Gå till innehåll

Bästa värdet på Gtd Turneringar utan USA


Champ

Recommended Posts

Jag skulle vilja höra allas åsikter om var det är bäst värde på Guarantee turneringar om det nu är så att Amerikanarna inte får tillträde till vissa sajter from idag Fredagen den 13 Oktober! Vilka sajter gäller för övervärde.

 

Tyckte mig se att Prima hade betydligt högre värde för dom som hamnade i toppen och då gällde det mindre antal deltagare än vanligt! Hur ser det ut på Party mfl sajter ni som är runt och letar!? Miljondollars på Party borde väl få ett fint värde om en massa Amerikanare uteblir!

 

P.s. Jag var inne på Party vid 12:42, Fredagen den 13e och då var inte en enda MTT tillgänglig! Tydligen ska det komma igång vid en senare tidpunkt idag! 20-21:00 verkar det som om det ska vara igång igen! Vi får väl se!

 

Champ

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sen är det bara vissa stater i USA som berörs också.

PokerStars kör på som vanligt iaf.

Det är väl in/ut flödet som kriminaliseras. Alltså de pengar som redan finns i system kan stanna där. Hur ska en amerikan med en massa pengar på en pokersajt kunna ta ut dem sen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag var nu inne vid 19:00 och dom har tagit bort räkneverket med antalet spelare online samt Monsterturneringar. Hur går det för oss som kvalat in tidigare och hur kompenserar dom oss som har lagt inköp för att ta sig vidare. Oavsett utgång så får/fick vi inte det vi kvalade för! Hoppas någon ansvarig kommer med mail snart! Jag som skulle köra miljondollars i helgen! Hur många blir det tror ni!? Ställer dom in dom stora med anledning av att folk redan kvalat? Tillbakaskick av insatserna?

 

Många frågor att få besvarade!

 

Champ

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ställer dom in dom stora med anledning av att folk redan kvalat? Tillbakaskick av insatserna?

 

Många frågor att få besvarade!

 

Champ

 

Man får pengar för sina monsterplatser nu:

 

$100 för veckofinal,

$350 för månadsfinal och

$1800 för finalen

 

Man får gå in på sitt account och konvertera dem..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ställer dom in dom stora med anledning av att folk redan kvalat? Tillbakaskick av insatserna?

 

Många frågor att få besvarade!

 

Champ

 

Man får pengar för sina monsterplatser nu:

 

$100 för veckofinal,

$350 för månadsfinal och

$1800 för finalen

 

Man får gå in på sitt account och konvertera dem..

 

Och var hittar man dom på sitt account, jag har tittat överallt tycker jag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Shiiit, jag kom på 1020 plats för att nå finalen och missar alltså ut på $1800. Ok, bara att kämpa vidare! Tack för alla svar! 200K Gtd på Söndagar får svårt konkurrera med Miljonen på Stars om nu inte inköpet är betydligt lägre! Ska in och kolla nu så svaret dyker väl upp ;)

 

Champ

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...