Santa_Bege Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Skärpning Bikern. Klart du ska vara med! snyft....jag som spelade så bra oxå...hon(han) som vann var imponerad....men är grymt trött..tror jag spenderat ca 380$ nu på sattar...psykist nedruten.....och kan inte slaska på B2B heller...e ju offline Har du betalt 380 dollar på sattar till en turnering som kostar 320 dollar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Probluffer Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 äre värt att spela 10 dollar sateliten till sm? Hur mkt marker börjar man med? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 äre värt att spela 10 dollar sateliten till sm? Hur mkt marker börjar man med? Det finns inga värden i sattar. Låt säga att du klonkar i den ja då har du förbrukat en jävla massa klonk som kunde lagts på SM istället! PLAY SMART Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bikern Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Skärpning Bikern. Klart du ska vara med! snyft....jag som spelade så bra oxå...hon(han) som vann var imponerad....men är grymt trött..tror jag spenderat ca 380$ nu på sattar...psykist nedruten.....och kan inte slaska på B2B heller...e ju offline Har du betalt 380 dollar på sattar till en turnering som kostar 320 dollar? Ja, och skulle det vara något konstigt med det?!? Du verkar lite hmm...jag säger inget. Jag menar är du synsk?? vet du i förväg om du skall fixa en satellit? Okey, du körde 3st satelliter tot 99$ skall du då köpa in dig = tot 320+99=419$ man tänker okey kör 2st till då blir det billigare tot. 160$ satsat på sattar...hmm köpa in sig? = tot 480$ nej nej låter dyrt spela en 30+3 till så är man klar...många badbeats senare så är man här: 289$ i sattar....köpa in sig för totalt 609$...eller köra en 30+3 till..klart man gjorde OCH sjukt så grymt nära man var....kan ju säga att jag aldrig har problem med att ta mig in via sattar, men detta har varit sinnesjukt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bikern Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 äre värt att spela 10 dollar sateliten till sm? Hur mkt marker börjar man med? Det finns inga värden i sattar. Låt säga att du klonkar i den ja då har du förbrukat en jävla massa klonk som kunde lagts på SM istället! PLAY SMART Isåfall borde jag köpa in mig GENAST!!! för jag har så grymt mycket ANTI-klonk på kontot. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Santa_Bege Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Skärpning Bikern. Klart du ska vara med! snyft....jag som spelade så bra oxå...hon(han) som vann var imponerad....men är grymt trött..tror jag spenderat ca 380$ nu på sattar...psykist nedruten.....och kan inte slaska på B2B heller...e ju offline Har du betalt 380 dollar på sattar till en turnering som kostar 320 dollar? Ja, och skulle det vara något konstigt med det?!? Du verkar lite hmm...jag säger inget. Jag menar är du synsk?? vet du i förväg om du skall fixa en satellit? Okey, du körde 3st satelliter tot 99$ skall du då köpa in dig = tot 320+99=419$ man tänker okey kör 2st till då blir det billigare tot. 160$ satsat på sattar...hmm köpa in sig? = tot 480$ nej nej låter dyrt spela en 30+3 till så är man klar...många badbeats senare så är man här: 289$ i sattar....köpa in sig för totalt 609$...eller köra en 30+3 till..klart man gjorde OCH sjukt så grymt nära man var....kan ju säga att jag aldrig har problem med att ta mig in via sattar, men detta har varit sinnesjukt. Ingen synskhet alls. Jag väger hur mycket jag är villig att lägga i satteliter innan jag: a) Spelar inte alls b) köper in mig för fullt buyin Oftast tycker jag att ca 1/3 är lagom att lägga på satteliter, inte mer. Sådan är jag. Så ditt exempel med $99 ligger i häradet där jag hade slutat spela sattar och antingen lagt ner kvalandet eller köpt in mig direkt. Jag ber om ursäkt om du kände dig påhoppad, var inte min mening. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungXerxes Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Tjoho! Jag lyckades klonka en satellit igår och spelar ikväll! Hur dessutom en fin MTT-form just nu, så det kan ju gå riktigt bra. Dock är detta den överlägset största turren jag spelat, så jag blir väl hackkycklingen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bikern Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 ... Ingen synskhet alls. Jag väger hur mycket jag är villig att lägga i satteliter innan jag: a) Spelar inte alls b) köper in mig för fullt buyin Oftast tycker jag att ca 1/3 är lagom att lägga på satteliter, inte mer. Sådan är jag. Så ditt exempel med $99 ligger i häradet där jag hade slutat spela sattar och antingen lagt ner kvalandet eller köpt in mig direkt. Jag ber om ursäkt om du kände dig påhoppad, var inte min mening. Nejdå ingen fara..o du har helt rätt, med satte-management. Men var några andra faktorer oxå som gjorde att jag valde att köra några extra sattar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hampulito Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Jag ska spela. Delar ett inköp med kurtkatt. nickar, affekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gregcadillac Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Ser att man på nordic bet kan spela på vem som vinner SM. På 1000* pengarna hittar jag Dan Glimne. Efter som det är ett så stort övervärde på honom så undrar jag vad han har för pokeralias på prima Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
elemes Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Tjoho! Jag lyckades klonka en satellit igår och spelar ikväll! Hur dessutom en fin MTT-form just nu, så det kan ju gå riktigt bra. Dock är detta den överlägset största turren jag spelat, så jag blir väl hackkycklingen Mmm, jag har aldrig spelat nånting ens i närheten av det här heller. Tror en 100+10 SEK på Svenska Spel är det tyngsta jag har gett mig på tidigare. Så det är i princip samma läge för mig... med enda skillnaden att jag har en ganska kass MTT-form just nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
elvis77 Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Ser att man på nordic bet kan spela på vem som vinner SM. På 1000* pengarna hittar jag Dan Glimne. Efter som det är ett så stort övervärde på honom så undrar jag vad han har för pokeralias på prima Jasså tror du bara att 500-600st anmäler sig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bikern Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 JAG SKA SPELA!!!!!!!!! Klonka in i sista jävla Satelliten!!!! Ohh så skönt. Var galet nära nära att misslyckas! Faan måsta skynda power nappa lite...varit vaken 20h nu....-EV till SM Nick: 7k_staked Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skadast Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 JAG SKA SPELA!!!!!!!!! Klonka in i sista jävla Satelliten!!!! Ohh så skönt. Var galet nära nära att misslyckas! Faan måsta skynda power nappa lite...varit vaken 20h nu....-EV till SM Nick: 7k_staked Grattis! Man kunde nästan ta på din frustration Verkar bli ett sjukt övervärde, men kan man byta bort sitt arbetspass så här sent? Nej, givetvis inte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mmiioo Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 JAG SKA SPELA!!!!!!!!! Klonka in i sista jävla Satelliten!!!! Ohh så skönt. Var galet nära nära att misslyckas! Faan måsta skynda power nappa lite...varit vaken 20h nu....-EV till SM Nick: 7k_staked Dig har jag lirat mot! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bergmark Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 JAG SKA SPELA!!!!!!!!! Klonka in i sista jävla Satelliten!!!! Ohh så skönt. Var galet nära nära att misslyckas! Faan måsta skynda power nappa lite...varit vaken 20h nu....-EV till SM Nick: 7k_staked Grattis det måste ha varit en skön feeling att tillslut klonka. Jag bommade i en sat med 1 rebuy och ad-on, köpte in mig direkt. 5% av rullen är det värt Lycka till alla! Nickar Bergmark Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berrabb Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Lyckades oxå klonka en $30+3 satt precis. Så nu blir det uppladdning räknar med en långnatt. Känner att jag har riggen i ryggen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mackan69 Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Grattis Bikern! Hur mycket har de kostat dig? Du får köpa ett flak Redbull så du håller dig vaken. Lyckades själv igår att fixa en plats i en 33$ sat. Var klar vid 2 tiden väckar klockan ringde 06.00. Så jag sitter och halv sover på kontoret. Får nog bli ett flak för mig med. Lycka till all SM spelare. Mackan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hline Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Klonkade precis jag med =) ÄNTLIGEN säger jag bara, bland dom sista j-vla s&g-satelliterna. Mumma var ordet. Grattis alla andra som lyckats kvala in och jag hoppas att det blir en trevlig turnering. Se upp för maquinaria vid finalbordet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Silentfridge Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 lyckades klonka en $33 igårkväll, första försöket Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
draft Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Jag har köpt in mig för jag suger på MTT's. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Backemann Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 lyckades klonka en $33 igårkväll, första försöket Samma här, första försöket. Lagom dyrt tycker jag.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MasterFlash Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Jag har köpt in mig för jag suger på MTT's. Draft här me.. hur går de me 10$ transfer till mitt konto? /Jimmy Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Peder Månsson Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Självklart lirar jag, nickar "Swedestar" Fantastiskt kul att se allas engagemang gällande SM här på trådarna! Stort tack Ola som gjort detta SM möjligt! GL alla Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Torgny Heurlen Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Äsch, får väl släppa mitt nick också då: Babbelian Välkomna och snacka strunt om ni hamnar på mitt bord Peder... är det extra enkelt för dig? Du som har spelat WEEJÄJSOOPÄIJ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts