Othello Postad 6 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 6 Februari , 2007 För att de donar lite med applikationen antar jag*. I alla fall låg RilleG etta på Primas Highstakes-PLO. Han hade spelat...minns inte, inte var det många händer, men han var 20k upp i alla fall. Wp, gg! *Mer detaljerat kan man i felmeddelandet utläsa att det blivit fel i usercontrollen "defaultHead.ascx" och att den inte går att parsa (och därmed inte kompilera). Troligen är det påslängandet av någon banner eller liknande som gått snett.
StoffeT Postad 6 Februari , 2007 Rapport Postad 6 Februari , 2007 För att de donar lite med applikationen antar jag*. I alla fall låg RilleG etta på Primas Highstakes-PLO. Han hade spelat...minns inte, inte var det många händer, men han var 20k upp i alla fall. Wp, gg! *Mer detaljerat kan man i felmeddelandet utläsa att det blivit fel i usercontrollen "defaultHead.ascx" och att den inte går att parsa (och därmed inte kompilera). Troligen är det påslängandet av någon banner eller liknande som gått snett. Yes, jag som är lite glömsk Har hållt på och ändrat domän o donat. Jao, rilleG var in gick upp som 1:a, men som sagt, är juh nada action där. Jäkligt synd med tanke på att dom har $250/500 PL // highstakesdb
Shahin86 Postad 6 Februari , 2007 Rapport Postad 6 Februari , 2007 Vad är det för tävling? leaderboard @ http://www.sharkscope.com Dom har lite stats för olika grejjor (=
ulaf Postad 6 Februari , 2007 Rapport Postad 6 Februari , 2007 Är det sharkscope som bestämmer sig för att inte ge ut dina stats då du spelar högt eller är det nåt du bett om själv? Kan alla få sina stats "disabled"?
gdaily Postad 6 Februari , 2007 Rapport Postad 6 Februari , 2007 Är det sharkscope som bestämmer sig för att inte ge ut dina stats då du spelar högt eller är det nåt du bett om själv? Kan alla få sina stats "disabled"? Alla kan få det avstängt, bara att maila in (info finns i Sharkscopes FAQ)
Othello Postad 7 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 7 Februari , 2007 Jag har inget kul att förtälja, därav den temporära tystnaden. Snabbsummering: Utköpt men breakeven på senaste 700 händerna. Känns bra att man jobbar in even även när man förlorar jättepotter på lite halvbisarra sätt, så jag är rätt nöjd ändå. Kuriosa: TLB-vinnaren på Stars, Anette, fick sitt konto hackat på UB, hackern vann 10k åt henne innan kontot stängdes. Pseudoklonk? Fråga: Är det någon som den senaste veckan gjort en cashout via bankwire från antingen Party eller Neteller utan några problem? Det känns som att det är en del förvirring i utbetalningsleden just nu.
mike82 Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 Fråga: Är det någon som den senaste veckan gjort en cashout via bankwire från antingen Party eller Neteller utan några problem? Det känns som att det är en del förvirring i utbetalningsleden just nu. Jag gjorde en bankwire på party i torsdags och fick in pengarna måndag. Cashade ut € istället för $ och fick till slut 7.05 SEK per $.
lfx Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 Fråga: Är det någon som den senaste veckan gjort en cashout via bankwire från antingen Party eller Neteller utan några problem? Det känns som att det är en del förvirring i utbetalningsleden just nu. Jag gjorde ett uttag från Party den 19/1 och det kom i måndags. Rätt dåligt att det ska ta över två veckor..
Othello Postad 7 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 7 Februari , 2007 Låter ändå bra, i partytråden om cashouts verkar folk haft problem med att överhuvudtaget få casha ut via bankwire om de satt in pengarna med neteller. Jag föredrar definitivt Partys bankwire framför Netellers bankwire.
lfx Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 Ja, kursen är ju otroligt mycket bättre. Fick 7.02 från Party medan jag bara hade fått runt 6.85 om jag tagit ut från NETeller
Othello Postad 7 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 7 Februari , 2007 Jag kom just på att jag vill ha ett (Eller är det "en" ? jag tror på "ett" men skrev en i första releasen. Go figure.) Nintendo Wii. Någon som har en? Är det roligt? Det såg apkul ut när jag tittade på några som spelade här på kontoret strax innan jul.
Juggler Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 Det är apkul, riktigt skoj att spela med kompisar. Det är ju inte lika snyggt som det Xbox eller PS3 krämar ut men när det gäller totalupplevelse så gillar jag Wii bäst. Waggho har en så han kan skriva en recension när han kommer tillbaka från Österrike. Tyvärr är det dålig tillgång på konsollerna och vad jag finns ingen uppgift om när man kan gå in på El-giganten och ta med sig en hem.
Shahin86 Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 1 Dariominieri PokerStars $70,820 2 The Camel PokerStars $62,130 3 crudebar FullTilt $52,990 4 woltas PokerStars $47,990 5 youngluck PokerStars $47,430 6 Shahin86 PokerStars $36,870 Tappat 2k sen sist... Ibland tycker jag att jag spelar sämre o sämre för varje dag som går, hade nog min peak för ett par månader sen, man börjar bli för gammal. (= Glöm för övrigt inte bort; Följ med Shahin och Oscar till Monte Carlo och Las Vegas när dom spelar EPT-finalen och VM. Nu kan du som medlem på pokerforum.nu få procentandelar i de båda spelarna samtidigt som du kan vinna resor till Monte Carlo och Las Vegas för att heja på dem. Spela ihop 500 VIP-poäng på Martinspoker mellan 1 februari och 28 feburari så är du automatiskt inkvalad tilll en freeroll tisdag 6 Mars med följande priser: 1:a pris 5% av Shahin och Oscar i EPT-finalen 2007 och resa/hotell till Monte Carlo för 2pers och €300 2:a pris 3% av Shahin och Oscar i EPT-finalen 2007 och resa/hotell till Monte Carlo för 2 pers och €300 3:e pris 2% av Shahin och Oscar i EPT-finalen 2007 och resa/hotell till Monte Carlo för 2 pers och €300 4-9 pris 1% av Shahin och Oscar i EPT-finalen 2007 Kan eventuellt vara första "railbirdpaketet" jag varit med om, men det är kul som fan och 500 Vips fixar man på en dag om man anstränger sig ----------------------------------------------------------- Om man vill behålla sitt nuvarande konto och delta i Shahin86/Schwai promotion, så måste du skicka ditt fullständigt namn, adress och username till adress, info@martinspoker.com och du får tillgång till turneringen under turnerings vilkor.
LongAgo Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 Köp ett wii direkt othello, det är fånigt roligt. Tennis liret får man inte nog av, jävligt kul att spela
ampixo Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 Tennisspelet som finns med i Wii sports? Urk. Bara jag som tycker hela konsollen är ett skämt? Tycker dom kunde lagt ner liiite mer på att fixa prestandan på konsollen. Är ju bara ett gamecube med nya handkontroller just nu.
Othello Postad 7 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 7 Februari , 2007 Jag får väl passa på att hjälpa Shahin med att pimpa hans frirulle här. Vad kan vara roligare än att åka med Shahin till Monte Carlo? Att åka med Shahin och Oscar till Monte Carlo naturligtvis! Just det. Den kommentaren såg ni inte komma från en mils avstånd va? Tänkte väl det.
Myssion Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 När Wii2 släpps kommer det inte att heta Wii2, utan Wii-Wii.
Othello Postad 7 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 7 Februari , 2007 *drumshot* Tackar tackar, Myssion uppträder här tills på fredag. Glöm inte dricksa era servitriser på vägen ut.
Shahin86 Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 Du kan hitta stand up när du insett dina begränsningar som pokerspelare
Juggler Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 Vilken show det skulle bli med en duell mellan Myssion och Ector. Första ronden en HU poker och andra ronden standup.
fredde80 Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 Jag är ganska dålig på PLO.. men kan jag spela denna på något annat sätt? Lägger den här så att Othello kan ge en kommentar.. men visst spela motståndaren dåligt? #Game No : 5652441004 ***** Hand History for Game 5652441004 ***** $200 PL Omaha - Wednesday, February 07, 11:59:49 ET 2007 Table Table 127498 (No DP) (Real Money) Seat 7 is the button Total number of players : 3 Seat 3: Respect60 ( $130.80 ) Seat 7: Davvve ( $194.10 ) Seat 6: fiskfredde ( $164.05 ) Respect60 posts small blind [$1]. fiskfredde posts big blind [$2]. ** Dealing down cards ** Dealt to fiskfredde [ Qd As Ad Jc ] Davvve raises [$7] Respect60 calls [$6] fiskfredde raises [$26] Davvve folds Respect60 calls [$21] ** Dealing Flop ** [ 3c, Ac, Ts ] Respect60 checks fiskfredde bets [$62] Respect60 calls [$62] ** Dealing Turn ** [ Qc ] Respect60 checks fiskfredde is all-In [$74.05] Respect60 is all-In [$40.80] ** Dealing River ** [ 2c ] Respect60 shows [ 8c, 4s, 4d, 5c ]a flush, Ace high. fiskfredde shows [ Qd, As, Ad, Jc ]three of a kind, Aces. fiskfredde wins $33.25 from side pot #1 with three of a kind, Aces. Respect60 wins $267.60 from the main pot with a flush, Ace high. Game #5652443275 starts.
Myssion Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 Du kan hitta stand up när du insett dina begränsningar som pokerspelare Dvs aldrig...
jackbalsam Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 Jag är ganska dålig på PLO.. men kan jag spela denna på något annat sätt? Lägger den här så att Othello kan ge en kommentar.. men visst spela motståndaren dåligt? #Game No : 5652441004 ***** Hand History for Game 5652441004 ***** $200 PL Omaha - Wednesday, February 07, 11:59:49 ET 2007 Table Table 127498 (No DP) (Real Money) Seat 7 is the button Total number of players : 3 Seat 3: Respect60 ( $130.80 ) Seat 7: Davvve ( $194.10 ) Seat 6: fiskfredde ( $164.05 ) Respect60 posts small blind [$1]. fiskfredde posts big blind [$2]. ** Dealing down cards ** Dealt to fiskfredde [ Qd As Ad Jc ] Davvve raises [$7] Respect60 calls [$6] fiskfredde raises [$26] Davvve folds Respect60 calls [$21] ** Dealing Flop ** [ 3c, Ac, Ts ] Respect60 checks fiskfredde bets [$62] Respect60 calls [$62] ** Dealing Turn ** [ Qc ] Respect60 checks fiskfredde is all-In [$74.05] Respect60 is all-In [$40.80] ** Dealing River ** [ 2c ] Respect60 shows [ 8c, 4s, 4d, 5c ]a flush, Ace high. fiskfredde shows [ Qd, As, Ad, Jc ]three of a kind, Aces. fiskfredde wins $33.25 from side pot #1 with three of a kind, Aces. Respect60 wins $267.60 from the main pot with a flush, Ace high. Game #5652443275 starts. För att du ska slippa alltför hemska flames.... Du gör itne fel när du får in pengarna som favorit. Posta inga fler bad beat-historier nu. Ingen är intresserad.
Recommended Posts