Gå till innehåll

Utvecklingen efter partys USA-block


Gyre

Recommended Posts

Stars kör också tyvärr med skyhög rake.

Omöjligt att förstå varför de 2 dyraste sajterna ska vara de 2 mest populära.

 

Vanliga hobbyspelare tänker inte på raken utan spelar bara på.

 

Frågan är ju varför???

För folk som går in i en affär och handlar brukar det ha en viss betydelse om samma produkt som man ska köpa kostar 50kr eller 500kr. (Så mycket kan det faktiskt skilja på en 50NL session mellan 2 olika sajter.)

 

När man spenderar pengarna på poker är det tydligen skitsamma vad saker och ting kostar.

 

Om skillnaden består i främst bonusar är svaret givet: Jag orkar inte hålla på med en massa värdekuponger när jag går och handlar. På samma sätt är jag urless på alla bonuserbjudanden. Svenska spel är ju överlägset bäst i detta hänseende, men där spelar jag inte av andra anledningar. Låg rake utan en massa bök och inte en massa 20x rakeade VIP-händer med bonuspoints hit och dit!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stars kör också tyvärr med skyhög rake.

Omöjligt att förstå varför de 2 dyraste sajterna ska vara de 2 mest populära.

 

Vanliga hobbyspelare tänker inte på raken utan spelar bara på.

 

Frågan är ju varför???

För folk som går in i en affär och handlar brukar det ha en viss betydelse om samma produkt som man ska köpa kostar 50kr eller 500kr. (Så mycket kan det faktiskt skilja på en 50NL session mellan 2 olika sajter.)

 

När man spenderar pengarna på poker är det tydligen skitsamma vad saker och ting kostar.

 

Det finns en helt naturlig förklaring, men det får man inte skriva om i den här tråden ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur länge tror ni att de siter som fortfarande tillåter amerikaner fortsätter med detta. Det måste ju finnas någon anledning till att Party har stoppat det hela

 

De sajter som är noterade på usa-börsen har väl alla (eller?) sparkat ut jänkarna, för att de inte medvetet få bryta mot lagen eller göra så att andra kan bryta mot lagen (typ).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är mest intresserad av när Gtd turneringarna kommer igång igen? Dom drog mycket folk. Det är också pinsamt att dom tagit bort info om hur många som är inne och spelar! När kommer dom nya erbjudandena mm. Jag nöjer mig inte med en reloadbonus på några dollar! Vad ska konkurrera med Monster?(snyggt att betala tillbaka till kunderna dock). Sedan kör dom 200.000 Gtd på Söndagar istället för Miljonen! Hur konkurrera med Miljonen på Pokerstars med samma inköp= $215. Det är visserligen en bra tid för Europa! lägre inköp eller restarta Miljonen men på bra tid för Europa! Gärna Turbo med snabba blindsperioder. Då behöver vinnaren inte sitta 10 timmar( Skitsamma kanske)Lol!!

 

Jag får nog säga att nu får Party kämpa. Klienten skulle även behöva fräschas upp. Fulare utseende får man leta efter. Kolla Pokerstars, där man kan byta till flertalet olika utseenden.

 

Jobba på Party det behövs något nyskapande nu!

 

Champ

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad ska konkurrera med Monster?(snyggt att betala tillbaka till kunderna dock).

Snyggt? Med de återbetalningsnivåerna som Party har så la de beslag på flera miljoner dollar i rake som fanns i monsterpotten. Himla fult gjort!

 

Sedan kör dom 200.000 Gtd på Söndagar istället för Miljonen! Hur konkurrera med Miljonen på Pokerstars med samma inköp= $215. Det är visserligen en bra tid för Europa! lägre inköp eller restarta Miljonen men på bra tid för Europa! Gärna Turbo med snabba blindsperioder. Då behöver vinnaren inte sitta 10 timmar( Skitsamma kanske)Lol!!

Bra idé! Gör om en utav de största turneringarna online till det största pokerlottot online istället! En sån här stor och dyr turneringen ska ha långa perioder för att göra skicklighetsmomentet så stort som möjligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...