Gå till innehåll

TV: High Stakes Poker Säs. 3 *** inget piratsnack ***


Emcity

Recommended Posts

  • Svars 875
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

tyvärr gav väl inte serien townsend rättvisa.

 

går ju inte direkt att säga att det man såg imponerade så värst.

 

höjde lite SCs och missade...

 

 

antoni esfandiari är väl den som imponerat mest. har gjort många snygga moves. det sista mot Benyamine hade han ju rätt på floppen, gick lite snett sen bara :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lätt att klanka ner på någons hårfäste när du själv har en riktig kalufs, Franco!

:roll:

 

Klankar inte ner på hårfästet... klankar bara ner på att han inte har vett att korta ner sin frisyr... det hade Baresi insta-gjort.

 

Ja, dessutom hör man nästan hur han får ribba när han pratar med PA...

 

Han pratar så där osammanhängande som en del gör med snygga tjejer (läs jag...). Försöker få ur sig så mycket som möjligt på så kort tid som möjligt innan PA/"den snygga tjejen" ägnar sin uppmärksamhet åt ngn annan...

 

"Are you working out...? bla bla bla..."

 

Tro mig.. det är bara Eury och Hjort som håller sig kalla i granna flickors närhet, vi andra darrar på manschetten betänkligt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tyvärr gav väl inte serien townsend rättvisa.

 

går ju inte direkt att säga att det man såg imponerade så värst.

 

höjde lite SCs och missade...

 

 

antoni esfandiari är väl den som imponerat mest. har gjort många snygga moves. det sista mot Benyamine hade han ju rätt på floppen, gick lite snett sen bara :)

 

Håller inte alls med. Även om han inte gjorde så många moves, så gjorde han många väldigt bra laydowns. Han fick ju aldrig en riktigt bra hand heller. Tycker jag definitivt han imponerade hursomhelst.

 

Esfandiari är ju grym och har alltid varit det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tro mig.. det är bara Eury och Hjort som håller sig kalla i granna flickors närhet, vi andra darrar på manschetten betänkligt...

 

Ja, det verkar rinna isvatten i dessa herrars blodådror när de flesta andra darrar som asplöv och missar öppet mål.

 

Gällande DNs klena hårväxt så rakade han väl av sig håret för att transplantera friska hårsäckar från nacken till glesbygden uppe på huvudet om jag inte missminner mig. Man kan ju faktiskt säga att han därmed har åtgärdat problemet...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det kan ju bero på att vi är så fula att vi vet att det är kört på förhand, och därigenom slipper alla falska förhoppningar.

 

Är det några som får ligga på det här forumet så är det ju ni... tacka vet jag Baresi, Jello, Devalanteriel och G-daily... inte fått röra vid en kvinnas bröst på 3.5 år... :(

 

Gällande DNs klena hårväxt så rakade han väl av sig håret för att transplantera friska hårsäckar från nacken till glesbygden uppe på huvudet om jag inte missminner mig. Man kan ju faktiskt säga att han därmed har åtgärdat problemet...

 

Låt oss hoppas att han i framtiden har den goda smaken att låta bli "billigt-fnask-från-Lettland"-looken... liksom.. vilken karl slingar håret, klipper upp det i nacken och sparar lång lugg...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mycket kul att se hur DN reagerar på de "nyas" närvaro.. tydligt att hans relation till Ivy o Antonius är heeeelt annorlunda än till t ex farha, harman osv.. Såg ut o va lika osäker som jag kände mig när min storebrorsa hade sina polare hemma när jag var typ 12 år gammal..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lol 2

sen när de ska va häftiga o betta 5k på vem som får lilla blind ...

"I bet 50k I get it"

silence.... convo over....:-D

Det var inte helt tyst, han följde faktiskt upp med ett uppriktigt förvånat "What? It's even money."

 

Som om det faktum att det är EV-neutralt gör att storleken på insatsen inte har någon betydelse. Om det nu inte var uppenbart...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var inte helt tyst, han följde faktiskt upp med ett uppriktigt förvånat "What? It's even money."

 

Som om det faktum att det är EV-neutralt gör att storleken på insatsen inte har någon betydelse. Om det nu inte var uppenbart...

 

50k är väl i och för sig inte så enorma pengar för dem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...