Antonio torskade nog en del men mest förlorade nog Sam Farha som spelade uruselt rakt igenom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Tror att Benyamine plussade en del tack vare 230k potten mot esfandieri. Antonio torskade nog en del men mest förlorade nog Sam Farha som spelade uruselt rakt igenom. Antonio sa väl att han var 70-80k upp innan den handen? Efter det plockade han ju D'Agostino på en hyfsad slant... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mgps Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 tyvärr gav väl inte serien townsend rättvisa. går ju inte direkt att säga att det man såg imponerade så värst. höjde lite SCs och missade... antoni esfandiari är väl den som imponerat mest. har gjort många snygga moves. det sista mot Benyamine hade han ju rätt på floppen, gick lite snett sen bara Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Franco_Baresi Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Lätt att klanka ner på någons hårfäste när du själv har en riktig kalufs, Franco! Klankar inte ner på hårfästet... klankar bara ner på att han inte har vett att korta ner sin frisyr... det hade Baresi insta-gjort. Ja, dessutom hör man nästan hur han får ribba när han pratar med PA... Han pratar så där osammanhängande som en del gör med snygga tjejer (läs jag...). Försöker få ur sig så mycket som möjligt på så kort tid som möjligt innan PA/"den snygga tjejen" ägnar sin uppmärksamhet åt ngn annan... "Are you working out...? bla bla bla..." Tro mig.. det är bara Eury och Hjort som håller sig kalla i granna flickors närhet, vi andra darrar på manschetten betänkligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Tro mig.. det är bara Eury och Hjort som håller sig kalla i granna flickors närhet, vi andra darrar på manschetten betänkligt... Det kan ju bero på att vi är så fula att vi vet att det är kört på förhand, och därigenom slipper alla falska förhoppningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hap Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 tyvärr gav väl inte serien townsend rättvisa. går ju inte direkt att säga att det man såg imponerade så värst. höjde lite SCs och missade... antoni esfandiari är väl den som imponerat mest. har gjort många snygga moves. det sista mot Benyamine hade han ju rätt på floppen, gick lite snett sen bara Håller inte alls med. Även om han inte gjorde så många moves, så gjorde han många väldigt bra laydowns. Han fick ju aldrig en riktigt bra hand heller. Tycker jag definitivt han imponerade hursomhelst. Esfandiari är ju grym och har alltid varit det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macroman Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Tro mig.. det är bara Eury och Hjort som håller sig kalla i granna flickors närhet, vi andra darrar på manschetten betänkligt... Ja, det verkar rinna isvatten i dessa herrars blodådror när de flesta andra darrar som asplöv och missar öppet mål. Gällande DNs klena hårväxt så rakade han väl av sig håret för att transplantera friska hårsäckar från nacken till glesbygden uppe på huvudet om jag inte missminner mig. Man kan ju faktiskt säga att han därmed har åtgärdat problemet... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OzzzaJa Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Rakade han inte av det för att han var i en svacka och hoppades på att turen skulle vända? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macroman Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Rakade han inte av det för att han var i en svacka och hoppades på att turen skulle vända? Det är den "officiella versionen"... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Franco_Baresi Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Det kan ju bero på att vi är så fula att vi vet att det är kört på förhand, och därigenom slipper alla falska förhoppningar. Är det några som får ligga på det här forumet så är det ju ni... tacka vet jag Baresi, Jello, Devalanteriel och G-daily... inte fått röra vid en kvinnas bröst på 3.5 år... Gällande DNs klena hårväxt så rakade han väl av sig håret för att transplantera friska hårsäckar från nacken till glesbygden uppe på huvudet om jag inte missminner mig. Man kan ju faktiskt säga att han därmed har åtgärdat problemet... Låt oss hoppas att han i framtiden har den goda smaken att låta bli "billigt-fnask-från-Lettland"-looken... liksom.. vilken karl slingar håret, klipper upp det i nacken och sparar lång lugg... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rambo Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 mycket kul att se hur DN reagerar på de "nyas" närvaro.. tydligt att hans relation till Ivy o Antonius är heeeelt annorlunda än till t ex farha, harman osv.. Såg ut o va lika osäker som jag kände mig när min storebrorsa hade sina polare hemma när jag var typ 12 år gammal.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
morberg Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 lol 2sen när de ska va häftiga o betta 5k på vem som får lilla blind ... "I bet 50k I get it" silence.... convo over.... Det var inte helt tyst, han följde faktiskt upp med ett uppriktigt förvånat "What? It's even money." Som om det faktum att det är EV-neutralt gör att storleken på insatsen inte har någon betydelse. Om det nu inte var uppenbart... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Klankar inte ner på hårfästet... klankar bara ner på att han inte har vett att korta ner sin frisyr... det hade Baresi insta-gjort. Han har visst vett Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ost Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Öh, Photoshop? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Öh, Photoshop? Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ost Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Så trevligt då med en missvisande bildtext? Inspired by Bill Rini's post inquiring as to what he would look like. Photoshopped, 30 minutes. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carl_nica Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Bilden är väl photoshoppad för att visa hur han skulle se ut. Men han har ju rakat sig. Han tycker väl det ser pinsamt ut, för han har ju keps hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carl_nica Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Det var inte helt tyst, han följde faktiskt upp med ett uppriktigt förvånat "What? It's even money." Som om det faktum att det är EV-neutralt gör att storleken på insatsen inte har någon betydelse. Om det nu inte var uppenbart... 50k är väl i och för sig inte så enorma pengar för dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Bilden är väl photoshoppad för att visa hur han skulle se ut. Men han har ju rakat sig. Han tycker väl det ser pinsamt ut, för han har ju keps hela tiden. Det var då själva... Stensäkra bevis!! 10/18/2006 - Time for a Haircut Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carl_nica Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Det var då själva... Stensäkra bevis!! 10/18/2006 - Time for a Haircut Läste du vad jag skrev? "Men han har ju rakat sig" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Läste du vad jag skrev? "Men han har ju rakat sig" Möjligt att jag slutade vid "...hur han skulle se ut." Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macroman Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Är det några som får ligga på det här forumet så är det ju ni... tacka vet jag Baresi, Jello, Devalanteriel och G-daily... inte fått röra vid en kvinnas bröst på 3.5 år... Men ni har "vidrört" era egna kroppar desto mer antar jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kvarko Postad 12 April , 2007 Rapport Share Postad 12 April , 2007 Tror ni att AJ skrattar på riktigt åt Gabes skämt eller fakeskrattar han? Funderar också över om Gabe är en människa, tycker han verkar va nått sorts grod-djur. Ful är han iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts