Gå till innehåll

Hur mycket vinner ni på NL20 SH


laban333

Recommended Posts

Hur mycket plussar ni som spelar NL20 SH per månad? Jag har haft en good streak på en ny klient jag tänkte testa. Har spelat ca 3 timmar per dag två bord och gått från 30 insatta euro till 580 euro för tillfället på två veckor. Ni som spelar på samma nivå, vad är er genomsnittliga vinst varje månad?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur mycket plussar ni som spelar NL20 SH per månad? Jag har haft en good streak på en ny klient jag tänkte testa. Har spelat ca 3 timmar per dag två bord och gått från 30 insatta euro till 580 euro för tillfället på två veckor. Ni som spelar på samma nivå, vad är er genomsnittliga vinst varje månad?

 

Jag har spelat i ganska precis ett år nu och snittat $1 200 per månad, cirka $1 000 på spelet och $200 på bonusar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ratholing= Så fort du har lite vinst vid bordet, så lämnar man och går in igen med startstack, alltså "säkra" upp vinsten på kontot :?

 

Detta funkar så vitt jag vet enbart på Party, då man på andra klienter måste sätta sig med samma belopp som man senast lämnade bordet med (inom 1 timma eller så)

 

Funkar även på Pacific poker t.ex.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...