butcha Postad 9 December , 2006 Rapport Share Postad 9 December , 2006 Här har du blind-struktur Crazy: http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=37715 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kometen Postad 10 December , 2006 Rapport Share Postad 10 December , 2006 haha.. Näe inte den Kometen, jag är vassare dock Vet inte vem dem Kometen är? Tror det var en Komet som gick ner rätt fort då jag aldrig sett någon med det nicket, lirar på FTP, Stars, och Micro! butcha, dyk upp på irc ffs! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pires Postad 11 December , 2006 Rapport Share Postad 11 December , 2006 Jag hade tänkt att lira den men verkar inte bli så. Problemet med ett alias på Prima eller hur det nu var verkar inte hinna lösa sig:S Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steppwolf Postad 11 December , 2006 Rapport Share Postad 11 December , 2006 Vann $700 i i en turre igår. Så det lbir nog att köpa in sig. Nickar steppwolf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
D.H. Postad 11 December , 2006 Rapport Share Postad 11 December , 2006 Jag hade tänkt att lira den men verkar inte bli så. Problemet med ett alias på Prima eller hur det nu var verkar inte hinna lösa sig:S Hade tänkt skapa mig ett konto på NordicBet ikväll eller så för att kunna vara med i Online-SM. Kan någon förklara lite snabbt vad de här kontoproblemen innebär? Jag har konto på andra Primasajter som jag använder på den här datorn. Kommer jag då inte att kunna skapa ett NordicBet-konto på den här datorn utan att börja krångla med supporten? Funkar det om jag skapar kontot från en annan dator men sedan använder denna för att spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steppwolf Postad 11 December , 2006 Rapport Share Postad 11 December , 2006 Om du har kvar kontoinformationen från första primakontot du skapade. Jag hade lite strul för det första jag skapade var på expekt som sedan lämnade prima. Men jag mailade bara nordicbet och de fixade allting med prima. Gick fort. Men de kanske har mer att göra just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 11 December , 2006 Rapport Share Postad 11 December , 2006 såja, nu var reggad för turren. var tvungen att 1. bolla mellan supporter 2. maila in pass/hyresavi 3. få mitt konto låst 2 olika gånger 4. få mitt lösenord bytt 2ggr 5. betala $5 till neteller i avgifter aja, done nu iaf. hoppas allt funkar. heltok nickar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Animaniac Postad 11 December , 2006 Rapport Share Postad 11 December , 2006 såja, nu var reggad för turren. var tvungen att 1. bolla mellan supporter 2. maila in pass/hyresavi 3. få mitt konto låst 2 olika gånger 4. få mitt lösenord bytt 2ggr 5. betala $5 till neteller i avgifter aja, done nu iaf. hoppas allt funkar. heltok nickar jag. Se till att inte bubbla nu när du har fått kämpa så hårt för att vara med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psykologen Postad 11 December , 2006 Rapport Share Postad 11 December , 2006 Har redan ställt om dygnsrytmen så jag vaknade precis. Jag är förberedd på att spela långt in på fredagen innan längre paus kommer. Förhoppningsvis bllir det en rolig turre med mycket prestige. Tränade lite på Deepstack 100 $ på Stars i helgen och spelade typ 8 timmar innan finalbordet kom. Borde väl ta cirkus 15 timmar eller nåt innan massan är bortgallrad. Strukturen är grymt jobbig men skall det vara skill så skall det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kometen Postad 11 December , 2006 Rapport Share Postad 11 December , 2006 Jag verkar inte ha möjlighet att spela Poker SM, vilket är jäkligt deprimerande! Hur stor stack tror ni man har om man är sittingout i 1-2 timmar? Något värde i att spela då? Är ju trots allt en hel del övervärde, får man in någon dubbling eller två precis då man kommer.. Någon som kan räkna ut ungefär den förväntande stacken? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sympathetic Postad 11 December , 2006 Rapport Share Postad 11 December , 2006 Klart du kan hoppa in efter 2 timmar. SM missar man bara inte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kometen Postad 11 December , 2006 Rapport Share Postad 11 December , 2006 Frågan är om man har någon sportlig chans Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psykologen Postad 11 December , 2006 Rapport Share Postad 11 December , 2006 Jag verkar inte ha möjlighet att spela Poker SM, vilket är jäkligt deprimerande! Hur stor stack tror ni man har om man är sittingout i 1-2 timmar? Något värde i att spela då? Är ju trots allt en hel del övervärde, får man in någon dubbling eller två precis då man kommer.. Någon som kan räkna ut ungefär den förväntande stacken? Det handlar om några hundra markers förlust. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kometen Postad 11 December , 2006 Rapport Share Postad 11 December , 2006 Hur många 100 pratar vi om? 1 tim 1 tim 30min 2 tim Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Weedobooty Postad 11 December , 2006 Rapport Share Postad 11 December , 2006 Jag spelar och åker ut på bubblan som 80/20-favorit mot nån klonkare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Batch Postad 11 December , 2006 Rapport Share Postad 11 December , 2006 Jag verkar inte ha möjlighet att spela Poker SM, vilket är jäkligt deprimerande! Hur stor stack tror ni man har om man är sittingout i 1-2 timmar? Något värde i att spela då? Är ju trots allt en hel del övervärde, får man in någon dubbling eller två precis då man kommer.. Någon som kan räkna ut ungefär den förväntande stacken? Det handlar om några hundra markers förlust. Om vi antar att man spelar 60 händer/h och att borden hela tiden är fullsatta så kommer man att åka på bb+sb 2ggr/nivå. Detta innebär att du har ca 90% kvar efter första timmen och mellan 55-60% av startstacken kvar efter 2h. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
shombol Postad 11 December , 2006 Rapport Share Postad 11 December , 2006 Hur många 100 pratar vi om? 1 tim 1 tim 30min 2 tim 100? 1000 måste det ju vara.. efter en timme ligger blinds på 100-200 efter två timmar ligger blinds på 250-500 knappen lär ju gå runt ett antal gånger innan du är tillbax! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrNiap Postad 11 December , 2006 Rapport Share Postad 11 December , 2006 Köpte in mig precis. Skall bli riktigt skönt att bli 5 miljoner kr rikare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Animaniac Postad 11 December , 2006 Rapport Share Postad 11 December , 2006 Köpte in mig precis. Skall bli riktigt skönt att bli 5 miljoner kr rikare. Oj, det måste ha blivit nåt missförstånd här... Allt är redan riggat och klart för min vinst. Det kanske är andraplatsen du syftar på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrNiap Postad 11 December , 2006 Rapport Share Postad 11 December , 2006 Köpte in mig precis. Skall bli riktigt skönt att bli 5 miljoner kr rikare. Oj, det måste ha blivit nåt missförstånd här... Allt är redan riggat och klart för min vinst. Det kanske är andraplatsen du syftar på? Riggen är riggad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psykologen Postad 11 December , 2006 Rapport Share Postad 11 December , 2006 Jag verkar inte ha möjlighet att spela Poker SM, vilket är jäkligt deprimerande! Hur stor stack tror ni man har om man är sittingout i 1-2 timmar? Något värde i att spela då? Är ju trots allt en hel del övervärde, får man in någon dubbling eller två precis då man kommer.. Någon som kan räkna ut ungefär den förväntande stacken? Det handlar om några hundra markers förlust. Om vi antar att man spelar 60 händer/h och att borden hela tiden är fullsatta så kommer man att åka på bb+sb 2ggr/nivå. Detta innebär att du har ca 90% kvar efter första timmen och mellan 55-60% av startstacken kvar efter 2h. Trodde strukturen var annorlunda. 60h/h låter saftigt dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
yoyo Postad 11 December , 2006 Rapport Share Postad 11 December , 2006 kan någon tala om hur många priser det borde bli ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bein Postad 11 December , 2006 Rapport Share Postad 11 December , 2006 kan någon tala om hur många priser det borde bli ? ungefär exakt 10procent? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubbla Postad 11 December , 2006 Rapport Share Postad 11 December , 2006 kan någon tala om hur många priser det borde bli ? 413 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Torgny Heurlen Postad 12 December , 2006 Rapport Share Postad 12 December , 2006 Jag spelar också SM. Det var väl vad tråden handlande om från början va? Det är väl 9 platser på finalbordet så det är lagom för styrelsen i förbundet att ta dem då? Jäklar vilket riggsnack det skulle bli då! *hahaha* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts