morberg Postad 14 Oktober , 2006 Rapport Postad 14 Oktober , 2006 Hejdå Party och tack för den här tiden. Hade problem med en NETeller-insättning för bonus. Skickade mail och bad om snabbt svar. Väntade 45 minuter. Inte ett pip. Jag cashar ut för gott och lämnar. Till forumets PP-representant (som åtminstone tidigare verkat lyssna - även om det inte kom några svar på min tråd om moneybookers-problem): om du eller någon annan på Party fortfarande bryr er är anledningen till att jag lämnar inte att jänkarna försvunnit utan den usla service som ges. Jag är väl ingen superkund direkt, men betalar ändå runt $2k i rake per månad. Citera
morberg Postad 14 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 14 Oktober , 2006 Tror ni inte de har en gräns på max uttag om $3k per dag också? Gah! Citera
Nidson Postad 14 Oktober , 2006 Rapport Postad 14 Oktober , 2006 Tror ni inte de har en gräns på max uttag om $3k per dag också? Gah! Du kan få den höjd till 10k om du mailar in en bild på ditt körkort. Citera
baller Postad 14 Oktober , 2006 Rapport Postad 14 Oktober , 2006 Väntade 45 minuter. [ironi]Wow, det var ju tålmodigt av dig [/ironi] Citera
Gila01 Postad 14 Oktober , 2006 Rapport Postad 14 Oktober , 2006 Väntade 45 minuter. [ironi]Wow, det var ju tålmodigt av dig [/ironi] Håller med, tror Partys anställda har bråda dagar att svara på alla sorters trevliga e-mail just nu... Citera
morberg Postad 15 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 15 Oktober , 2006 [ironi]Wow, det var ju tålmodigt av dig [/ironi] Tja, under samma period fick jag svar på två olika frågor från Stars. Skrivna av en människa som hade läst mina frågor, förstått dem och svarade på det jag frågade. Nu har jag fått mina (väntade) automatsvar från Party som ber om mer information som fanns i mailet jag skickade från början. Tjena. Hos de flesta andra företag är en kund som bidrar med $2k i månaden värd en liten ansträngning att behålla. Man kunde tro att Party skulle försöka lite extra nu när de inte har kvar jänkarna, men mitt intryck är att det är (om möjligt) värre än tidigare på supportsidan. En $100 oktoberbonus är inte vad som behövs för att behålla mig, det är bättre support. Det är säkert beroende på att de har mycket att göra, men det är inte mitt problem som kund. Här ger jag Partys forumrepresentant information som jag normalt inte tar mig tid att förmedla när jag är missnöjd i andra sammanhang. Jag brukar bara byta märke/leverantör direkt. Jag har helt enkelt inte tid att kladda med saker som funkar dåligt. Och Partys support funkar dåligt. Citera
Cleburne Postad 15 Oktober , 2006 Rapport Postad 15 Oktober , 2006 Lite aggrostämning här... Jag måste bara säga att även om Party har många andra fel, så verkar supporten vara riktigt bra jämfört med många andra. Jag har haft lite problem med dem och skickat i väg några mejl, och alltid fått korrekta svar inom några timmar. Jämför med Unibet, där man får vänta cirka fem dagar innan man ens får svar på mejlen. Att skriva ett argt inlägg här när man bara väntat 45 minuter är lite i överkant. Citera
morberg Postad 15 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 15 Oktober , 2006 Att skriva ett argt inlägg här när man bara väntat 45 minuter är lite i överkant. Häng inte upp dig på just 45 minuter, det är summan av alla misstag Partys support gjort som fått mig förbannad. Jag inser att jag borde formulerat mitt första inlägg annorlunda för att göra det tydligt. Min moneybookers-fråga ställde jag t.ex.här på forumet för drygt tio dagar sedan. Samtidigt har jag mailat Party och bett om svar. Jag har inte hört ett pip. Det är inte det enda som har strulat. Detta var helt enkelt droppen som fick min bägare att rinna över. Jag spelar inte poker på heltid och när jag väl gör det vill jag inte lägga tid på skitsaker runtomkring. När det då strular med en insättning vill jag ha hjälp snabbt, efter en timme har jag inte mer tid att lägga på pokern den dagen. (Sen igår har jag dessutom försökt få min uttagsgräns höjd från $3k, en process som enligt Partys hemsida ska ta 20 minuter när de väl har fått en kopia på mitt körkort. Hur tror ni att det ärendet fortskrider? Ännu ett automatsvar som är helt bortkopplat från verkligheten.) När sedan Stars samtidigt visar hur bra support verkligen kan fungera blir jag trött på Party och väljer att sluta spela där. Men trots allt förklarar jag varför så att de får en chans att bättra sig innan de tappar mer kunder. Hade jag själv ansvarat för ett företag skulle den info jag delat med mig av tidigare i tråden vara guld värd för att jobba med förbättringsåtgärder. Citera
Bubble1 Postad 15 Oktober , 2006 Rapport Postad 15 Oktober , 2006 Vad sägs om att ringa supporten? Citera
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.